Захист магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Інформаційні технології в приладобудуванні
Код дисципліни: 7.175.05.O.017
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Інтелектуальної мехатроніки та роботики
Лектор: викладацький склад кафедри
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета - захист роботи перед Державною екзаменаційною комісією для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістр
Завдання: Завдання - представлення результатів роботи для її оцінювання Державною екзаменаційною комісією
Результати навчання: Результат - здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістр
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: нормативні та варіативні дисципліни освітньо-професійної програми магістра (усі дисципліни).
Короткий зміст навчальної програми: -
Опис: -
Методи та критерії оцінювання: Оцінка визначається за результатами голосування державної екзаменаційної комісії, при цьому враховується: якість виконанння пояснювальної записки і графічних матеріалів, робота за час виконання кваліфікаційної роботи, та виступ прендента на захисті
Критерії оцінювання результатів навчання: Під час захисту враховують низку показників, а саме до розгляду береться як якість виконання пояснювальної записки і графічних матеріалів (загальна характеристика і основна частина), так і виступ претендента на захисті, його ерудиція і вміння відстоювати власні переконання в дискусії . Під час виставлення підсумкової оцінки за виконання кваліфікаційної роботи державною екзаменаційною комісією враховується оцінка рецензента і наукового керівника.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Методичні вказівки до виконання магістерських кваліфікаційних робіт для студентів спеціальностей для студентів спеціальностей 8.05100302 «Прилади і системи точної механіки» та 8.05100306 «Інформаційні технології в приладобудуванні» / Укл.: Вельган Р. Б., Дейнека Р. М., Івахів О. В., Ключковський С. М., Репетило Т. М. – Львів: Самвидав кафедри приладів точної механіки Національного університету «Львівська політехніка», 2017. – 35 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).