Дистрибуція торговельного підприємства (курсовий проєкт)

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.00.O.036
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Сергій ШЕВЧЕНКО, доцент кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: сформувати у студентів компетентностей щодо методів та інструментів дистрибуції торговельних підприємств, організації та планування взаємодії з підприємствами -партнерами. Для досягнення мети поставлені такі основні завдання: вивчення сутності, функцій та ролі розподільчої логістики у ринковій економіці; еволюційного розвитку системи дистрибуції торговельних підприємств, видів дистрибуційних систем; суб’єктів логістичної діяльності; характеристик ланцюгів поставок; особливостей оформлення дистрибуційних операцій.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальні компетентності: - Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. - Здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях. - Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. - Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. - Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. - Здатність працювати в команді. - Здатність виявляти ініціативу та підприємливість. - Прагнення до збереження навколишнього середовища. - Здатність діяти відповідально та свідомо. - Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні. фахові компетентності: - Критичне осмислення теоретичних засад підприємницької, торговельної та біржової діяльності. - Здатність обирати та використовувати відповідні методи, інструментарій для обґрунтування рішень щодо створення, функціонування підприємницьких, торговельних і біржових структур. - Здатність здійснювати діяльність у взаємодії суб’єктів ринкових відносин. - Здатність застосовувати інноваційні підходи в діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур. - Здатність визначати та оцінювати характеристики товарів і послуг в підприємницькій, торговельній, біржовій діяльності. - Здатність здійснювати діяльність з дотриманням вимог нормативно-правових документів у сфері підприємницької, торговельної та біржової діяльності. - Здатність визначати і виконувати професійні завдання з організації діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур. - . Здатність до організації зовнішньоекономічної діяльності підприємницьких, торговельних і біржових структур. - Здатність до бізнес-планування, оцінювання кон'юнктури ринків і результатів діяльності у сфері підприємництва, торгівлі та біржової практики з урахуванням ризиків.
Результати навчання: В результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: РН 1. Вміти адаптуватися та проявляти ініціативу і самостійність в ситуаціях, які виникають в професійній діяльності. РН 2. Визначати, аналізувати проблеми підприємництва, торгівлі і біржової діяльності та розробляти заходи щодо їх вирішення. РН 3. Вміти розробляти заходи матеріального і морального заохочення та застосовувати інші інструменти мотивування персоналу й партнерів для досягнення поставленої мети. РН 4. Застосовувати бізнес-комунікації для підтримки взаємодії з представниками різних професійних груп. РН 5. Вміти професійно, в повному обсязі й з творчою самореалізацією виконувати поставлені завдання у сфері підприємництва, торгівлі та/або біржової діяльності. РН 6. Вміти розробляти та впроваджувати заходи для забезпечення якості виконуваних робіт і визначати їх ефективність. РН 7. Визначати та впроваджувати стратегічні плани розвитку суб’єктів господарювання у сфері підприємництва, торгівлі та/або біржової діяльності. РН 8. Оцінювати продукцію, товари, послуги, а також процеси, що відбуваються в підприємницьких, торговельних та/або біржових структурах, і робити відповідні висновки для прийняття управлінських рішень. РН 9. Розробляти і приймати рішення, спрямовані на забезпечення ефективності діяльності суб’єктів господарювання у сфері підприємницької, торговельної та/або біржової діяльності. РН 10. Вміти вирішувати проблемні питання, що виникають в діяльності підприємницьких, торговельних та/або біржових структур за умов невизначеності та ризиків. РН 11. Впроваджувати інноваційні проекти з метою створення умов для ефективного функціонування та розвитку підприємницьких, торговельних та/або біржових структур. В результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання: Знання : Зн1 Спеціалізовані концептуальні знання, набуті у процесі навчання та/або професійної діяльності на рівні новітніх досягнень, які є основою для оригінального мислення та інноваційної діяльності, зокрема в контексті дослідницької роботи Зн2 Критичне осмислення проблем у навчанні та/або професійній діяльності та на межі предметних галузей Уміння: Ум1 Розв’язання складних задач і проблем, що потребує оновлення та інтеграції знань, часто в умовах неповної/недостатньої інформації та суперечливих вимог Ум2 Провадження дослідницької та/або інноваційної діяльності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни Організація біржової торгівлі Інформатика Інформаційні системи торговельного підприємства Супутні і наступні навчальні дисципліни Тенденції розвитку міжнародних ринків та бізнес середовища Товарознавство та експертиза якості послуг Оцінювання стану підприємницьких структур
Короткий зміст навчальної програми: Дистрибуція торговельного підприємства представляє собою науково-практичний напрямок, безпосередньо пов'язаний з пошуком нових можливостей підвищення ефективності матеріальних потоків. Низку теоретичного матеріалу студентам необхідно вивчити, використовуючи рекомендовану літературу, конспекти лекцій та записи практичних і семінарських занять, методичні вказівки та посібники для вивчення матеріалу навчальної програми. З метою розширення знань студентів з дисципліни «Дистрибуція торговельного підприємства» навчальними планами передбачається певний обсяг годин на самостійну роботу. Це сприяє вивченню теоретичного матеріалу, розвитку здібностей студентів до самостійного прийняття рішень щодо створення схем логістичного управління товарними потоками, що переміщуються між суб’єктами.
Опис: Теоретичні основи дистрибуції торговельного підприємства Концептуальні засади дистрибуції торговельного підприємства Форми дистрибуції торговельного підприємства Об’єкти дистрибуції торговельного підприємства Логістичні системи Інформаційна логістика у дистрибуції торговельного підприємства Заготівельна та закупівельна процеси у дистрибуції торговельного підприємства Системи розподілу в дистрибуції торговельного підприємства Економічна ефективність дистрибуції Глобальна дистрибуції Ринок дистрибуції Посередники у дистрибуції торговельного підприємства Склади у дистрибуції торговельного підприємства Транспорт у дистрибуції торговельного підприємства Управління запасами в процесі дистрибуції торговельного підприємства
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни здійснюється на основі результатів: екзамену: Поточного контролю (30%): - письмовий експрес-контроль (10%) - максимальна кількість балів за кожною темою – 1 бал; - виконання лабораторних робіт (20%) - максимальна кількість балів за кожен звіт з лабораторної роботи - 2 бали. Підсумкового контролю (70%) - екзамен : - письмова компонента (60%); - усна компонента (10%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (30%): практичні, лабораторні роботи, усне опитування. Підсумковий контроль (70%): екзамен; тестові завдання (60%); усна компонента (10%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Конституція України : від 28.06.1996 № 254к/96-ВР [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://zakon4.rada.gov. ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80. 2. Митний кодекс України : від 13.03.2012 № 4495-VI [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://zakon4.rada.gov.ua/laws/ show/4495-17. 3. Податковий кодекс України : від 02.12.2010 № 2755-VI [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://zakon2.rada.gov. ua/laws/show/2755-17. 4. Про автомобільний транспорт : Закон України : від 05.04.2001 № 2344-III [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2344-14. 5. Про залізничний транспорт : Закон України : від 04.07.1996 № 273/96-ВР [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http:// zakon5.rada.gov.ua/laws/show/273/96-%D0%B2%D1%80. 6. Про транспорт : Закон України : від 10.11.1994 № 232/94-ВР [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http:// zakon5.rada.gov.ua/laws/show/232/94-%D0%B2%D1%80. 7. Віденська конвенція про право міжнародних договорів (Відень, 23 травня 1969 р.); приєднання Україною від 14.04.1986 [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://zakon3.rada.gov. ua/laws/show/ru/995_118 8. Міжнародна конвенція про спрощення і гармонізацію митних процедур (у зміненій редакції), редакція від 26.06.1999 [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://www.zakon1. rada. gov.ua/laws/show/995_643 5. 9. Міжнародна конвенція про Гармонізовану систему опису та кодування товарів (ГС, Брюссель, 1983 р.) [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/ ru/995_079 10. Міжнародна конвенція про спрощення та гармонізацію митних процедур (Конвенція Кіото, 1973 р.) [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://zakon5.rada.gov.ua/laws/ show/995 643
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Дистрибуція торговельного підприємства

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.00.O.032
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Сергій ШЕВЧЕНКО, доцент кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: сформувати у студентів компетентностей щодо методів та інструментів дистрибуції торговельних підприємств, організації та планування взаємодії з підприємствами -партнерами. Для досягнення мети поставлені такі основні завдання: вивчення сутності, функцій та ролі розподільчої логістики у ринковій економіці; еволюційного розвитку системи дистрибуції торговельних підприємств, видів дистрибуційних систем; суб’єктів логістичної діяльності; характеристик ланцюгів поставок; особливостей оформлення дистрибуційних операцій.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальні компетентності: - Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. - Здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях. - Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. - Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. - Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. - Здатність працювати в команді. - Здатність виявляти ініціативу та підприємливість. - Прагнення до збереження навколишнього середовища. - Здатність діяти відповідально та свідомо. - Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні. фахові компетентності: - Критичне осмислення теоретичних засад підприємницької, торговельної та біржової діяльності. - Здатність обирати та використовувати відповідні методи, інструментарій для обґрунтування рішень щодо створення, функціонування підприємницьких, торговельних і біржових структур. - Здатність здійснювати діяльність у взаємодії суб’єктів ринкових відносин. - Здатність застосовувати інноваційні підходи в діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур. - Здатність визначати та оцінювати характеристики товарів і послуг в підприємницькій, торговельній, біржовій діяльності. - Здатність здійснювати діяльність з дотриманням вимог нормативно-правових документів у сфері підприємницької, торговельної та біржової діяльності. - Здатність визначати і виконувати професійні завдання з організації діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур. - . Здатність до організації зовнішньоекономічної діяльності підприємницьких, торговельних і біржових структур. - Здатність до бізнес-планування, оцінювання кон'юнктури ринків і результатів діяльності у сфері підприємництва, торгівлі та біржової практики з урахуванням ризиків.
Результати навчання: В результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: РН 1. Вміти адаптуватися та проявляти ініціативу і самостійність в ситуаціях, які виникають в професійній діяльності. РН 2. Визначати, аналізувати проблеми підприємництва, торгівлі і біржової діяльності та розробляти заходи щодо їх вирішення. РН 3. Вміти розробляти заходи матеріального і морального заохочення та застосовувати інші інструменти мотивування персоналу й партнерів для досягнення поставленої мети. РН 4. Застосовувати бізнес-комунікації для підтримки взаємодії з представниками різних професійних груп. РН 5. Вміти професійно, в повному обсязі й з творчою самореалізацією виконувати поставлені завдання у сфері підприємництва, торгівлі та/або біржової діяльності. РН 6. Вміти розробляти та впроваджувати заходи для забезпечення якості виконуваних робіт і визначати їх ефективність. РН 7. Визначати та впроваджувати стратегічні плани розвитку суб’єктів господарювання у сфері підприємництва, торгівлі та/або біржової діяльності. РН 8. Оцінювати продукцію, товари, послуги, а також процеси, що відбуваються в підприємницьких, торговельних та/або біржових структурах, і робити відповідні висновки для прийняття управлінських рішень. РН 9. Розробляти і приймати рішення, спрямовані на забезпечення ефективності діяльності суб’єктів господарювання у сфері підприємницької, торговельної та/або біржової діяльності. РН 10. Вміти вирішувати проблемні питання, що виникають в діяльності підприємницьких, торговельних та/або біржових структур за умов невизначеності та ризиків. РН 11. Впроваджувати інноваційні проекти з метою створення умов для ефективного функціонування та розвитку підприємницьких, торговельних та/або біржових структур. В результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання: Знання : Зн1 Спеціалізовані концептуальні знання, набуті у процесі навчання та/або професійної діяльності на рівні новітніх досягнень, які є основою для оригінального мислення та інноваційної діяльності, зокрема в контексті дослідницької роботи Зн2 Критичне осмислення проблем у навчанні та/або професійній діяльності та на межі предметних галузей Уміння: Ум1 Розв’язання складних задач і проблем, що потребує оновлення та інтеграції знань, часто в умовах неповної/недостатньої інформації та суперечливих вимог Ум2 Провадження дослідницької та/або інноваційної діяльності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни Організація біржової торгівлі Інформатика Інформаційні системи торговельного підприємства Супутні і наступні навчальні дисципліни Тенденції розвитку міжнародних ринків та бізнес середовища Товарознавство та експертиза якості послуг Оцінювання стану підприємницьких структур
Короткий зміст навчальної програми: Дистрибуція торговельного підприємства представляє собою науково-практичний напрямок, безпосередньо пов'язаний з пошуком нових можливостей підвищення ефективності матеріальних потоків. Низку теоретичного матеріалу студентам необхідно вивчити, використовуючи рекомендовану літературу, конспекти лекцій та записи практичних і семінарських занять, методичні вказівки та посібники для вивчення матеріалу навчальної програми. З метою розширення знань студентів з дисципліни «Дистрибуція торговельного підприємства» навчальними планами передбачається певний обсяг годин на самостійну роботу. Це сприяє вивченню теоретичного матеріалу, розвитку здібностей студентів до самостійного прийняття рішень щодо створення схем логістичного управління товарними потоками, що переміщуються між суб’єктами.
Опис: Теоретичні основи дистрибуції торговельного підприємства Концептуальні засади дистрибуції торговельного підприємства Форми дистрибуції торговельного підприємства Об’єкти дистрибуції торговельного підприємства Логістичні системи Інформаційна логістика у дистрибуції торговельного підприємства Заготівельна та закупівельна процеси у дистрибуції торговельного підприємства Системи розподілу в дистрибуції торговельного підприємства Економічна ефективність дистрибуції Глобальна дистрибуції Ринок дистрибуції Посередники у дистрибуції торговельного підприємства Склади у дистрибуції торговельного підприємства Транспорт у дистрибуції торговельного підприємства Управління запасами в процесі дистрибуції торговельного підприємства
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (30%): практичні, лабораторні роботи, усне опитування. Підсумковий контроль (70%): екзамен; тестові завдання (60%); усна компонента (10%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни здійснюється на основі результатів: екзамену: Поточного контролю (30%): - письмовий експрес-контроль (10%) - максимальна кількість балів за кожною темою – 1 бал; - виконання лабораторних робіт (20%) - максимальна кількість балів за кожен звіт з лабораторної роботи - 2 бали. Підсумкового контролю (70%) - екзамен : - письмова компонента (60%); - усна компонента (10%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Конституція України : від 28.06.1996 № 254к/96-ВР [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://zakon4.rada.gov. ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80. 2. Митний кодекс України : від 13.03.2012 № 4495-VI [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://zakon4.rada.gov.ua/laws/ show/4495-17. 3. Податковий кодекс України : від 02.12.2010 № 2755-VI [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://zakon2.rada.gov. ua/laws/show/2755-17. 4. Про автомобільний транспорт : Закон України : від 05.04.2001 № 2344-III [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2344-14. 5. Про залізничний транспорт : Закон України : від 04.07.1996 № 273/96-ВР [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http:// zakon5.rada.gov.ua/laws/show/273/96-%D0%B2%D1%80. 6. Про транспорт : Закон України : від 10.11.1994 № 232/94-ВР [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http:// zakon5.rada.gov.ua/laws/show/232/94-%D0%B2%D1%80. 7. Віденська конвенція про право міжнародних договорів (Відень, 23 травня 1969 р.); приєднання Україною від 14.04.1986 [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://zakon3.rada.gov. ua/laws/show/ru/995_118 8. Міжнародна конвенція про спрощення і гармонізацію митних процедур (у зміненій редакції), редакція від 26.06.1999 [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://www.zakon1. rada. gov.ua/laws/show/995_643 5. 9. Міжнародна конвенція про Гармонізовану систему опису та кодування товарів (ГС, Брюссель, 1983 р.) [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/ ru/995_079 10. Міжнародна конвенція про спрощення та гармонізацію митних процедур (Конвенція Кіото, 1973 р.) [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://zakon5.rada.gov.ua/laws/ show/995 643
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).