Інтернет-маркетинг

8.075.00.04 Інтернет-маркетинг
Кваліфікація: Магістр маркетингу
Рік вступу: 2022
Форма навчання: денна
Тривалість програми: 1,5 роки
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Кількість кредитів: 90 кредитів ЄКТС
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Cьомий рівень НРК (другий цикл РК ЄПВО, сьомий рівень ЄРК)
Галузь знань: Управління та адміністрування
Особливі умови вступу: Немає
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою.
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації, вимоги щодо виконання навчальної програми: Повне виконання освітньої програми, захист магістерської кваліфікаційної роботи.
Характеристика освітньої програми: Предметна область. Об’єкт вивчення: маркетингова діяльність як форма взаємодії суб’єктів ринкових відносин для задоволення їх економічних та соціальних інтересів. Цілі навчання: підготовка фахівців, які володіють сучасним економічним мисленням та відповідними компетентностями, необхідними для вирішення проблем і розв’язання складних задач маркетингової діяльності, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризуються невизначеністю умов і вимог. Теоретичний зміст предметної області: суть маркетингу як сучасної концепції управління бізнесом; понятійно-категорійний апарат, принципи, функції, концепції маркетингу; специфіка діяльності ринкових суб’єктів у різних сферах та на різних типах ринків; зміст маркетингової діяльності, розроблення маркетингових стратегій та формування управлінських рішень у сфері маркетингу. Методи, методики та технології: загальнонаукові та спеціальні методи, професійні методики та технології, необхідні для забезпечення ефективної маркетингової діяльності. Інструменти та обладнання: сучасні універсальні та спеціалізовані інформаційні системи і програмні продукти, необхідні для прийняття та імплементації маркетингових управлінських рішень. Орієнтація освітньої програми: освітньо-професійна програма базується на загальновідомих положеннях та результатах сучасних наукових досліджень у сфері маркетингу і застосування його в мережі інтернет та орієнтує на дослідницьку та практичну діяльність, що поглиблює фаховий світогляд та забезпечує можливість подальшої професійної та наукової кар’єри в закладах вищої освіти і науково-дослідних установах, у бізнес-структурах, державних установах та громадських організаціях. Основний фокус освітньої програми: освітньо-професійна програма репрезентує спеціальну освіту та професійну підготовку магістрів акцентуючи на розробці та управлінні комплексом маркетингу в мережі Інтернет.
Програмні результати навчання: ПРН1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. ПРН 2. Вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта. ПРН 3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. ПРН 4. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації. ПРН 5. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами. ПРН 6. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними. ПРН 7. Вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб’єкта. ПРН 8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу ПРН 9. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень. ПРН 10. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. ПРН 11. Використовуватиметоди маркетингового стратегічногоаналізу та інтерпретуватийогорезультати з метою вдосконаленнямаркетинговоїдіяльностіринковогосуб’єкта. ПРН 12. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм. ПРН 13. Керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання. ПРН 14. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку. ПРН 15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. ПРН 16. Знати та розуміти важливість соціальної відповідальності за прийняті рішення, дотримуватись морально-культурних цінностей. Лінія 01 Digital-маркетинг ПРПС 1. Уміння організовувати торговельну діяльність суб’єкта господарювання з використанням мережі інтернет. ПРПС 2. Формування інформаційних вхідних та вихідних потоків з використанням мережі інтернет. ПРПС 3. Вміння планувати та реалізувати крос-платформну координацію маркетингових комунікацій в мережі Інтернет Лінія 02 Е-commerce маркетинг ПРПС 4. Вміти визначити оптимальну модель систем електронної комерції та застосувати її функціональні можливості для проведення бізнес-операцій в мережі Інтернет. ПРПС 5. Уміння надавати (придбавати) послуги, використовуючи інформаційно-комунікаційні технології глобальної мережі Інтернет. ПРПС 6. Здатність до інтеграції маркетингових комунікацій в електронних медіа для забезпечення системності заходів просування. КОМ1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. КОМ2. Використання іноземних мов у професійній діяльності. АіВ1. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування. АіВ2. Відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди АіВ3. Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Академічна мобільність: Національна та міжнародна кредитна мобільність на основі двосторонніх договорів між НУ «Львівська політехніка» та вищими навчальними закладами-партнерами. Навчання іноземних здобувачів вищої освіти можливе, після вивчення курсу української мови.
Практика/стажування: Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи
Керівник освітньої програми, контактна особа: Д.е.н., професор Гринкевич Світлана Степанівна
Професійні профілі випускників: Робочі місця у приватному та публічному секторах, у різних галузях економіки на керівних посадах у сфері внутрішнього та міжнародного маркетингу, управління структурними підрозділами з маркетингу, широким спектром процесів та операцій у наданні маркетингових послуг, а також у закладах вищої освіти на посадах викладачів, наукових співробітників.
Доступ до подальшого навчання: Здобуття третього (освітньо-наукового /освітньо-творчого) рівня
Інші особливості програми: Особливостями ОПП є використання багатопрофільної системи теоретичної та практичної підготовки, сучасних фахівців з маркетингу, яка передбачає підвищення рівня знань та навичок з інтернет-маркетингу з урахуванням соціальної відповідальності бізнесу, поглиблення професійних цифрових і комунікаційних компетентностей з управління маркетинговими інноваціями, покращення ефективності процесу електронної комерції на засадах омніканального підходу, розробкою маркетингових стратегій та формуванням управлінських рішень для просування товарів та послуг у мережі Інтернет, маркетингу в соціальних мережах, контент маркетингу з урахуванням вимог економічного середовища. ОПП містить можливість вибору здобувачем однієї з двох індивідуальної професійної лінії, яка дозволить посилити рівень фахових компетентностей професійного спрямування. Освітній процес ґрунтується на реалізації принципу поліаспектної інтеграції змісту освітньої підготовки, новітніх інтерактивних технологіях навчання, а також використанні сучасних ІКТ.