Планування та аналізування проєктів і програм

Спеціальність: Управління проектами
Код дисципліни: 7.073.13.O.001
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Управління проєктами
Лектор: к.е.н., доцент Лучко Галина Йосипівна; к.е.н., доцент Якимів Андрій Ігорович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою дисципліни «Планування та аналізування проектів і програм» є освоєння здобувачами освіти процесів та операцій, необхідних для виявлення, визначення, комбінування, уніфікації і координації різних процесів і операцій з планування проектної діяльності в рамках груп процесів управління проектами; формування системного уявлення про принципи, методи та засоби прийняття вивірених управлінських рішень.
Завдання: ЗК 1. Поглиблені знання та розуміння фундаментальної теорії і практики менеджменту, новітніх тенденцій розвитку менеджменту, прикладних аспектів професійної діяльності у сфері менеджменту; ЗК 3. Здатність застосовувати одержані знання у реальних практичних ситуаціях у сфері менеджменту; ЗК 4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями; ЗК 6. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; ЗК 7. Здатність проводити дослідження на відповідному рівні, генерувати нові ідеї (креативність), виявляти ініціативу та підприємливість. ЗК 11. Здатність працювати в команді та автономно; ЗК 13. Здатність розробляти проекти та управляти проектами і програмами; ЗК 14. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконання робіт у сфері менеджменту; ФК 1. Поглиблені знання та розуміння концептуально-методологічних та методико-прикладних засад менеджменту в організаціях різних форм власності та видів діяльності в історичному та сучасному ракурсах; ФК 6. Уміння ідентифікувати, аналізувати та оцінювати вплив факторів внутрішнього та зовнішнього середовища на діяльність організації; ФК 8. Уміння реалізовувати конкретні види управління на засадах виконання загальних функцій менеджменту, формування методів менеджменту, розроблення управлінських рішень, здійснення керівництва; ФК 10. Здатність ініціювати, розробляти та управляти проектами розвитку організацій на засадах міжособистісної взаємодії та лідерства; ФК 11. Здатність обирати та практично застосовувати широкий спектр інструментів у різних функціональних сферах менеджменту; ФК 13. Здатність обирати та практично застосовувати сучасне програмно-технічне та інформаційно-комунікаційне забезпечення у сфері менеджменту.
Результати навчання: РН1 Здатність демонструвати поглиблені знання фундаментальних засад та сучасних тенденцій розвитку стратегічного, проектного, фінансового менеджменту РН5 Здатність продемонструвати знання та розуміння параметрів і факторів впливу на розвиток організацій, уміння досліджувати бізнес-середовище, здійснювати порівняльно-аналітичний моніторинг конкурентів і постачальників, діагностувати та встановлювати напрями підвищення конкурентоспроможності організації РН6 Здатність продемонструвати поглиблені знання і розуміння теоретико-прикладних засад здійснення проектної діяльності, її організаційного, ресурсного, інструментального, нормативно-правового, маркетингового, логістичного, інформаційного, менеджерського супроводу РН7 Здатність продемонструвати поглиблені знання сучасних методів обґрунтування проектних рішень на підставі формування та порівняння проектних альтернатив в умовах ризику, зумовленого невизначеністю бізнес-середовища та конфліктністю інтересів стейкхолдерів РН8 Розуміти ризики проектної діяльності, стилі лідерства і керівництва проектами і програмами, можливості розв’язання конфліктів у команді проекту РН10 Вміти налагоджувати, розвивати та узгоджувати взаємодію зі стейкхолдерами (партнерами, споживачами, органами державної влади і місцевого самоврядування, замовниками, постачальниками, фінансово-кредитними, транспортними, логістичними, страховими, юридичними організаціями тощо) у процесі проектної діяльності РН11 Вміти застосовувати програмні засоби та інформаційні технології при виконанні проектів і програм РН12 Вміти здійснювати інформаційно-документальний супровід у процесі виконання проектів і програм РН14 Вміти здійснювати аналіз, оцінювати ризики та ефективність проекту, програми РН15 Вміти планувати, організовувати, контролювати, коригувати виконання проекту, програми та мотивувати команду проекту РН17 Бути здатним продукувати креативні ідеї, розробляти та управляти інноваційними проектами, самостійно та колективно виконувати професійні завдання.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: кореквізити: – Проектний менеджмент; – Прийняття проектних рішень; – Проектне бюджетування та фінансове планування.
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна «Планування та аналізування проектів і програм» присвячена дослідженню базових принципів і методів сучасного аналізування та планування проектів та програм, які використовуються у світовій практиці при прийнятті проектних рішень, особливо в умовах ризику та невизначеності. Також дана дисципліна передбачає вивчення теорії і практики процесів планування проектних дій; засвоєння інструментарію проектного аналізу, методики порівняння, обґрунтування, вибору, оцінки проектів щодо технічної, організаційної, маркетингової, соціальної, екологічної, фінансової та економічної привабливості.
Опис: Процесний підхід до управління проектами. Стандарти управління проектами. Процес ініціації проекту. Розробка базового плану. Процеси планування інтеграції у проектах. Процеси планування змісту проекту. Процеси планування термінів проекту. Процеси планування вартості проекту. Планування персоналу проекту. Процеси планування якості у проектах. Процеси планування ризиків у проектах. Процеси планування комунікацій у проектах. Процеси планування закупівель і постачань. Процеси планування зацікавлених сторін у проектах. Оцінювання ефективності проектів. Інструментарій проектного аналізу. Стандартні фінансові та неформальні критерії обґрунтування проектних рішень. Динамічний аналіз беззбитковості проекту. Оцінювання і прийняття проектних рішень в умовах ризику та невизначеності. Здійснення моніторингу та контролю.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль роботи здобувачів освіти передбачає усне опитування в процесі роботи здобувачів освіти у малих групах на лекційних та лабораторних заняттях. Письмова робота і усна компонента на екзамені. Під час дистанційної роботи (у тому числі за умов карантину) передбачається співбесіда зі здобувачами освіти під час проведення відеоконференцій на лекційних заняттях. Лабораторні роботи проводяться в аудиторії або (у випадку дистанційного навчання) на домашньому комп’ютері. Індивідуальні звіти з лабораторних робіт та дві контрольні роботи (для здобувачів освіти заочної форми навчання) пересилаються до ВНС, або на електронну пошту викладача через канал зв’язку @lpnu.ua. Дистанційні заняття проводяться на платформах MS Teams та ZOOM.
Критерії оцінювання результатів навчання: Виконання завдань в межах лабораторних занять та виконання контрольних робіт здобувачами освіти оцінюється у 30 балів. Виконання екзаменаційного контролю здобувачами освіти оцінюється у 70 балів. Критерії оцінювання результатів виконання екзаменаційного контролю: - оцінку 60-70 балів отримує здобувач освіти, котрий правильно та повністю виконав усі завдання екзаменаційного контролю, дав правильно та вичерпно відповіді на усі додаткові запитання викладача як в межах завдань, поставлених у даному екзаменаційному контролі так і в межах усіх тем дисципліни дисципліною «Планування та аналізування проектів і програм». Допускаються незначні похибки у відповідях здобувача освіти на запитання викладача, які в цілому не ставлять під сумнів високий рівень знань здобувачем освіти усіх тем дисципліни дисципліною «Планування та аналізування проектів і програм» - оцінку 40-59 балів отримує здобувач освіти, котрий повністю виконав усі завдання екзаменаційного контролю, однак допустив незначні помилки у ході виконання екзаменаційного контролю або у відповідях на додаткові запитання викладача стосовно їх виконання як в межах завдань, поставлених у екзаменаційному контролю так і в межах усіх тем дисципліни дисципліною «Планування та аналізування проектів і програм». Допускаються похибки у відповідях здобувача освіти на запитання викладача чи виконанні екзаменаційного контролю, які можуть призвести до помилкового підсумкового результату виконання окремих завдань або ставлять під сумнів належний рівень знань здобувачем освіти усіх тем дисципліни дисципліною «Планування та аналізування проектів і програм» - оцінку 1-39 балів отримує здобувач освіти, котрий не повністю виконав усі завдання екзаменаційного контролю, допустив значні помилки у ході виконання екзаменаційного контролю або у відповідях на додаткові запитання викладача як в межах завдань, так і в межах усіх тем дисципліни дисципліною «Планування та аналізування проектів і програм». Допускаються значні похибки у відповідях здобувача освіти на запитання викладача чи виконанні екзаменаційного контролю, які призводять до помилкового підсумкового результату виконання окремих завдань екзаменаційного контролю та ставлять під сумнів належний рівень знань здобувачем освіти усіх тем дисципліни дисципліною «Планування та аналізування проектів і програм» - оцінку 0 балів отримує здобувач освіти, котрий не виконав усі завдання екзаменаційного контролю, допустив значні помилки у ході виконання екзаменаційного контролю або у відповідях на додаткові запитання викладача як в межах завдань, поставлених екзаменаційному контролі так і в межах усіх тем дисципліни дисципліною «Планування та аналізування проектів і програм», які призводять до помилкового підсумкового результату виконання екзаменаційного контролю та ставлять під сумнів знання здобувача освіти матеріалу дисципліни дисципліною «Планування та аналізування проектів і програм» в обсягу, передбаченому вимогами робочої програми.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Сьоме видання Настанови до зводу знань з управління проєктами (Настанова PMBOK) та Стандарт з управління проєктами / колектив авторів Project Management Institute, PMI. Сьоме издание. Project Management Institute. - 2022. - 275 с. 2. Богоявленська Ю.В. Проектний аналіз: Навч. посіб. / Ю.В.Богоявленська. – К.: Кондор, 2004. – 336 с. 3. Бушуєв С. Д. Словник-довідник з питань управління проектами / С. Д. Бушуєв. – К.: Видавничий дім "Ділова Україна", 2001. – 640 с. 4. Кучеренко В. Р. Управління проектами в підприємницьких структурах: [навчальний посібник] / В. Р. Кучеренко, Е. А. Кузнєцов, О. С. Маркітан – Х. : Бурун Книга, 2010. – 272 с. 5. Мазур И. И., Шапиро В. Д., Олъдерогге Н. Г. Управление проектами: [Учебное пособие] / Под общ. ред. И. И. Мазура. — М.: Омега-Л, 2004. - 664 с. 6. Рач В.А. Управління проектами: практичні аспекти реалізації стратегій регіонального розвитку: [навчальний посібник] / В.А. Рач, О.В. Россошанська, О.М. Медведєва; за ред. В.А. Рача. – К. : «К.І.С.», 2010. – 276 с. 7. Тян Р.Б. Управління проектами: [підруч.] / Р.Б. Тян, Б.І. Холод, В.А. Ткаченко. – К.: ЦНЛ, 2003. – 222 с. 8. Фещур Р. В. Прийняття проектних рішень: [навч. посібник] / Р. В. Фещур [та ін.] – Львів: Видавництво «Львівської політехніки», 2013. – 220 с. 9. Яковлєв А. І. Проектний аналіз: підручник./ А. І. Яковлєв. - Х.:НТУ «ХПІ», 2015.-340 с. 10. Микитюк П. П., Брич В. Я., Микитюк Ю. І., Труш І. М. Управління проектами: підручник. [для студ. вищ. навч. закл.]. Тернопіль, 2021. – 416 с. 1. 11. Бардиш Г.О. Проектний аналіз: підруч. / Г.О. Бардиш. – 2-ге вид., стер. – Київ: Знання, 2006. – 415с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Планування та аналізування проєктів і програм (курсовий проєкт)

Спеціальність: Управління проектами
Код дисципліни: 7.073.13.O.006
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Управління проєктами
Лектор: к.е.н., доцент Лучко Галина Йосипівна; к.е.н., доцент Якимів Андрій Ігорович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою дисципліни «Планування та аналізування проектів і програм» є освоєння здобувачами освіти процесів та операцій, необхідних для виявлення, визначення, комбінування, уніфікації і координації різних процесів і операцій з планування проектної діяльності в рамках груп процесів управління проектами; формування системного уявлення про принципи, методи та засоби прийняття вивірених управлінських рішень.
Завдання: ЗК 1. Поглиблені знання та розуміння фундаментальної теорії і практики менеджменту, новітніх тенденцій розвитку менеджменту, прикладних аспектів професійної діяльності у сфері менеджменту; ЗК 3. Здатність застосовувати одержані знання у реальних практичних ситуаціях у сфері менеджменту; ЗК 4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями; ЗК 6. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; ЗК 7. Здатність проводити дослідження на відповідному рівні, генерувати нові ідеї (креативність), виявляти ініціативу та підприємливість. ЗК 11. Здатність працювати в команді та автономно; ЗК 13. Здатність розробляти проекти та управляти проектами і програмами; ЗК 14. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконання робіт у сфері менеджменту; ФК 1. Поглиблені знання та розуміння концептуально-методологічних та методико-прикладних засад менеджменту в організаціях різних форм власності та видів діяльності в історичному та сучасному ракурсах; ФК 6. Уміння ідентифікувати, аналізувати та оцінювати вплив факторів внутрішнього та зовнішнього середовища на діяльність організації; ФК 8. Уміння реалізовувати конкретні види управління на засадах виконання загальних функцій менеджменту, формування методів менеджменту, розроблення управлінських рішень, здійснення керівництва; ФК 10. Здатність ініціювати, розробляти та управляти проектами розвитку організацій на засадах міжособистісної взаємодії та лідерства; ФК 11. Здатність обирати та практично застосовувати широкий спектр інструментів у різних функціональних сферах менеджменту; ФК 13. Здатність обирати та практично застосовувати сучасне програмно-технічне та інформаційно-комунікаційне забезпечення у сфері менеджменту.
Результати навчання: РН1 Здатність демонструвати поглиблені знання фундаментальних засад та сучасних тенденцій розвитку стратегічного, проектного, фінансового менеджменту РН5 Здатність продемонструвати знання та розуміння параметрів і факторів впливу на розвиток організацій, уміння досліджувати бізнес-середовище, здійснювати порівняльно-аналітичний моніторинг конкурентів і постачальників, діагностувати та встановлювати напрями підвищення конкурентоспроможності організації РН6 Здатність продемонструвати поглиблені знання і розуміння теоретико-прикладних засад здійснення проектної діяльності, її організаційного, ресурсного, інструментального, нормативно-правового, маркетингового, логістичного, інформаційного, менеджерського супроводу РН7 Здатність продемонструвати поглиблені знання сучасних методів обґрунтування проектних рішень на підставі формування та порівняння проектних альтернатив в умовах ризику, зумовленого невизначеністю бізнес-середовища та конфліктністю інтересів стейкхолдерів РН8 Розуміти ризики проектної діяльності, стилі лідерства і керівництва проектами і програмами, можливості розв’язання конфліктів у команді проекту РН10 Вміти налагоджувати, розвивати та узгоджувати взаємодію зі стейкхолдерами (партнерами, споживачами, органами державної влади і місцевого самоврядування, замовниками, постачальниками, фінансово-кредитними, транспортними, логістичними, страховими, юридичними організаціями тощо) у процесі проектної діяльності РН11 Вміти застосовувати програмні засоби та інформаційні технології при виконанні проектів і програм РН12 Вміти здійснювати інформаційно-документальний супровід у процесі виконання проектів і програм РН14 Вміти здійснювати аналіз, оцінювати ризики та ефективність проекту, програми РН15 Вміти планувати, організовувати, контролювати, коригувати виконання проекту, програми та мотивувати команду проекту РН17 Бути здатним продукувати креативні ідеї, розробляти та управляти інноваційними проектами, самостійно та колективно виконувати професійні завдання.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: кореквізити – Проектний менеджмент; – Прийняття проектних рішень; – Проектне бюджетування та фінансове планування.
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна «Планування та аналізування проектів і програм» присвячена дослідженню базових принципів і методів сучасного аналізування та планування проектів та програм, які використовуються у світовій практиці при прийнятті проектних рішень, особливо в умовах ризику та невизначеності. Також дана дисципліна передбачає вивчення теорії і практики процесів планування проектних дій; засвоєння інструментарію проектного аналізу, методики порівняння, обґрунтування, вибору, оцінки проектів щодо технічної, організаційної, маркетингової, соціальної, екологічної, фінансової та економічної привабливості.
Опис: Рекомендована структура курсового проекту: Розділ 1. Ініціація проектної діяльності та розробка концепції проекту Розділ 2. Планування структури робіт проекту (WBS) Розділ 3. Планування організаційної структури проекту (OBS) Розділ 4. Планування часових параметрів проекту Розділ 5. Визначення вартості ресурсів та бюджету проекту Розділ 6. Визначення та аналізування ризиків проекту Розділ 7. Оцінювання ефективності проекту
Методи та критерії оцінювання: Захист курсового проекту
Критерії оцінювання результатів навчання: – повнота виконання курсового проекту відповідно методичним вказівкам до виконання курсового проекту (100%). Оцінюється за національною шкалою і 100-бальною шкалою та переводиться у шкалу ECTS відповідно до такої шкали переведення: 100–88 балів – оцінка А (“відмінно”) виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу модуля, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і розвитку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практич¬них задач; 87–80 балів – оцінка В (“дуже добре”) виставляється за знання навчального матеріалу модуля вище від середнього рівня, включаючи розрахунки, аргументовані відповіді на поставлені запитання (можлива невелика кількість неточностей), вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 79–71 бал – оцінка С (“добре”) виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу модуля, включаючи розрахунки, аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70–61 бал – оцінка D (“посередньо”) виставляється за посередні знання навчального матеріалу модуля, малоаргумен¬това¬ні відповіді, слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 60–50 балів – оцінка Е (“задовільно”) виставляється за слабкі знання навчального матеріалу модуля, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викла¬дення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – оцінка FX (“незадовільно” з можливістю повторного складання екзамену чи заліку) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу модуля, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положен¬ня під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – оцінка F (“незадовільно” з обов’язковим повторним вивченням модуля) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу модуля, істотні помилки у відпо¬відях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання прак¬тичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Сьоме видання Настанови до зводу знань з управління проєктами (Настанова PMBOK) та Стандарт з управління проєктами / колектив авторів Project Management Institute, PMI. Сьоме издание. Project Management Institute. - 2022. - 275 с. 2. Богоявленська Ю.В. Проектний аналіз: Навч. посіб. / Ю.В.Богоявленська. – К.: Кондор, 2004. – 336 с. 3. Бушуєв С. Д. Словник-довідник з питань управління проектами / С. Д. Бушуєв. – К.: Видавничий дім "Ділова Україна", 2001. – 640 с. 4. Кучеренко В. Р. Управління проектами в підприємницьких структурах: [навчальний посібник] / В. Р. Кучеренко, Е. А. Кузнєцов, О. С. Маркітан – Х. : Бурун Книга, 2010. – 272 с. 5. Мазур И. И., Шапиро В. Д., Олъдерогге Н. Г. Управление проектами: [Учебное пособие] / Под общ. ред. И. И. Мазура. — М.: Омега-Л, 2004. - 664 с. 6. Рач В.А. Управління проектами: практичні аспекти реалізації стратегій регіонального розвитку: [навчальний посібник] / В.А. Рач, О.В. Россошанська, О.М. Медведєва; за ред. В.А. Рача. – К. : «К.І.С.», 2010. – 276 с. 7. Тян Р.Б. Управління проектами: [підруч.] / Р.Б. Тян, Б.І. Холод, В.А. Ткаченко. – К.: ЦНЛ, 2003. – 222 с. 8. Фещур Р. В. Прийняття проектних рішень: [навч. посібник] / Р. В. Фещур [та ін.] – Львів: Видавництво «Львівської політехніки», 2013. – 220 с. 9. Яковлєв А. І. Проектний аналіз: підручник./ А. І. Яковлєв. - Х.:НТУ «ХПІ», 2015.-340 с. 10. Микитюк П. П., Брич В. Я., Микитюк Ю. І., Труш І. М. Управління проектами: підручник. [для студ. вищ. навч. закл.]. Тернопіль, 2021. – 416 с. 1. 11. Бардиш Г.О. Проектний аналіз: підруч. / Г.О. Бардиш. – 2-ге вид., стер. – Київ: Знання, 2006. – 415с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).