Виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Управління ІТ проектами
Код дисципліни: 7.126.03.O.013
Кількість кредитів: 16.50
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: Кафедра ІСМ
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Виконання магістерської кваліфікаційної роботи передбачає такі програмні результати навчання:
• Спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки у сфері системного аналізу та інформаційних технологій і є основою для оригінального мислення та проведення досліджень.
Результати навчання: Виконання магістерської кваліфікаційної роботи передбачає такі програмні результати навчання:
• Спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки у сфері системного аналізу та інформаційних технологій і є основою для оригінального мислення та проведення досліджень.
• Будувати та досліджувати моделі складних систем і процесів застосовуючи методи системного аналізу, математичного, комп’ютерного та інформаційного моделювання.
• Розробляти та застосовувати методи, алгоритми та інструменти прогнозування розвитку складних систем і процесів різної природи.
• Розробляти інтелектуальні системи в умовах слабо структурованих даних різної природи.
• Розробляти та застосовувати моделі, методи та алгоритми прийняття рішень в умовах конфлікту, нечіткої інформації, невизначеності та ризиків.
• Зрозуміло і недвозначно доносити власні знання, висновки та аргументацію до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються.
• Вільно презентувати та обговорювати усно і письмово результати досліджень та інновацій, інші питання професійної діяльності державною та англійською мовами.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Інформаційний маркетинг та менеджмент
Професійна та цивільна безпека
Технології підтримки процесів прийняття рішень
Розподілені інформаційні системи
Обчислювальний інтелект
Аналіз бізнес-процесів
Технології аналітики даних
Короткий зміст навчальної програми: Пояснювальна записка повинна мати таку структуру:
• вступ
• аналіз сучасного стану та перспектив в галузі досліджень
• системний аналіз та моделювання предметної області
• розроблення проекту вирішення задачі магістерської роботи
• тестування та впровадження проекту
• висновки
• список використаних літературних джерел
• анотація
• додатки
Опис: При оцінюванні кваліфікаційної роботи беруться до уваги рівень теоретичної, наукової та практичної підготовки здобувача вищої освіти, а також оцінки керівника та рецензента. Оцінювання захисту кваліфікаційної роботи відбувається в порядку: виставлення оцінки за шкалою ЄКТС та переведення виставленої оцінки в національну та 100-бальну шкалу ( за середнім інтервальним значенням)
Методи та критерії оцінювання: При оцінюванні кваліфікаційної роботи беруться до уваги рівень теоретичної, наукової та практичної підготовки здобувача вищої освіти, а також оцінки керівника та рецензента. Оцінювання захисту кваліфікаційної роботи відбувається в порядку: виставлення оцінки за шкалою ЄКТС та переведення виставленої оцінки в національну та 100-бальну шкалу ( за середнім інтервальним значенням)
Критерії оцінювання результатів навчання: При оцінюванні кваліфікаційної роботи беруться до уваги рівень теоретичної, наукової та практичної підготовки здобувача вищої освіти, а також оцінки керівника та рецензента. Оцінювання захисту кваліфікаційної роботи відбувається в порядку: виставлення оцінки за шкалою ЄКТС та переведення виставленої оцінки в національну та 100-бальну шкалу ( за середнім інтервальним значенням)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література:
3. Басюк Т.М. Методи та засоби мультимедійних інформаційних систем: навч. посібн. / Т.М. Басюк, П.І. Жежнич. - Львів: Вид-во Львів. політехніки, 2015. - 428с.
4. Белкин А. Р. Принятие решений: комбинаторные модели апроксимации информации / А. Р. Белкин, М. Ш. Левин. – М. : Наука, 1990. – 157 с.
5. Берко А. Ю. Системи баз даних та знань. Книга 1. Організація баз даних: навч. посібник [для студ. вищ. навч. закл.] / Берко А. Ю., Верес О. М., Пасічник В.В. – Львів : „Магнолія 2006”, 2008. – 456 с. — (Серія «Комп’ютинґ»).
6. Бишоп Дж. C# в кратком изложении / Дж. Бишоп, Н. Хорспул. - М.: Бином, 2005. – 472 с.
8. Буров Є.В. Комп?ютерні мережі : підручник / Буров Є.В. — Львів : «Магнолія- плюс», 2007. - 262 с.
10. Василюк А.С. Комп’ютерна графіка: навч. посібн. / (А.С.Василюк), Н.І.Мельникова. – Львів: Вид-во Львів. політехніки, 2016. – 308 с.
13. Верес О. М. Проектування баз даних у середовищі MS ACCESS 2010 : навч. посібн. / О. М. Верес, І. В. Рішняк; за заг. ред. В. В. Литвина. – Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2016. – 232 с.
14. Верес О.М. Системи баз даних та знань. Книга 2. Системи управління базами даних та знань: підручник [для студ. вищ. навч. закл.] / Берко А.Ю., Верес О.М., Пасічник В.В. – 2-е вид. – Львів : „Магнолія 2006”, 2015. – 470 с. — (Серія «Комп’ютинґ»).
15. Верес О.М.. Системи баз даних та знань. Книга 1. Організація баз даних та знань: підручник [для студ. вищ. навч. закл.] / Берко А. Ю., Верес О. М., Пасічник В.В. – 2-е вид. – Львів : „Магнолія 2006”, 2015. – 440 с. — (Серія «Комп’ютинґ»).
16. Вовк О.Б. Англійська мова для студентів комп’ютерних спеціальностей: навч. посібн. / О. Вовк, О. Кулина. – Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2016. – 144 с.+ СD.
17. Гарсиа-Молина Г. Системы баз данных : полный курс / Гарсиа-Молина Г., Ульман Дж., Уидом Дж. ; [пер. с англ.]. — М. : Издательский дом „Вильямс”, 2003. — 1088 с.
18. Дейт К. Дж. Введение в системы баз данных / Дейт К. Дж. — 7-е изд. ; [пер. с англ.]. — М. : Издательский дом „Вильямс”, 2001. — 1072 с. : ил.
19. Дейт К. Дж. Введение в системы баз данных / Дейт К. Дж. ; [пер. с англ.]. — К. : Диалектика, 1998. — 784 с.
20. Дискретна математика: підручник / Ю.В. Нікольський, В.В. Пасічник, Ю.М. Щербина.– Вид. 4-те, випр. і доп.- Львів: Магнолія -2006, 2016. – 432 с.
21. Захарія Л.М. Формальні мови, граматики та автоматики: навч. посібн. / Л.М. Захарія, М.М. Заяць. – Львів: Вид-во Львів. політехніки, 2016. – 192 с.
22. Заяць В. М. Логічне і функційне програмування : навч. посібник / В. М. Заяць, М. М. Заяць. — Львів : Бескид Біт, 2006. — 352 с.
23. Згуровський М.З. Основи системного аналізу / М. З. Згуровський, Н. Д. Панкратова. – К.: BHV, 2007. – 405 с.
24. Інтелектуальні системи, базовані на онтологіях: Монографія / Д. Г. Досин, В. В. Литвин, Ю. В. Нікольський, В. В. Пасічник. – Львів : Видавничий дім «Цивілізація», 2009. – 414 с.
25. Кармайкл Э. Быстрая и качественная разработка программного обеспечения / Э. Кармайкл, Д. Хейвуд. – М. : Изд. дом «Вильямс», 2003. – 400с.
26. Катренко А. В. Дослідження операцій : підручник з грифом МОН / Катренко А. В. – 3-є вид., виправ. і доп. ; – Львів : «Магнолія-2006», 2009. – 352 с. — (Серія «Комп’ютинґ»).
27. Катренко А. В. Системний аналіз об’єктів та процесів комп’ютеризації: підручник з грифом МОН / Катренко А. В. – Львів : «Новий світ 2000», 2003. – 424 с.
28. Катренко А. В. Теорія прийняття рішень : підручник з грифом МОН / Катренко А. В., Пасічник В. В., Пасько В. П. — К. : Видавнича група BHV, 2009. — 448 с. : ил.
29. Катренко Л. А. Охорона праці в галузі освіти / Л. А. Катренко, І. П. Пістун. — Суми : Універ. книга, 2001. — 344 с.
32. Конноли Т. Базы данных : проектирование, реализация и сопровождение. Теория и практика : учеб. пособие / Томас Конноли, Каролин Бегг, Анна Страчан. — 2-е изд. ; [пер. с англ.]. — М. : Издательский дом „Вильямс”, 2000. — 1120 с. : ил. — Парал. тит. англ.
33. Конноли Т. Базы данных : проектирование, реализация и сопровождение. Теория и практика : учеб. пособие / Томас Конноли, Каролин Бегг. — 3-е изд. ; [пер. с англ.]. — М. : Издательский дом „Вильямс”, 2003. — 1440 с. : ил. — Парал. тит. англ.
39. Литвин В. В. Інтелектуальні системи: підручник / Литвин В. В., Пасічник В. В., Яцишин Ю. В. — Львів. : «Новий світ-2000», 2009. — 406 с. — (Серія «Комп’ютинґ»).
40. Литвин В. В. Інтелектуальні системи. Моделі та методи побудови : навч.посіб. / Литвин В. В., Пасічник В. В., Яцишин Ю. В. — К. : Університет «Україна», 2007. — 534 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).