Моделювання гетерогенних комп'ютерних систем (курсова робота)

Спеціальність: Інформаційні технології в приладобудуванні
Код дисципліни: 7.175.05.E.021
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Інтелектуальної мехатроніки та роботики
Лектор: доц. Вельган Р. Б.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення цієї дисципліни є вміння студентом створювати пристрої, здатні обмінюватись даними в мережі інтернет, створювати бази даних і керувати ними, реалізовувати веб-інтерфейс, створювати серверний сценарій та забезпечити його взаємодію з базою даних
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальні компетентності: • знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності (ЗК01); • навички використання інформаційних і комунікаційних технологій (ЗК03); • здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми (ЗК06). фахові компетентності: • знання і розуміння наукових фактів, концепцій, теорій, принципів і методів експериментальної інформатики (ФК03); • здатність застосовувати комплексний підхід до вирішення експериментальних завдань із застосуванням засобів інформаційно-вимірювальної техніки та прикладного програмного забезпечення (ФК07); • здатність демонструвати знання і розуміння математичних принципів і методів, необхідних для створення віртуальних засобів вимірювання та інформаційно-вимірювальної техніки (ФК08); • здатність розробляти програмне, апаратне та метрологічне забезпечення ком’ютеризованих інформаційно-вимірювальних систем (ФК09). фахові компетентності професійного спрямування: • базові знання наукових понять, теорій і методів, необхідних для розуміння функціонального призначення, принципів побудови та роботи засобів інформаційного забезпечення мехатронних та робототехнічних систем (ФКС1.1.); • здатність застосовувати сучасне програмне забезпечення для створення, опрацювання і аналізу математичних моделей засобів інформаційного забезпечення в мехатроніці та роботиці, використовувати сучасні інженерні та математичні пакети для створення віртуальних мехатронних приладів і систем та аналізу фізичних величин, що застосовуються в наукових експериментах, реальних лабораторних і промислових установках (ФКС1.4); • Здатність проводити експериментальне дослідження засобів інформаційного забезпечення в мехатроніці та робототиці, документувати результати експерименту та робити висновки на основі їх аналізу (ФКС1.6).
Результати навчання: знати: концепції технології інтернету речей; правила побудови документів HTML; основні властивості каскадних таблиць стилів; основні елементи об’єктної моделі браузера; правила побудови і основні елементи сценаріїв мовою JavaScript; PHP - скриптова мова програмування для ґенерування HTML-сторінок, правила побудови і основні елементи серверних сценаріїв мовою PHP; правила взаємодії серверних сценаріїв мовою PHP з сервером БД MySQL; вміти: створювати пристрої, здатні обмінюватись даними в мережі інтернету речей; створювати і керувати базами даних; реалізовувати веб-інтерфейс з використанням засобів каскадних таблиць стилів CSS; створити серверний сценарій мовою PHP та забезпечити його взаємодію з базою даних на сервері MySQL. бути здатним: алгоритмізувати та програмувати окремі підсистеми на сучасних платформах розроблення програмних продуктів, орієнтованих на Internet технології.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Інформатика; Програмне забезпечення мехатронних засобів; Мікрокомп'ютерні вузли мехатронних засобів. Кореквізити: Моделювання електронних вузлів у приладобудуванні; Інформаційне забезпечення проектування, виготовлення і тестування виробів.
Короткий зміст навчальної програми: поняття про розподілені системи; концепція інтернету речей (IoT) і даних; віддалене та розподілене опрацювання інформації; апаратне забезпечення для IoT; основи мови гіпертекстової розмітки HTML, CSS - засоби каскадних таблиць стилів для оформлення сторінки; основи об'єктно-орієнтованого програмування в JavaScript; PHP - скриптова мова програмування для ґенерування HTML-сторінок, правила побудови і основні елементи серверних сценаріїв мовою PHP; основи MySQL
Опис: 1. Поняття про розподілені системи 2. Концепція інтернету речей (IoT) і даних 3. Віддалене та розподілене опрацювання інформації 4. Апаратне забезпечення для IoT 5. Основи мови гіпертекстової розмітки HTML, CSS 6. Засоби каскадних таблиць стилів для оформлення сторінки 7. Основи об'єктно-орієнтованого програмування в JavaScript 8. PHP - скриптова мова програмування для ґенерування HTML-сторінок 9. Правила побудови і основні елементи серверних сценаріїв мовою PHP 10. Основи MySQL
Методи та критерії оцінювання: підсумковий контроль (залік): 100%
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання результатів навчання проводиться відповідно до якості і повноти виконання завдань поточного контролю, розрахунково-графічних, курсових, залікових контрольних, кваліфікаційних робіт, а також захисту курсових і кваліфікаційних робіт.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Bell C. MySQL for the Internet of Things / Charles Bell. - Berkely, CA, USA : Apress, 2016, 335 p. McPeak J. Beginning JavaScript, 5th Edition / Jeremy McPeak. - Birmingham, UK : Wrox Press Ltd., 2015, 768 p. W3Schools Online Web Tutorials / Refsnes Data URL: http://www.w3schools.com/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Моделювання гетерогенних комп'ютерних систем

Спеціальність: Інформаційні технології в приладобудуванні
Код дисципліни: 7.175.05.E.017
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Інтелектуальної мехатроніки та роботики
Лектор: Бойко Т.Г
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення цієї дисципліни є вміння студентом створювати пристрої, здатні обмінюватись даними в мережі інтернет, створювати бази даних і керувати ними, реалізовувати веб-інтерфейс, створювати серверний сценарій та забезпечити його взаємодію з базою даних
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальні компетентності: • знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності (ЗК01); • навички використання інформаційних і комунікаційних технологій (ЗК03); • здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми (ЗК06). фахові компетентності: • знання і розуміння наукових фактів, концепцій, теорій, принципів і методів експериментальної інформатики (ФК03); • здатність застосовувати комплексний підхід до вирішення експериментальних завдань із застосуванням засобів інформаційно-вимірювальної техніки та прикладного програмного забезпечення (ФК07); • здатність демонструвати знання і розуміння математичних принципів і методів, необхідних для створення віртуальних засобів вимірювання та інформаційно-вимірювальної техніки (ФК08); • здатність розробляти програмне, апаратне та метрологічне забезпечення ком’ютеризованих інформаційно-вимірювальних систем (ФК09). фахові компетентності професійного спрямування: • базові знання наукових понять, теорій і методів, необхідних для розуміння функціонального призначення, принципів побудови та роботи засобів інформаційного забезпечення мехатронних та робототехнічних систем (ФКС1.1.); • здатність застосовувати сучасне програмне забезпечення для створення, опрацювання і аналізу математичних моделей засобів інформаційного забезпечення в мехатроніці та роботиці, використовувати сучасні інженерні та математичні пакети для створення віртуальних мехатронних приладів і систем та аналізу фізичних величин, що застосовуються в наукових експериментах, реальних лабораторних і промислових установках (ФКС1.4); • Здатність проводити експериментальне дослідження засобів інформаційного забезпечення в мехатроніці та робототиці, документувати результати експерименту та робити висновки на основі їх аналізу (ФКС1.6).
Результати навчання: знати: концепції технології інтернету речей; правила побудови документів HTML; основні властивості каскадних таблиць стилів; основні елементи об’єктної моделі браузера; правила побудови і основні елементи сценаріїв мовою JavaScript; PHP - скриптова мова програмування для ґенерування HTML-сторінок, правила побудови і основні елементи серверних сценаріїв мовою PHP; правила взаємодії серверних сценаріїв мовою PHP з сервером БД MySQL; вміти: створювати пристрої, здатні обмінюватись даними в мережі інтернету речей; створювати і керувати базами даних; реалізовувати веб-інтерфейс з використанням засобів каскадних таблиць стилів CSS; створити серверний сценарій мовою PHP та забезпечити його взаємодію з базою даних на сервері MySQL. бути здатним: алгоритмізувати та програмувати окремі підсистеми на сучасних платформах розроблення програмних продуктів, орієнтованих на Internet технології.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Інформатика; Програмне забезпечення мехатронних засобів; Мікрокомп'ютерні вузли мехатронних засобів. Кореквізити: Моделювання електронних вузлів у приладобудуванні; Інформаційне забезпечення проектування, виготовлення і тестування виробів.
Короткий зміст навчальної програми: поняття про розподілені системи; концепція інтернету речей (IoT) і даних; віддалене та розподілене опрацювання інформації; апаратне забезпечення для IoT; основи мови гіпертекстової розмітки HTML, CSS - засоби каскадних таблиць стилів для оформлення сторінки; основи об'єктно-орієнтованого програмування в JavaScript; PHP - скриптова мова програмування для ґенерування HTML-сторінок, правила побудови і основні елементи серверних сценаріїв мовою PHP; основи MySQL
Опис: 1. Поняття про розподілені системи 2. Концепція інтернету речей (IoT) і даних 3. Віддалене та розподілене опрацювання інформації 4. Апаратне забезпечення для IoT 5. Основи мови гіпертекстової розмітки HTML, CSS 6. Засоби каскадних таблиць стилів для оформлення сторінки 7. Основи об'єктно-орієнтованого програмування в JavaScript 8. PHP - скриптова мова програмування для ґенерування HTML-сторінок 9. Правила побудови і основні елементи серверних сценаріїв мовою PHP 10. Основи MySQL
Методи та критерії оцінювання: підсумковий контроль (залік): 100%
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль: 1. Захист курсової роботи – 50 балів 2. Підсумковий тестовий контроль – 10 балів Заліковий контроль: 1. Письмова компонента - 30 балів 2. Усна компонента - 10 балів Разом за дисципліну - 100 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Bell C. MySQL for the Internet of Things / Charles Bell. - Berkely, CA, USA : Apress, 2016, 335 p. McPeak J. Beginning JavaScript, 5th Edition / Jeremy McPeak. - Birmingham, UK : Wrox Press Ltd., 2015, 768 p. W3Schools Online Web Tutorials / Refsnes Data URL: http://www.w3schools.com/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).