Видобування даних у Веб
Спеціальність: Комп'ютерні науки (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.122.04.E.032
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Системи штучного інтелекту
Лектор: Гасько Р.Т.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: знання (ЗН):
здатність продемонструвати знання основ професійно-орієнтованих дисциплін спеціальності: методів та засобів сучасних інформаційних технологій, принципів і методів побудови та застосування комп’ютерних мереж, принципів web-технологій та методів і засобів їх використання для вирішення задач спеціальності;
уміння (УМ):
ідентифікувати, класифікувати та описувати роботу систем і їх складових;
поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності (спеціалізації) з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Технології хмарних обчислень (Cloud)
Візуалізація даних
Технологія віртуальних об'єктів Інтернет (IoT)
Інформаційні технології комп’ютерних мереж
Короткий зміст навчальної програми: Веб-майнінг - це застосування методів обміну даними для виявлення шаблонів із всесвітньої павутини, дозволяє використовувати автоматизовані апарати для розкриття та вилучення даних із серверів та веб-звітів, а також дозволяє організаціям отримувати як організовану, так і неструктуровану інформацію з діяльності браузера, журналів серверів, веб-сайтів та структури посилань, вмісту сторінки та різних джерел. Мета майнінгу веб-структури - генерувати структурний підсумок про веб-сайт та веб-сторінку. Технічно розробка веб-контенту в основному орієнтована на структуру внутрішнього документа, тоді як веб-структура майнінгу намагається виявити структуру зв’язків гіперпосилань на рівні міждокументів.
Методи та критерії оцінювання: 1. Виконання лабораторних робіт та їх захист.
2. Написання РГР.
3. Екзамен.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Конспект лекцій.
2. Робоча програма.
3. Гасько Р.Т. Видобування даних у веб: Методична праця електронний навчально-методичний комплекс для студентів спеціальності 122 «Комп’ютерні науки» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://vns.lp.edu.ua