Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Управління проектами
Код дисципліни: 7.073.13.O.013
Кількість кредитів: 18.00
Кафедра: Управління проєктами
Лектор: К.е.н., доцент Шишковський Сергій Вікторович.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Виконання магістерської кваліфікаційної роботи є завершальною стадією навчання магістрів, головною метою якої є оволодіння методикою творчого вирішення (розв’язання) сучасних проблем (задач) наукового або (та) прикладного характеру на основі отриманих знань, професійних умінь та навичок відповідно до вимог стандартів вищої освіти.
Завдання: Основні завдання дипломного проектування: - систематизація, закріплення і розширення теоретичних знань, отриманих під час навчання за освітньо-професійною (науковою) програмою підготовки фахівця освітньо-кваліфікаційного рівня (ОКР) «магістр», та їхнє практичне використання під час вирішення конкретних інженерних, наукових, економіко-соціальних і виробничих питань у галузі професійної діяльності; - розвиток навиків самостійної роботи, оволодіння методикою наукових досліджень, математичного моделювання, використання сучасних інформаційних технологій у процесі розв’язання задач, які передбачені завданням МКР; - визначення відповідності рівня підготовки випускника вимогам ОКР «магістр», його готовності та спроможності до самостійної роботи в умовах ринкової економіки, сучасного виробництва, прогресу науки, техніки та культури.
Результати навчання: – аналізувати і правильно оцінювати соціально-економічні процеси, які відбуваються в регіонах та в країні в цілому; – використовувати набуті в процесі навчання теоретичні знання, практичні навики для вирішення певної проблеми державного управління; – критично аналізувати наукові джерела; – застосовувати сучасні методики наукових досліджень; – узагальнювати статистичні та інші фактичні матеріали.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: попередні навчальні дисципліни: – Організація взаємодії із стейкхолдерами, – Планування проектів та програм; супутні і наступні навчальні дисципліни: – Прийняття проектних рішень, – Проектне бюджетування та фінансове планування.
Короткий зміст навчальної програми: Магістерська кваліфікаційна робота повинна мати комплексний характер і бути завершеним дослідженням, а її результати – мати практичне значення для підприємств, за матеріалами якого вона виконується, та містити науково обґрунтовані рекомендації щодо їхнього прикладного використання. Магістерська кваліфікаційна робота має спрямовуватися на вирішення актуальних проблем ринкової економіки, враховувати сучасні тенденції розвитку науки та техніки, нові методи і форми господарювання. При розробці і обґрунтуванні рекомендацій і пропозицій доцільно опиратись на вивчення сучасної вітчизняної та закордонної літератури, досвіду підприємств усіх форм власності, чинного Законодавства України тощо.
Опис: Аналізування діяльності та тенденції розвитку ПОУ. Виявлення проблем та напрямів подальшого розвитку ПОУ. Дослідження і вибір проектних альтернатив розвитку ПОУ. Опис концепції проекту.Визначення і оцінювання ризиків проекту. Формування змісту проекту.Планування часових параметрів проекту. Планування вартості проекту.
Методи та критерії оцінювання: захист магістерської кваліфікаційної роботи (100%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань здобувачів освіти відбувається на основі виконання завдань в межах практичних занять (поточний контроль) та виконання екзаменаційного контролю. Рішення викладача про оцінювання рівня знань та умінь студента виявленого під час виконання завдань в межах практичних та семінарських занять та екзаменаційного контролю оцінюється за національною шкалою і 100-бальною шкалою та переводиться у шкалу ECTS.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Методичні рекомендації для виконання та захисту магістерської кваліфікаційної роботи для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» спеціальності 073 «Менеджмент» спеціалізації 073.7 «Управління проектами» / Укл.: Ільчук П. Г., Фещур Р. В., Глубіш Л. Я., Лучко Г. Й., Скворцов Д. І., Когут І. В. – Львів: Видавництво НУ “Львівська політехніка”, 2017. – 30 с. 2. Методичні рекомендації для оформлення робіт студентами денної та заочної форм навчання спеціальності «Управління проектами» та спеціальності 073 «Менеджмент», спеціалізації «Управління проектами» / Укл.: Ільчук П.Г. – Львів: Видавництво НУ “Львівська політехніка”, 2016. – 18 с. 3. Бушуєв С. Д. Керівництво з питань Проектного Менеджменту : Пер. з англ. / ред.: С. Д. Бушуєв; Ін-т проект. менедж. - 2-е вид., переробл. - К. : Вид. дім "Ділова Україна", 2000. - 198 c.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).