Вища математика, частина 2

Спеціальність: Геоконсалтинг та моніторинг Землі
Код дисципліни: 6.103.04.O.011
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Картографія та геопросторове моделювання
Лектор: к.ф.-м.н., доцент Прохоренко Мирослава Володимирівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Подати основи теорій лінійної та векторної алгебри, аналітичної геометрії, теорії математичного аналізу, основи теорії звичайних диференціальних рівнянь в об’ємі, необхідному для вивчення наступних розділів математики та засвоєння дисциплін спеціальності.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальних: • Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. • Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. фахових: • Здатність застосовувати базові знання фізики, хімії, біології, екології, математики, інформаційних технологій тощо при вивченні Землі та її геосфер. • Здатність застосовувати кількісні методи при дослідженні геосфер.
Результати навчання: • Збирати, обробляти та аналізувати інформацію в області наук про Землю. • Використовувати інформаційні технології, картографічні та геоінформаційні моделі в області наук про Землю. • Застосовувати моделі, методи і дані фізики, хімії, біології, екології, математики, інформаційних технологій тощо при вивченні природних процесів формування і розвитку геосфер. • Знати і застосовувати теорії, парадигми, концепції та принципи в науках про Землю відповідно до спеціалізації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Геодезія і топографія • Інформатика та програмування геозадач • Математичне опрацювання та аналіз геоданих
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна “Вища математика” включає та передбачає вивчення основних принципів та інструментарію математичного апарату таких основних розділів математики, як лінійна алгебра та аналітична геометрія, диференціальне та інтегральне числення функцій однієї і декількох змінних, теорія числових та функціональних рядів, основи теорії звичайних диференціальних рівнянь, що використовуються в галузі архітектура та будівництво.
Опис: Невизначений та визначений інтеграли Тема 1. Невизначений інтеграл. Тема 2. Визначений інтеграл. Невласні інтеграли. Ряди Тема 3. Невласні інтеграли першого та другого роду. Тема 4. Ряди.
Методи та критерії оцінювання: Усне, індивідуальне, комбіноване і фронтальне опитування на практичних заняттях; перевірка проміжних письмових робіт; оцінка активності, внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень і визначень; захист домашніх завдань; підсумкова тестова перевірка.
Критерії оцінювання результатів навчання: • Робота на практичних заняттях, усне, комбіноване та фронтальне опитування, контрольні роботи (30%). • Підсумковий контроль (іспит): письмово-усна форма (70%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Юрків М.І., Бридун А.М., Фис М.М. Вища математика. Частина 2: Теорія та практика для студентів геодезичних спеціальностей. навч. посіб. / М.І. Юрків, А.М. Бридун, М.М. Фис – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2019. – 120c. 2. Бридун А.М., Юрків М.І., Фис М.М. Вища математика: курс лекцій для студентів спеціальностей 193 «Геодезія та землеустрій», 103 «Науки про Землю». Частина 2 / А.М. Бридун, М.І. Юрків, М.М. Фис – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 84c. 3. Лінійна алгебра та аналітична геометрія: метод. вказівки і завдання до розрахунково-графічної роботи з дисципліни “Вища математика” для студентів базового напряму 80101 “Геодезія, картографія та землеустрій“ / уклад.: М.І. Юрків, М.М. Фис, А.М. Бридун, М.В. Прохоренко. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 48c. 4. Лінійна алгебра та аналітична геометрія / Ю. К. Рудавський, П. П. Костробій, Ф. П. Луник, Д. В. Уханська – Л.: Бескид Біт, 2002. - 262с. 5. Шкіль М.І. Вища математика / М.І. Шкіль, Т.В. Колесник. – К. Вища школа, 1986.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).