Проєктування систем розумного транспорту та логістики в містах

Спеціальність: Розумний транспорт і логістика для міст (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.275.04.E.021
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Транспортні технології
Лектор: к.т.н. Грицунь Олег Михайлович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Формування бази знань, необхідної для розуміння методів та методик проведення транспортних досліджень і вдосконалення організації й управління дорожнім рухом в містах.
Завдання: Загальних: 1. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності) (ЗК4). 2. Здатність розробляти проекти та управляти ними (ЗК5). Фахових: 1. Здатність до визначення та застосування перспективних напрямків моделювання транспортних процесів (ФК2). 2. Здатність до управління транспортними потоками (ФК7). 3. Здатність вибирати та застосовувати на практиці методи дослідження, планування та проведення необхідних експериментів; інтерпретувати результати та робити висновки щодо оптимальності рішень, що приймаються у сфері транспортних систем і технологій (ФК12). 4. Здатність використовувати розумний транспорт і логістику в містах (ФКС1). 5. Здатність проведення проектування систем розумного транспорту і логістики в містах (ФКС9). 6. Здатність дослідження і управління транспортними потоками в центрі міста. (ФКС12). 7. Здатність визначення ефективності транспортних систем міст (ФКС13).
Результати навчання: • формувати системні теоретичні знання і розуміння основних методів управління транспортними потоками в містах; • здійснювати моделювання транспортних потоків у спеціалізованому програмному продукті; • визначити доцільні способи та режими управління і обрати комплекс технічних засобів для їх реалізації; • скласти схему алгоритму функціонування системи та організувати її експлуатацію.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Спецкурс з наукових досліджень спеціальності; • Моделювання транспортних потоків; • Інтелектуальні транспортні системи; • Моделювання вантажних перевезень.
Короткий зміст навчальної програми: 1. Логістичні системи 2. Управління якістю 3.Управління закупівлями та запасами 4. Управління розподілом товарів 5. Управління сервісом 6. Організація системи складів 7. Вимоги до процесу перевезень у логістичній системі 8. Підготовка до контрольного заходу
Опис: 1.Логістичні логістичними системами в містах 2.Управління якістю постачання 3. Управління закупівлями та запасами 4. Управління розподілом товарів 5. Управління сервісом проектування систем розумного транспорту 6. Організація системи складів 7. Вимоги до процесу перевезень у логістичній системі в містах 8. Підготовка до контрольного заходу
Методи та критерії оцінювання: • захист звітів до практичних в письмовій формі та оцінювання засвоєння лекційного матеріалу шляхом проведення контрольного заходу за тематикою лекцій у вигляді тесту (30%) • складання екзаменаційної контрольної роботи з використанням віртуального-навчального середовища НУ «Львівська політехніка» (70%)
Критерії оцінювання результатів навчання: Діагностика знань у студентів відбувається за такими методами: 1. Захист звітів до практичних робіт у письмовій формі шляхом проведення контрольного заходу за тематикою роботи у вигляді тесту. 2. Проведення проміжних тестувань. 3. Проведення письмового заліку за результатами вивчення дисципліни.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Вукан Р. Вучик Транспорт в городах, удобных для жизни / пер. С англ.. А. Калинина под научн. ред. М. Блинкина: Территория будущего, Москва, 2011. – 413 с. 2. Горяїнов О.М. Логістика: Конспект лекцій (для студентів напряму підготовки “Транспортні технології”). – Харків: ХНАМГ, 2009. – 107 с. 3. Роджер Горем Індукований попит на транспортні послуги: розвінчання міфів : Технічний документ про сталий міський транспорт. – Ешборн, квітень 2009. – 26 с. 4. Інтелектуальні транспортні системи. Модуль 4е. Стійкий розвиток транспортної системи: Збірник матеріалів для політиків міст. Галузевий проект. – 40 с. 5. Cascetta, E. (2009). Transportation Systems Analysis: Models and Applications. Springer. 6. Hyndman, R. B. and Athanasopoulos, G. (2018) Forecasting: principles and practice. https://www.otexts.org/book/fpp2 7. Ceder, A. (2015) Public Transit Planning and Operation: Modeling, Practice and Behavior, Second Edition - CRC Press Book.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).