Медіапланування
Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.E.016
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доцент Наталія Мащак
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей:
загальних:
Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог;
ЗК1. Здатність приймати обґрунтовані рішення.
ЗК5. Навички міжособистісної взаємодії.
ЗК8. Здатність розробляти проекти та управляти ними.
фахових:
ФК8. Здатність формувати систему маркетингу ринкового суб’єкта та оцінювати результативність і ефективність її функціонування.
ФКП 2. Здатність застосовувати омніканальний підхід до організації маркетингової діяльності підприємства.
Результати навчання: Вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. Вміти визначати цільову аудиторію заходів просування, формувати та реалізувати медіа-кампанії на принципах омніканальності, визначати їхні проміжні та підсумкові результати. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. Використання іноземних мов у професійній діяльності. Відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Соціальна відповідальність бізнесу; Маркетинговий менеджмент; Рекламний менеджмент; Стратегічний маркетинг та стратегічний менеджмент; Фінансовий менеджмент
Короткий зміст навчальної програми: Передбачає надання студентам знань про сутність і особливості медіа-планування, формування та розвиток інструментальних компетенцій щодо інформаційних процесів в медіа, освоєння теоретичних та практичних основ медіа-планування.
Опис: Медіапланування як практичні знання та учбова дисципліна.
Медіапланнування як комунікативна технологія.
Інформація як головна складова медіапланування.
Феномен медіавпливу як конститутивна основа технології медіапланування.
Основні параметри медіапланування.
Принципи планування медіа-стратегії.
Специфіка медіапланування в різних медіа.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (30%): робота на практичних заняттях, усне опитування.
Підсумковий контроль (70 %, іспит): семестровий контроль.
Критерії оцінювання результатів навчання: Методи контролю знань та умінь студента при вивченні дисципліни включають:
1. Поточний контроль роботи студента:
- обговорення проблемних теоретичних питань та ситуаційних вправ;
- розв’язання аналітико-розрахункових задач;
- виконання індивідуальних завдань;
- виконання лабораторних занять.
2. Підсумковий контроль: Складання екзамену (письмової та усної компонент)
Письмова компонента:
- завдання 1-го рівня – тести;
- завдання 2-го рівня – розкрити зміст поняття, дати визначення;
- завдання 3-го рівня – розв’язати задачі.
Усна компонента:
- усне опитування.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Мащак Н.М., Донець Д.М. Електронний навчально-методичний комплекс «Медіа-планування» / Мащак Н.М., Донець Д.М. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://195.22.112.13/course/view.php?id=152
2. Медіа-планування: Конспект лекцій для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти з спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчання
/ Укл. Мащак Н.М., Донець Д.М. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка». – 2022.
3. Медіа-планування: Методичні вказівки до проведення лабораторних занять для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти з спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчання / Укл. Мащак Н.М., Донець Д.М. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка». – 2018.
4. Медіа-планування: Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни «Медіапланування» для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти з спеціальності 075 «Маркетинг» заочної форми навчання / Укл. Мащак Н.М., Донець Д.М. – Львів, Вид-во «КМЛ», 2023. – 20с.
5. Медіа-планування: Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни «Медіапланування» для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти з спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчання / Укл. Мащак Н.М., Донець Д.М. – Львів, Вид-во «КМЛ», 2022. – 25с.
Базова рекомендована література
1. Котлер Ф., Карен Ф. (2011). Стратегічний маркетинг для навчальних закладів УАМ.: Вид-во «Хімджест». 564 с.
2. Киричок А.П. (2023). Практика рекламної та PR-діяльності з медіапланування : навч. посіб. Київ. 124 с.
3. Сиволовська О. В., Чебанова О. П. (2017). Медіапланування: Конспект лекцій. Харків. 150 с.
4. Крикавський Є.В. та ін. (2014). Маркетинговий менеджмент: навч. Посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки. 380 с.
5. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. (2010). Маркетинг: Підручник. Львів: Бухгалтерський центр «Ажур». 232 с.
6. Партико З.В. (2008). Теорія масової інформації та комунікації: Навчальний посіб. – Львів: Афіша. 188 с.
7. Ромат Є.В. (2006). Основи реклами: Навч. посіб. К .: Студцентр. 864 с.
8. Kotler P., Kartajaya H., Setiawan I. (2017). Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital Marketing. New York, United States.
9. Sissors J., Baron B. (2010). Advertising Media Planning. McGraw Hill Publishsing.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).