Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 7.281.06.O.012
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Публічне врядування
Лектор: Дзяна Галина Олексіївна, кандидат наук з державного управління, доцент
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Проходження практики для виконання магістерської кваліфікаційної роботи є обов’язковим компонентом освітньо-професійної програми та має на меті набуття студентом особистісних, соціальних і професійних компетентностей. Практику проводять, як правило, на базі підприємств або установ, які відповідають майбутній професійній діяльності випускника.
Завдання: Програма практики містить завдання, які дають можливість узагальнити знання, практичні уміння та навички на базі конкретного суб'єкта дослідження, оволодіти професійним досвідом, перевірити готовність фахівців до ефективної наукової діяльності, зібрати матеріал для магістерської кваліфікаційної роботи. Загальні компетентності: Здатність проведення досліджень на відповідному рівні. Фахові компетентності: Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, приймати ефективні управлінські рішення та забезпечувати їх реалізацію. Здатність до управління організацією та її розвитком.
Результати навчання: РН-02. Ідентифікувати проблеми в організації та обґрунтовувати методи їх вирішення. РН-03. Проектувати ефективні системи управління організаціями. РН-04. Обґрунтовувати та управляти проектами, генерувати підприємницькі ідеї. РН-05. Планувати діяльність організації в стратегічному та тактичному розрізах. Отримання навиків використовувати теоретичні знання на практиці та робити конструктивні висновки на підставі показників діяльності установ та організацій. Апробація наукових досліджень, проведених під час навчання у ВНЗ у відповідних сферах управління.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» спеціальності 281«Публічне управління та адміністрування» є завершальним етапом практичної підготовки фахівця у сфері публічного управління. Під час цієї практики поглиблюються та закріплюються теоретичні знання з усіх дисциплін навчального плану, узагальнюються і вдосконалюються практичні уміння і навики на базі конкретного суб’єкта дослідження, здійснюється оволодіння професійним досвідом та готовністю фахівця до самостійної трудової діяльності.
Короткий зміст навчальної програми: Метою практики є: оволодіння студентами сучасними методами, формами організації та засобами праці в галузі їх професії, формування у них, на базі одержаних у вищому навчальному закладі знань, професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в cучасних умовах, виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати в практичній діяльності.
Опис: Рекомендована структура практики відповідає тематиці магістерської кваліфікаційної роботи та включає аналізування діяльності та виявлення проблем і напрямів подальшого розвитку об’єкта дослідження. Практика до магістерської кваліфікаційної роботи повинна включати збір та аналіз даних, необхідних для виявлення проблем і напрямів подальшого розвитку об’єкта дослідження. Методи та критерії оцінювання: Оцінювання відбувається на основі звітування про проходження практики.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання результатів проходження практики за темою магістерської кваліфікаційної роботи складається із суми балів, які виставляються комісією на основі розгляду змісту звіту з практики та за підсумком усного захисту перед комісією. Підсумкова оцінка знань, умінь та навичок студента, набутих на виробничій практиці, встановлюється за 100-бальною шкалою.
Критерії оцінювання результатів навчання: Захист звіту про проходження практики до магістерської кваліфікаційної роботи (100%) Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Актуальні законодавчі та нормативно-правові акти, управлінська звітність організації та установчі документи. Положення про проходження практики до магістерської кваліфікаційної роботи студентами другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування», схвалене Науково-методичною радою ІНДУ (Протокол № 1/6 від 16 вересня 2022 р.)
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).