Проєктний аналіз

Спеціальність: Організація перевезень і управління на транспорті (за видами транспорту)
Код дисципліни: 7.275.01.O.003
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Транспортні технології
Лектор: к.т.н., ст. викладач - Рогальський Роман Богданович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою викладання дисципліни є формування студентами бази знань, необхідної для проведення комерційного, технічного, соціального, екологічного, інституційного, фінансового і економічного аналізу при реалізації інвестиційних проектів транспортної інфраструктури. Завдання, які розв’язують студенти в процесі вивчення дисципліни, дозволяють сформувати в них уявлення про роботу фахівців при складанні та оцінюванні проектів.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: Загальних: 1. Здатність працювати в міжнародному контексті (ЗК1); 2. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети (ЗК2); 3. Здатність розробляти проекти та управляти ними (ЗК5); 4. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт (ЗК6); 5. Здатність генерувати нові ідеї (креативність) (ЗК8). Фахових: 1. Здатність до дослідження і управління функціонуванням транспортних систем та технологій (ФК1); 2. Здатність до управління надійністю та ефективністю транспортних систем і технологій (ФК8); 3. Здатність використовувати спеціалізоване програмне забезпечення для розв’язання складних задач у сфері транспортних систем та технологій (ФК11);
Результати навчання: - оволодіння навичками практичного застосування отриманих теоретичних знань до рішення конкретних завдань, передбачених курсовою роботою;; - вміти проводити аналіз інвестиційного проекту за будь-якими з його аспектів; - систематизація, закріплення, поглиблення й розширення придбаних студентом знань, умінь, навичок по даному комплексу навчальної дисципліни.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Економіка транспорту
Короткий зміст навчальної програми: Під час вивчення цієї навчальної дисципліни студент набуває теоретичних знань та практичних умінь проведення комерційного, технічного, соціального, екологічного, інституційного, фінансового і економічного аналізу при реалізації інвестиційних проектів транспортної інфраструктури. Тут детально розглядаються доцільність та оптимальність застосування різних засобів і методів оцінювання проектів. Весь комплекс такої інформації відповідає вимогам чинних норм та стандартів, а також прогресивним сучасним методам удосконалення середовища руху.
Опис: Вибір рухомого складу. Розрахунок техніко-економічних показників рухомого складу. Розрахунок потреби рухомого складу. Розрахунок капітальних та експлуатаційних витрат. Розрахунок тарифів та доходів від перевезень. Розрахунок показників ефективності проекту.
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань у студентів відбувається за такими методами: 1. Захист звітів до практичних робіт в усній формі шляхом опитування теоретичного матеріалу за темою роботи та методикою проведення досліджень. 2. Проведення письмового екзамену за результатами вивчення дисципліни, який складається з трирівневих теоретичних та практичних завдань. 4. Проведення усної компоненти за результатами написання екзамену, питання якої ґрунтуються на змісті практичних завдань.
Критерії оцінювання результатів навчання: Захист звітів до практичних робіт в усній формі шляхом опитування теоретичного матеріалу за темою роботи та методикою проведення розрахунків (35 балів); Проведення екзаменаційного контролю (65 балів).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Житенко О.В., Бойків М.В. Проектний аналіз. Конспект лекцій для студентів базового напряму «Транспортні технології» спеціальностей «Організація дорожнього руху» та «Організація перевезень та управління на транспорті», - 2013. – 148с. 2. Ковшун Н.Е. Аналіз та планування проектів. Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2008. – 344с 3. Рижиков В.С. Проектний аналіз: Навч. посібник. /В.С. Рижиков, М.М. Яковенко, О.В. Латишева, та ін. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 384 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).