Будова та структура безпілотних літальних комплексів
Спеціальність: Аерознімання з безпілотних літальних апаратів
Код дисципліни: 7.193.08.O.001
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Фотограмметрія та геоінформатика
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Будова та структура безпілотних літальних комплексів (курсова робота)
Спеціальність: Аерознімання з безпілотних літальних апаратів
Код дисципліни: 7.193.08.O.006
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Фотограмметрія та геоінформатика
Лектор: Професор Глотов Володимир Миколайович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у студентів необхідних компетентностей:
Загальні компетентності (ЗК):
ЗК01. Здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
ЗК03. Здатність розробляти проєкти та управляти ними.
Спеціальні (фахові) компетентності (СК):
СК02. Здатність критично осмислювати сучасні проблеми і перспективні напрями розвитку геодезії та землеустрою та суміжних галузей знань
СК04. Здатність здійснювати пошук необхідної інформації, обирати і застосовувати сучасні ме-тоди обробки, аналізу, оцінювання та оприлюднення даних, зокрема геопросторових, та метада-них при розв’язанні комплексних задач геодезії та землеустрою.
СК09. Здатність розробляти і застосовувати нові стратегічні підходи до вирішення проблем у сфері геодезії та землеустрою
Спеціальні компетентності професійного спрямування (СК):
СК2.5. Централізований збір, зберігання, накопичення і опрацювання цифрових топографічних даних в межах держави.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
РН01. Мати спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки у сфері геодезії та землеустрою, достатні для проведення досліджень і здійснення інновацій.
РН03. Приймати ефективні рішення щодо розв’язання завдань прикладного, дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері геодезії та землеустрою, аналізувати альтернативи, будувати прогнози, оцінювати ризики, зокрема в умовах неповної та/або суперечливої інформації та неоднозначних вимог.
РН04. Будувати і досліджувати концептуальні, математичні і комп’ютерні моделі об’єктів і процесів, застосовувати їх для створення інновацій у сфері геодезії та землеустрою.
РН09. Розробляти і впроваджувати заходи з оперативного та перспективного управління, прогнозування і планування геодезичного, картографічного та землевпорядного виробництва з урахуванням наявних ресурсів та часових обмежень.
РН12. Зрозуміло і недвозначно доносити власні знання, висновки та аргументацію у сфері геодезії та землеустрою до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Проектування та виконання аерознімання з БПЛА (КР) Блок 06.01
Геоінформаційний аналіз (КР) Блок 06.02
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна «Будова та структура безпілотних літальних комплексів» - одна з дисциплін, яка визначає підготовку спеціаліста. Вона входить в комплекс теоретичних знань освітньої програми «Аерознімання з безпілотних літальних апаратів».
Опис: Загальна структура будови БПЛА літакового та гелікоптерного типів.
Опис навігаційного обладнання, яке застосовують для БПЛА літакового та гелікоптерного типів.
Знімальна апаратура БПЛА: ЦЗК та лазерний сканер VLP16
Методи та критерії оцінювання: Елементами контролю є система вимог і правил, види контролю, зміст контролю за різними видами, критерії стобальної системи оцінювання.
Критерії оцінювання результатів навчання: Диференційований залік
1. Поточний контроль за виконанням етапів курсової роботи. (20%)
2. Перевірка та оцінка письмового звіту з курсової роботи. (50%)
3. Захист курсової роботи. (30%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок визначають згідно «Стандарту забезпечення якості освітньої діяльності та вищої освіти СВО ЛП 03.09. Положення про організацію та проведення семестрового контролю результатів навчання студентів»
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Навчально-методичне забезпечення:
Методичні розробки з дисциплін кафедри.
Рекомендована література:
Базова
1. Дорожинський О. Фотограмметрія та дистанційне зондування. Книга 1: підручник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2019. – 176 с
2. Бурштинська Х.В. Аерофотографія: Підручник. – Львів: Видавництво ЛАГТ, 1999. – 356 с.
3. Бурштинська Х.В., Станкевич С.А. Аерокосмічні знімальні системи: Підручник. – Львів: Видавництво НУ ”Львівська політехніка”, 2013. – 376 с.
4. Дорожинський О.Л. Основи фотограмметрії: Підручник. – Львів: Видавництво НУ ”Львівська політехніка”, 2003. – 214 с.
5. Кохан С.С., Востоков А.Б. Дистанційне зондування Землі: теоретичні основи. Підручник. – К.: Вища школа, 2009. – 511 с.
Інформаційні ресурси:
Підручники, посібники, інтернет.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).