Залізобетонні конструкції заводського виготовлення

Спеціальність: Технології будівельних конструкцій, виробів і матеріалів
Код дисципліни: 7.192.04.O.003
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Будівельні конструкції та мости
Лектор: Старший викладач Шуляр Р.А.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Підготовка кваліфікованих кадрів із спеціальності «Технологія будівельних конструкцій виробів і матеріалів». Дисципліна є профілюючою для спеціальності «Технологія будівельних конструкцій виробів і матеріалів» і відповідає кваліфікаційній характеристиці інженера-будівельника даної спеціальності.
Завдання: ІНТ. Здатність розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері будівництва та цивільної інженерії. ЗК01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. СК04. Здатність управляти складними процесами в галузі будівництва та цивільної інженерії із урахуванням вимог охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт. СК06. Здатність будувати та досліджувати моделі ситуацій, об’єктів і процесів будівництва та цивільної інженерії. СК07. Здатність використовувати спеціалізовані комп’ютерні програми при розв’язанні складних інженерних задач у галузі будівництва та цивільної інженерії.
Результати навчання: РН01. Проєктувати будівлі і споруди (відповідно до спеціалізації), в тому числі з використанням засобів комп’ютерного проєктування. РН02. Приймати ефективні проєктні та технічні рішення, враховуючи особливості об’єкта будівництва, аспекти соціальної та етичної відповідальності, техніко-економічного обґрунтування, визначення оптимального режиму його функціонування та впровадження заходів із ресурсо- та енергозбереження. РН06. Застосовувати сучасні математичні методи для аналізу статистичних даних, розрахунку та оптимізації параметрів проєктування та технологічних процесів спорудження будівель та споруд. РН07. Розробляти заходи з охорони праці та навколишнього середовища при проведенні досліджень та у виробничій діяльності. РН09. Збирати необхідну інформацію, використовуючи науковотехнічну літературу, бази даних та інші джерела, аналізувати і оцінювати її. ЗН2. Критичне осмислення проблем у галузі та на межі галузей знань. УМ1. Спеціалізовані уміння/навички розв’язання проблем, необхідні для проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності з метою розвитку нових знань та процедур. АіВ 3. Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Будівельні конструкції. Залізобетонні конструкції
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна покликана формувати у студентів знань та навиків сучасних методів розрахунку та проектування залізобетонні конструкцій заводського виготовлення для житлових, громадських, промислових, складських та ін. споруд. Навчальна дисципліна «Залізобетонні конструкції заводського виготовлення» є нормативною дисципліною, що включається в навчальні плани як самостійна дисципліна обов’язкового вибору.
Опис: 1. Розрахунок та конструювання збірних залізобетонних конструкцій промислових будівель (ферм, арок, балок, плит, підкранових балок, фундаментів). 2. Спеціальні інженерні споруди та будинки різного призначення, загальні відомості про них, конструктивні вирішення та їх розрахунок (резервуари, бункери і силоси, тунелі і труби, підпірні стінки,опори ЛЕП, відкриті естакади). 3. Тонкостінні просторові покриття. Загальні відомості, конструктивні особливості та розрахунок.
Методи та критерії оцінювання: Оцінка засвоєння теоретичного матеріалу встановлюється на основі усного або письмового контролю знань студентів. Оцінка самостійної роботи проводиться на основі перевірки виконання додаткових завдань. 1. Поточний контроль опитування на практичних заняттях. 2. Рубіжний контроль у вигляді виконання контрольної роботи. 3. Підсумковий контроль – підсумкова контрольна робота.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль-40 балів (усне опитування– 10, практичні роботи –30). Підсумкова контрольна робота (тестування)-60 балів Разом за дисципліну-100 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Хоменко О.Г. Залізобетонні конструкції: Навчальний електронний посібник.Глухів.2017.-208с. 2. Практичний розрахунок елементів залізобетонних конструкцій за ДБН В.2.6-98:2009 у порівнянні з розрахунками за СНиП 2.03.01-84* і EN 1992-1-1(Eurocode 2). За заг. ред. В.С. Шмуклера. Харків. 2015.-206с. 1. 3. Павліков А.М.. Залізобетонні конструкції: будівлі, споруди та їх частини.// Полтава.2017.-287с. 4. Залізобетонні конструкції: підручник/ за ред. А.Я.Бараши-кова-К.:1995.-591с
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).