Моделювання бізнес-процесів
Спеціальність: Системний аналіз
Код дисципліни: 6.124.01.E.045
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: Тріщ Г.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: В результаті вивчення курсу «Моделювання інформаційних процесів» студенти повинні знати принципи системного підходу до моделювання інформаційних процесів та систем, критерії ефективності етапів проектування, особливості технології автоматизованого проектування, методи автоматизації процесів відлагодження та впровадження систем, оцінки їх якості.
Результати навчання: В результаті вивчення курсу «Моделювання інформаційних процесів» студенти повинні знати принципи системного підходу до моделювання інформаційних процесів та систем, критерії ефективності етапів проектування, особливості технології автоматизованого проектування, методи автоматизації процесів відлагодження та впровадження систем, оцінки їх якості.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Вивчення курсу «Моделювання інформаційних процесів» базується на знаннях курсів «Дискретна математика», «Теорія ймовірностей», «Основи системного аналізу об’єктів та процесів комп’ютеризації», «Організація баз даних та знань».
Короткий зміст навчальної програми: Вивчення сучасних підходів в теорії моделювання, основних принципів системного підходу до побудови математичних моделей інформаційних процесів систем, що проектуються за допомогою інформаційних технологій, формування системи знань, яка дає можливість ефективно використовувати ЕОМ для моделювання інформаційних процесів.
Опис: Методи і критерії оцінювання включають в себе:
- поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування;
- підсумковий контроль (60%, екзамен): письмово-усна форма.
Методи та критерії оцінювання: Методи і критерії оцінювання включають в себе:
- поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування;
- підсумковий контроль (60%, екзамен): письмово-усна форма.
Критерії оцінювання результатів навчання: Методи і критерії оцінювання включають в себе:
- поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування;
- підсумковий контроль (60%, екзамен): письмово-усна форма.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Борн Г. Форматы данных. – Киев: Издательство BHV, 1998.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Моделювання бізнес-процесів (курсова робота)
Спеціальність: Системний аналіз
Код дисципліни: 6.124.01.E.047
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: Тріщ Г.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: В результаті вивчення курсу «Моделювання інформаційних процесів» студенти повинні знати принципи системного підходу до моделювання інформаційних процесів та систем, критерії ефективності етапів проектування, особливості технології автоматизованого проектування, методи автоматизації процесів відлагодження та впровадження систем, оцінки їх якості.
Результати навчання: В результаті вивчення курсу «Моделювання інформаційних процесів» студенти повинні знати принципи системного підходу до моделювання інформаційних процесів та систем, критерії ефективності етапів проектування, особливості технології автоматизованого проектування, методи автоматизації процесів відлагодження та впровадження систем, оцінки їх якості.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Вивчення курсу «Моделювання інформаційних процесів» базується на знаннях курсів «Дискретна математика», «Теорія ймовірностей», «Основи системного аналізу об’єктів та процесів комп’ютеризації», «Організація баз даних та знань».
Короткий зміст навчальної програми: Вивчення сучасних підходів в теорії моделювання, основних принципів системного підходу до побудови математичних моделей інформаційних процесів систем, що проектуються за допомогою інформаційних технологій, формування системи знань, яка дає можливість ефективно використовувати ЕОМ для моделювання інформаційних процесів.
Опис: Методи і критерії оцінювання включають в себе:
- поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування;
- підсумковий контроль (60%, екзамен): письмово-усна форма.
Методи та критерії оцінювання: Методи і критерії оцінювання включають в себе:
- поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування;
- підсумковий контроль (60%, екзамен): письмово-усна форма.
Критерії оцінювання результатів навчання: Методи і критерії оцінювання включають в себе:
- поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування;
- підсумковий контроль (60%, екзамен): письмово-усна форма.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Борн Г. Форматы данных. – Киев: Издательство BHV, 1998.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).