Рекламний менеджмент
Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.O.002
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Д.е.н., доц. Назар Глинський
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
Здатність приймати обґрунтовані рішення.
Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
Навички міжособистісної взаємодії.
Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
Здатність до постійного самовдосконалення та оволодіння сучасними знаннями.
Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу.
Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом.
Здатність до діагностування маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, здійснення маркетингового аналізу та прогнозування.
Здатність здійснювати на належному рівні теоретичні та прикладні дослідження у сфері маркетингу.
Здатність застосовувати омніканальний підхід до організації маркетингової діяльності підприємства.
Результати навчання: Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу.
Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності.
Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами.
Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними.
Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу.
Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів.
Керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання.
Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку.
Знати та розуміти важливість соціальної відповідальності за прийняті рішення, дотримуватись морально-культурних цінностей.
Вміти визначати цільову аудиторію заходів просування, формувати та реалізувати медіа-кампанії на принципах омніканальності, визначати їхні проміжні та підсумкові результати.
Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються.
Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування.
Відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди.
Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Соціальна відповідальність бізнесу; Рекламний менеджмент (курсовий проект); Управління проектами; Медіа-планування.
Короткий зміст навчальної програми: Викладання дисципліни передбачає надання студентам знань про теоретичні засади і отримання практичних навичок управління рекламних процесом – від визначення потреби в рекламі до створення рекламного продукту і оцінювання ефективності рекламної кампанії.
Опис: Сутність рекламного менеджменту. Еволюція реклами. Типологія реклами. Організація рекламної діяльності. Психологічні основи рекламного менеджменту. Рекламна творчість (креатив). Вибір засобів розповсюдження реклами. Медіапланування. Інтегровані маркетингові комунікації на місці продажу. Корпоративна реклама як засіб формування іміджу підприємства. Рекламні дослідження.
Методи та критерії оцінювання: Методи контролю знань та умінь студента при вивченні дисципліни включають: 1. Поточний контроль роботи студента: оцінювання знань студентів на практичних заняттях (усне опитування на практичних заняттях, оцінювання виконання завдань та розв’язування задач під час заняття, оцінювання участі в дискусіях, підведення підсумків з питань, що розглядаються на практичному занятті). 2. Екзаменаційний контроль: оцінювання знань студентів на екзамені, що передбачає письмову та усну компоненту. Письмова компонента: завдання 1-го рівня – тести; завдання 2-го рівня – розкрити зміст поняття, дати визначення, встановити його характерні ознаки; завдання 3-го рівня – розв’язати задачі. Усна компонента: усне опитування.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (30%): робота на практичних заняттях, усне опитування.
Підсумковий контроль (70 %, екзамен): семестровий контроль.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Глинський Н. Ю., Гірна О. Б. Рекламний менеджмент : навч. посіб. для студентів усіх форм навчання спеціальності 075 «Маркетинг». – Львів: Видавництво Нац. ун-ту «Львів-Прес», 2023. – 196 с.
2. Чалдіні Р. Психологія впливу. – Київ : Клуб сімейного дозвілля, 2019. – 352 с.
3. Тєлєтов О. С. Рекламний менеджмент : підручник. – Суми : ВТД «Університетська книга», 2023. – 365 с.
4. Kelley, L. D., Sheehan, K. B. Advertising Management in a Digital Environment. Text and Cases. – New York : Routledge, 2022. – 202 p.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Рекламний менеджмент (курсовий проєкт)
Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.O.006
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Д.е.н., доц. Назар Глинський
К.е.н., доц. Людмила Мороз
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог. Здатність приймати обґрунтовані рішення. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). Навички міжособистісної взаємодії. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. Здатність до постійного самовдосконалення та оволодіння сучасними знаннями. Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу. Здатність до проведення самостійних досліджень та інтерпретації їх результатів у сфері маркетингу. Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом. Здатність до діагностування маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, здійснення маркетингового аналізу та прогнозування. Здатність здійснювати на належному рівні теоретичні та прикладні дослідження у сфері маркетингу. Здатність застосовувати отримані поглиблені знання з маркетингу та основних теоретико-методологічних і прикладних положень менеджменту з метою управління інноваційною діяльністю підприємств у динамічному ринковому середовищі. Здатність визначати вплив функціональних областей маркетингу на проміжні та кінцеві результати інноваційної діяльності підприємства з метою розроблення проактивних заходів. Здатність застосовувати омніканальний підхід до організації маркетингової діяльності підприємства.
Результати навчання: Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. Знати та розуміти важливість соціальної відповідальності за прийняті рішення, дотримуватись морально-культурних цінностей. Вміти інтегрувати та застосовувати методологію та інструментарій комунікативного впливу на цільову аудиторію з метою активізації інноваційної діяльності підприємства на різних рівнях управління. Вміти визначати цільову аудиторію заходів просування, формувати та реалізувати медіа-кампанії на принципах омніканальності, визначати їхні проміжні та підсумкові результати. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування. Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Рекламний менеджмент; Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи, виконання та захист магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Основним завданням курсового проекту є набуття студентами навичок прийняття обґрунтованих рішень по: плануванню рекламної кампанії; розробленню рекламної стратегії; визначенню цільової аудиторії; розробленню концепції рекламованого товару; створенню ефективного рекламного звернення, вибору засобів розповсюдження рекламної інформації; визначенню рекламного бюджету. Виконання курсового проекту базується на дисципліні «Рекламний менеджмент».
Опис: Вступ. 1. Аналіз маркетингової ситуації. 2. Визначення цільової аудиторії і розроблення концепції товару. 3. Вибір засобів розповсюдження реклами. 4. Створення рекламного звернення. 5. Складання графіка рекламної кампанії та визначення рекламного бюджету. Висновки. Список використаної літератури.
Методи та критерії оцінювання: Поточний та заліковий контроль. Методи оцінювання знань: перевірка розділів курсового проекту, захист курсового проекту - усне опитування, презентація курсового проекту.
Критерії оцінювання результатів навчання: Підсумковий контроль (100%, залік): виконання і захист курсового проекту.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Глинський Н. Ю., Гірна О. Б. Рекламний менеджмент : навч. посіб. для студентів усіх форм навчання спеціальності 075 «Маркетинг». – Львів : Видавництво Нац. ун-ту «Львів-Прес», 2023. – 196 с.
2. Закон України «Про рекламу» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show
3. Чалдіні Р. Психологія впливу. – Київ : Клуб сімейного дозвілля, 2019. – 352 с.
4. Міжнародний кодекс рекламної практики [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show.
5. Рекламний менеджмент: теорія і практика. / Т.Г. Діброва, С.О. Солнцев, К.В. Бажеріна. – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського. 2018. – 300 с.
6. Kelley, L. D., Sheehan, K. B. Advertising Management in a Digital Environment. Text and Cases. – New York : Routledge, 2022. – 202 p.
7. Lang R. Advertising by Design. Generating and Designing Creative Ideas Across Media. – NewYork:Wiley, 2021. – 455 p.
8. Young M. Ogilvy on Advertising in the Digital Age. – Bloomsbury: Bloomsbury, 2018. – 534 p.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).