Міжнародна електронна торгівля

Спеціальність: Міжнародні економічні відносини
Код дисципліни: 6.292.01.E.087
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: К.е.н., Лакіза Вікторія Володимирівна
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: 1.Використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології, програмні пакети загального і спеціального призначення 2. Володіти навичками самоаналізу (самоконтролю), бути зрозумілим для представників інших бізнес-культур та професійних груп різного рівня (фахівців з інших галузей знань/видів діяльності) на засадах цінування різноманітності, мультикультурності, толерантності та поваги до них. 3. Відстоювати національні інтереси України з урахуванням безпекової компоненти міжнародних економічних відносин 4. Обґрунтовувати вибір і застосовувати інформаційно-аналітичний інструментарій, економіко-статистичні методи обчислення, складні техніки аналізу та методи моніторингу кон’юнктури світових ринків.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Вступ до фаху «Міжнародні економічні відносини»; економіка; Міжнародні економічні відносини Кореквізити: Міжнародне фінансування бізнес-проектів; Міжнародні страхові послуги
Короткий зміст навчальної програми: Суть, зміст, значення та тенденції розвитку електронної комерції (ЕК). Глобальна мережа Інтернет як база електронного бізнесу. Принципи ведення бізнесу в Інтернеті. Системи електронної комерції у корпоративному секторі B2B. Системи електронної комерції B2C Business-to-consumer. Послуги в електронній комерції. Платежі та розрахунки за товари і послуги в електронній комерції. Internet-маркетинг. Особливості застосування засобів Internet-реклами. Ефективність міжнародної електронної комерції. Організаційно-правове забезпечення електронної комерції. Інтелектуальна власність у міжнародній електронній торгівлі.
Методи та критерії оцінювання: • лабораторні роботи (30%) • тестування у ВНС (50%) • підсумковий контроль – усне опитування (20%)
Рекомендована література: 1. Тардаскіна Т.М. Електронна комерція: Навчальний посібник / Тардаскіна Т.М., Т19 Стрельчук Є.М., Терешко Ю.В. – Одеса: ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2011. – 244 с. 2. Шалева О.І. Електронна комерція : Навч. посіб. / О.І. Шалева. – К.: Центр учбової літератури, 2011. – 216. с. 3. Електронна комерція : Навч. посібник / А. М. Береза, І. А. Козак, Ф. А. Левченко та ін. – К. : КНЕУ, 2012. – 326 с. 4. Меджибовська Н. С. Електронна комерція. – К. : Центр навч. л-ри, 2014. – 384 с. 5.Электронная коммерция. В2В-программирование : пер с англ. – СПб.:БХВ-Петербург, 2011. 6. Электронный маркетинг : учеб. пособие / Под ред. Т. П. Данько, Н. Б. Завьяловой, О. В. Сагиновой. – М. : ИНФРА-М, 2013. – 377 с.на комерція. – К. : Центр навч. л-ри, 2014. – 384 с. 7.Царев В. В., Кантарович А. А. Электронная коммерция. – СПб. : Питер, 2012. – 320 с. 8. Шарма Вивек. Разработка Web-серверов для электронной коммерции : учебное пособие / Шарма Вивек, Шарма Раджив. – М. : Изд. дом «Вильямс», 2011. – 400 с. 9. Martin Kutz. Introduction to E-Commerce: combining business and information technology. 1th edition, 2016. p.2019. 10. Лакіза В. В., Бала Р. Д. Особливості застосування електронної торгівлі суб’єктами господарювання в умовах міжнародної економічної діяльності. Ефективна економіка. 2020. № 11. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8315 (дата звернення: 29.11.2020). DOI: 10.32702/2307-2105-2020.11.53