Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Організація і регулювання дорожнього руху
Код дисципліни: 7.275.02.O.014
Кількість кредитів: 15.00
Кафедра: Транспортні технології
Лектор: Голова науково-методичної комісії спеціальності - Ройко Юрій Ярославович Гарант ОПП - Гілевич Володимир Васильович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Систематизація, подальше поглиблення та закріплення теоретичних знань і практичних навиків, отриманих під час навчання на другому (магістерському) рівні вищої освіти, а також набуття досвіду самостійної науково-дослідної роботи із використанням спеціалізованого програмного забезпечення під час розв’язання актуальних задач організації і безпеки дорожнього руху, а також оптимізації процесу перевезень.
Завдання: 1.1. Базові знання фундаментальних наук, в обсязі, необхідному для освоєння загально-професійних дисциплін; 1.2. Базові знання в галузі транспортних технологій, необхідні для освоєння професійно-орієнтованих дисциплін; 1.3. Базові знання наукових понять, теорій і методів, необхідних для розуміння принципів роботи та функціонального призначення засобів та систем у сфері транспорту; 1.4. Базові знання основних нормативно-правових актів та довідкових матеріалів, чинних стандартів і технічних умов, інструкцій та інших нормативно-розпорядчих документів в галузі транспорту; 1.5. Здатність складати, оформлювати і оперувати транспортною документацією при аналізі транспортних проектів; 1.6. Знання основ охорони праці, виробничої санітарії і пожежної безпеки при організації транспортних перевезень та організації руху; 1.7. Здатність аналізувати транспортне планування та процес створення функціональних зон у великих та значних містах; 1.8. Здатність розуміти і враховувати аспекти інтелектуальної власності при формуванні поточних та перспективних рішень; 1.9. Здатність з’ясовувати причинно-наслідкові зв’язки, аналізувати й узагальнювати інформацію щодо надійності виконання роботи учасниками транспортного процесу; 1.10. Здатність застосовувати професійно-профільовані знання й практичні навички для розв’язання типових задач спеціальності; 1.11. Уміння ідентифікувати та класифікувати роботу, пов’язану з транспортною діяльністю, шляхом використання аналітичних методів і методів моделювання; 1.12.Здатність визначати мотиви транспортної діяльності та споживчі характеристики транспортних послуг.
Результати навчання: – аналіз та дослідження транспортних характеристик учасників дорожнього руху; – оптимізація транспортних процесів і систем; – аналіз та ідентифікація транспортних проектів; – моделювання транспортних і пішохідних потоків; – прогнозування розвитку транспортних систем; – розроблення концепцій щодо транспортного планування та підвищення безпеки дорожніх умов
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • проектний аналіз • спеціальні методи організації дорожнього руху • автоматизовані системи управління дорожнім рухом • транспортне планування великих та значних міст • методи наукових досліджень • моделювання транспортних потоків • психофізіологічні особливості поведінки водіїв
Короткий зміст навчальної програми: Теми МКР можуть включати одночасне розв’язання науково-прикладних завдань стосовно до існуючих або ж перспективних тенденцій розвитку ринку транспортних послуг та транспортного менеджменту, зокрема: організації перевезень вантажів та пасажирів у внутрішньому та міжнародному сполученнях; логістичного обслуговування та управління ланцюгами постачань; організації митного контролю на транспорті; здійснення транспортно-експедиційного супроводу та обслуговування; оптимізації або раціоналізації транспортних систем міст або їх елементів.
Опис: Структура магістерської кваліфікаційної роботи: титульна сторінка; завдання на розроблення МКР; анотація (реферат) на українській та іноземній мовах; зміст; вступ; основні розділи з підрозділами роботи, серед яких обов’язково і такі як «Аналіз стану питання в теорії і на практиці», «Методика теоретичних, лабораторних та експлуатаційних досліджень»,«Аналіз результатів досліджень та рекомендації»; загальні висновки з роботи; список використаних літературних джерел; додатки.
Методи та критерії оцінювання: Рівень та повнота виконання оцінюються у відсотках експертною комісією, яка призначається на засіданні кафедри з числа науково-педагогічних працівників, які мають наукові та навчально-методичні праці із зазначених напрямків. Експертна комісія приймає рекомендаційне рішення, яке затверджується завідувачем кафедри про допуск здобувача другого (магістерського) рівня вищої освіти до публічного захисту.
Критерії оцінювання результатів навчання: Відмінно - 94 бали; Добре - 80 бали; Задовільно - 60 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Системологія на транспорті. Організація дорожнього руху [Гаврилов Е. В., Дмитриченко М. Ф., Доля В. К. та ін.]; за ред.М. Ф. Дмитриченка. – К. : Знання України, 2007. – 452 с. – (5 кн./ Гаврилов Е. В., Дмитриченко М. Ф., Доля В. К. та ін.; кн. 4). 2. Поліщук В.П. Організація та регулювання дорожнього руху: Підручник. / за заг. ред. В.П. Поліщука; О.О. Бакуліч, О.П. Дзюба, В.І. Єресов, О.В. Красільнікова, О.В. Христенко. – К.: Знання України, 2012. – 467 с. 3. Безлюбченко О. С. Планування і благоустрій міст / О. С. Безлюбченко, О. В. Завальний, Т. О. Черноносова: Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. – Х. : ХНАМГ, 2011. – 191 с. 4. Поліщук В. П. Теорія транспортного потоку : методи та моделі організації дорожнього руху / В. П. Поліщук, О. П. Дзюба. – К. : Знання України, 2008. – 175 с. 5. Системологія на транспорті. Технологія наукових досліджень і технічної творчості [Гаврилов Е. В., Дмитриченко М. Ф., Доля В. К. та ін.] ; за ред. М. Ф. Дмитриченка. – К. : Знання України, 2007. – 318 с. – (5 кн./ Гаврилов Е. В., Дмитриченко М. Ф., Доля В. К. та ін.; кн. 2).
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).