Програмні засоби управління ІТ-проєктами
Спеціальність: Управління ІТ проектами
Код дисципліни: 7.126.03.E.018
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: к.т.н., доц. Кісь Ярослав Петрович,
старший викладач Рішняк Ігор Васильович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: • знати функції та засоби CASE-технологій в управлінні ІТ-проектами;
• знати стандарти моделювання інформаційних систем
• оволодіти програмними засобами моделювання бізнес-процесів та функціонального моделювання інформаційних систем;
• знати види програмних засобів управління ІТ-проектами;
• вміти застосовувати програмні засоби для управління ІТ-проектами;
• вміти організовувати проектні роботи за допомогою програмних засобів.
Результати навчання: • знати функції та засоби CASE-технологій в управлінні ІТ-проектами;
• знати стандарти моделювання інформаційних систем
• оволодіти програмними засобами моделювання бізнес-процесів та функціонального моделювання інформаційних систем;
• знати види програмних засобів управління ІТ-проектами;
• вміти застосовувати програмні засоби для управління ІТ-проектами;
• вміти організовувати проектні роботи за допомогою програмних засобів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Переквізит: інформаційні системи і технології в управлінні проектами
Кореквізити: планування проектних дій, прийняття проектних рішень, управління вимогами в ІТ-проектах, управління ризиками ІТ-проектів
Короткий зміст навчальної програми: Зміст модуля: функції та засоби CASE-технологій в управлінні ІТ-проектами, програмні засоби моделювання бізнес-процесів інформаційних систем, програмні засоби функціонального моделювання та моделювання потоків даних в інформаційних системах, основні функції засобів управління проектами, види програмних засобів управління проектами та їх вибір, організація проектних робіт за допомогою програмних засобів.
Опис: • know the functions and tools of CASE-technologies in IT project management;
• know the standards of modeling information systems
• master software tools for business process modeling and functional modeling of information systems;
• know the types of IT project management software;
• able to use software tools for IT project management;
• able to organize design work with software.
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, реферат, усне опитування
• Підсумковий контроль (60%, екзамен): письмово-усна форма.
Критерії оцінювання результатів навчання: • Поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, реферат, усне опитування
• Підсумковий контроль (60%, екзамен): письмово-усна форма.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: •
• Катренко А.В. Системний аналіз об’єктів та процесів комп’ютеризації. – Львів: „Новий світ – 2000”, 2003.
• Катренко А.В. Управління ІТ-проектами. Книга 1. Стандарти,моделі та методи управління проектами. Підручник – Львів: „Новий світ – 2000”, 2011.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).