Медіапланування

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.E.016
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доцент Наталія Мащак
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Досягнення синтезу базових уявлень в галузі маркетингових комунікацій та поєднання їх з практичним знанням такої комунікативної технології як медіа планування, формування та розвиток інструментальних компетенцій щодо інформаційних процесів в медіа, освоєння теоретичних та практичних основ медіа-планування.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: загальних: Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог; ЗК1. Здатність приймати обґрунтовані рішення. ЗК5. Навички міжособистісної взаємодії. ЗК8. Здатність розробляти проекти та управляти ними. фахових: ФК8. Здатність формувати систему маркетингу ринкового суб’єкта та оцінювати результативність і ефективність її функціонування. ФКП 2. Здатність застосовувати омніканальний підхід до організації маркетингової діяльності підприємства.
Результати навчання: Вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. Вміти визначати цільову аудиторію заходів просування, формувати та реалізувати медіа-кампанії на принципах омніканальності, визначати їхні проміжні та підсумкові результати. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. Використання іноземних мов у професійній діяльності. Відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Соціальна відповідальність бізнесу; Маркетинговий менеджмент; Рекламний менеджмент; Стратегічний маркетинг та стратегічний менеджмент; Фінансовий менеджмент
Короткий зміст навчальної програми: Передбачає надання студентам знань про сутність і особливості медіа-планування, формування та розвиток інструментальних компетенцій щодо інформаційних процесів в медіа, освоєння теоретичних та практичних основ медіа-планування.
Опис: Медіапланування як практичні знання та учбова дисципліна. Медіапланнування як комунікативна технологія. Інформація як головна складова медіапланування. Феномен медіавпливу як конститутивна основа технології медіапланування. Основні параметри медіапланування. Принципи планування медіа-стратегії. Специфіка медіапланування в різних медіа.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (30%): робота на практичних заняттях, усне опитування. Підсумковий контроль (70 %, іспит): семестровий контроль.
Критерії оцінювання результатів навчання: Методи контролю знань та умінь студента при вивченні дисципліни включають: 1. Поточний контроль роботи студента: - обговорення проблемних теоретичних питань та ситуаційних вправ; - розв’язання аналітико-розрахункових задач; - виконання індивідуальних завдань; - виконання лабораторних занять. 2. Підсумковий контроль: Складання екзамену (письмової та усної компонент) Письмова компонента: - завдання 1-го рівня – тести; - завдання 2-го рівня – розкрити зміст поняття, дати визначення; - завдання 3-го рівня – розв’язати задачі. Усна компонента: - усне опитування.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Мащак Н.М., Донець Д.М. Електронний навчально-методичний комплекс «Медіа-планування» / Мащак Н.М., Донець Д.М. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://195.22.112.13/course/view.php?id=152 2. Медіа-планування: Конспект лекцій для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти з спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчання / Укл. Мащак Н.М., Донець Д.М. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка». – 2022. 3. Медіа-планування: Методичні вказівки до проведення лабораторних занять для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти з спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчання / Укл. Мащак Н.М., Донець Д.М. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка». – 2018. 4. Медіа-планування: Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни «Медіапланування» для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти з спеціальності 075 «Маркетинг» заочної форми навчання / Укл. Мащак Н.М., Донець Д.М. – Львів, Вид-во «КМЛ», 2023. – 20с. 5. Медіа-планування: Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни «Медіапланування» для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти з спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчання / Укл. Мащак Н.М., Донець Д.М. – Львів, Вид-во «КМЛ», 2022. – 25с. Базова рекомендована література 1. Котлер Ф., Карен Ф. (2011). Стратегічний маркетинг для навчальних закладів УАМ.: Вид-во «Хімджест». 564 с. 2. Киричок А.П. (2023). Практика рекламної та PR-діяльності з медіапланування : навч. посіб. Київ. 124 с. 3. Сиволовська О. В., Чебанова О. П. (2017). Медіапланування: Конспект лекцій. Харків. 150 с. 4. Крикавський Є.В. та ін. (2014). Маркетинговий менеджмент: навч. Посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки. 380 с. 5. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. (2010). Маркетинг: Підручник. Львів: Бухгалтерський центр «Ажур». 232 с. 6. Партико З.В. (2008). Теорія масової інформації та комунікації: Навчальний посіб. – Львів: Афіша. 188 с. 7. Ромат Є.В. (2006). Основи реклами: Навч. посіб. К .: Студцентр. 864 с. 8. Kotler P., Kartajaya H., Setiawan I. (2017). Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital Marketing. New York, United States. 9. Sissors J., Baron B. (2010). Advertising Media Planning. McGraw Hill Publishsing.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).