Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Мости і транспортні тунелі
Код дисципліни: 7.192.06.O.016
Кількість кредитів: 15.00
Кафедра: Автомобільні дороги та мости
Лектор: викладачі кафедри
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Виконання магістерської кваліфікаційної роботи за обраною темою та отримання диплому магістра за спеціальністю "Будівництво та цивільна інженерія" за освітньою програмою "Мости та транспортні тунелі".
Завдання: Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії. Здатність інтегрувати знання та розв’язувати складні задачі у широких або мультидисциплінарних контекстах. Спеціалізовані уміння/навички розв’язання проблем, необхідні для проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності з метою розвитку нових знань та процедур. Критичне осмислення проблем у галузі та на межі галузей знань. Спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки у сфері професійної діяльності або галузі знань і є основою для оригінального мислення та проведення досліджень. Дотримуватись норм академічної доброчесності, знати основні правові норми щодо захисту інтелектуальної власності, комерціалізації результатів науково-дослідної, винахідницької та проектної діяльності.
Результати навчання: Магістерська кваліфікаційна робота - випускна, самостійна, комплексна робота студента, завершальна стадія навчального процесу магістерського рівня: • розширює, систематизує і закріплює теоретичні знання та практичне вміння зі спеціальності; • розвиває вміння та навички ведення самостійної роботи; • дає змогу використати отримані за роки навчання знання для вирішення конкретних наукових, технічних та економічних завдань в умовах сучасного виробництва.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Проектування та дослідження металевих мостів та споруд • Проектування та дослідження залізобетонних мостів і споруд • Економіка і управління будівництвом
Короткий зміст навчальної програми: Розділи магістерської кваліфікаційної роботи: • Вступ: - актуальність теми; - мета і задачі дослідження; - наукова новизна одержаних результатів; - практичне значення одержаних результатів); • Основна частина: - огляд літератури за темою і вибір напрямків дослідження; - виклад загальної методики і основних методів дослідження; - експериментальна частина і методика досліджень; - здійснені теоретичні і (або) експерементальні дослідження; - аналіз та узагальнення результатів досліджень); • Висновки.
Опис: Теми визначаються керівниками магістерських кваліфікаційних робіт і затверджуються на засіданні кафедри
Методи та критерії оцінювання: Магістерська кваліфікаційна робота, що виконана згідно виданого індивідуального завдання та відповідає вимогам кваліфікаційної роботи (100%).
Критерії оцінювання результатів навчання: оформлення згідно вимог стандарту; наявність наукових досліджень; правильні та глибокі відповіді на теоретичні та практичні запитання.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. ДБН В.2.3-22:2009 Мости та труби. Основні вимоги проектування 2. ДБН В.1.2-15:2009. Навантаження і впливи 3. ДБН В.2.3-26-2010 МОСТИ ТА ТРУБИ. СТАЛЕВІ КОНСТРУКЦІЇ. ПРАВИЛА ПРОЕКТУВАННЯ
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).