Технології управління ІТ-проєктами
Спеціальність: Управління ІТ проектами
Код дисципліни: 7.126.03.O.004
Кількість кредитів: 7.00
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: к.е.н., доц. Катренко Анатолій Васильович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Основи системного аналізу
• Методи оптимізації та дослідження операцій
Результати навчання: • математичні моделі та методи управління IT проектами, сучасний стан інструментальних засобів та методологію застосування їх на практиці;
• уміти здійснити змістовну постановку задачі описання IT проекту та його структури, реалізувати розроблену модель за допомогою наявних інструментальних засобів здійснювати контроль, аналіз та оперативне управління ходом IT проекту та перерозподіл призначених ресурсів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Основи системного аналізу
• Методи оптимізації та дослідження операцій
Короткий зміст навчальної програми: Цикл життя IT проекту та його організація. Учасники IT проекту. Процеси управління проектом та групи процесів. Графічне відображення процесу управління проектом. Діаграми залежностей між процесами. Основні документи IT проекту. Області знань з управління проектами. Управління змістом IT проекту. Управління термінами IT проекту. Оцінювання ресурсів та тривалості операцій. Розроблення та управління розкладом виконання робіт (календарним планом). Планування якості. Процес забезпечення якості та її контролю. Керування людськими ресурсами IT проекту. Управління комунікаціями ІТ-проекту. Математичні моделі управління IT проектами. Управління проектами зі створення інформаційних систем
Опис: Діаграми залежностей між процесами. Основні документи IT проекту. Області знань з управління проектами. Управління змістом IT проекту. Управління термінами IT проекту. Оцінювання ресурсів та тривалості операцій. Розроблення та управління розкладом виконання робіт (календарним планом). Планування якості.
Методи та критерії оцінювання: • письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, контрольна робота (40%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмово-усна форма (60%)
Критерії оцінювання результатів навчання: • письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, контрольна робота (40%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмово-усна форма (60%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Катренко А.В. Управління ІТ проектами./ А.В. Катренко. – Львів: Новий світ – 2000, 2013. – 550с..
2. Вольфсон Б. Л. Гибкое управление проектами и продуктами./ Б. Л. Вольфсон – Боб Нельсон – 2016 – 144с.
3. Project Management Body of Knowledge (PMBOK® Guide)—Fifth Edition – Project Management Institute – 2013, 589с.
4. Derby Е. Agile Retrospectives: Making Good Teams Great./ Esther Derby Diana Larsen, Ken Schwaber – Pragmatic Booksh – 2006. – 200с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Технології управління ІТ-проєктами (курсова робота)
Спеціальність: Управління ІТ проектами
Код дисципліни: 7.126.03.O.005
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: к.е.н., доц. Катренко Анатолій Васильович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Основи системного аналізу
• Методи оптимізації та дослідження операцій
Результати навчання: • математичні моделі та методи управління IT проектами, сучасний стан інструментальних засобів та методологію застосування їх на практиці;
• уміти здійснити змістовну постановку задачі описання IT проекту та його структури, реалізувати розроблену модель за допомогою наявних інструментальних засобів здійснювати контроль, аналіз та оперативне управління ходом IT проекту та перерозподіл призначених ресурсів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Основи системного аналізу
• Методи оптимізації та дослідження операцій
Короткий зміст навчальної програми: Цикл життя IT проекту та його організація. Учасники IT проекту. Процеси управління проектом та групи процесів. Графічне відображення процесу управління проектом. Діаграми залежностей між процесами. Основні документи IT проекту. Області знань з управління проектами. Управління змістом IT проекту. Управління термінами IT проекту. Оцінювання ресурсів та тривалості операцій. Розроблення та управління розкладом виконання робіт (календарним планом). Планування якості. Процес забезпечення якості та її контролю. Керування людськими ресурсами IT проекту. Управління комунікаціями ІТ-проекту. Математичні моделі управління IT проектами. Управління проектами зі створення інформаційних систем
Опис: Діаграми залежностей між процесами. Основні документи IT проекту. Області знань з управління проектами. Управління змістом IT проекту. Управління термінами IT проекту. Оцінювання ресурсів та тривалості операцій. Розроблення та управління розкладом виконання робіт (календарним планом). Планування якості.
Методи та критерії оцінювання: • письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, контрольна робота (40%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмово-усна форма (60%)
Критерії оцінювання результатів навчання: • письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, контрольна робота (40%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмово-усна форма (60%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Катренко А.В. Управління ІТ проектами./ А.В. Катренко. – Львів: Новий світ – 2000, 2013. – 550с..
2. Вольфсон Б. Л. Гибкое управление проектами и продуктами./ Б. Л. Вольфсон – Боб Нельсон – 2016 – 144с.
3. Project Management Body of Knowledge (PMBOK® Guide)—Fifth Edition – Project Management Institute – 2013, 589с.
4. Derby Е. Agile Retrospectives: Making Good Teams Great./ Esther Derby Diana Larsen, Ken Schwaber – Pragmatic Booksh – 2006. – 200с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).