Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Управління проектами
Код дисципліни: 7.073.13.O.012
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Управління проєктами
Лектор: Старший викладач Когут Ірина Василівна.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Практика за темою МКР є обов’язковим компонентом освітньо- професійної (освітньо-наукової) програми для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня і має на меті набуття студентом особистісних, соціальних і професійних компетентностей. Практику проводять, як правило, на підприємствах, організаціях, установах (ПОУ), які відповідають характеру майбутньої професійної діяльності – управління проектами. З базами практики – ПОУ будь-яких форм власності студент зобов’язаний укласти угоду на її проведення.
Завдання: знати процеси та особливості планування проектної діяльності, знати нормативно-законодавче забезпечення проектної діяльності; методичний підхід до вирішення завдань, які виникають на початковій стадії розробки проекту, концепцію і методологію проектного аналізу;
Результати навчання: – Майбутні фахівці повинні вміти: інтегрувати та застосовувати набуті теоретичні знання на практиці, а також використовувати професійно-профільовані знання, уміння і навички для розв’язання завдань проектного менеджменту; налагоджувати, розвивати та узгоджувати взаємодію зі стейкхолдерами у процесі проектної діяльності; застосовувати програмні засоби та інформаційні технології при виконанні проектів і програм; – Майбутні фахівці повинні використовувати: нормативно-законодавчу базу, статистичну та та довідкову інформацію, методи аналізу вибору проектних альтернатив; – Майбутні фахівці повинні аналізувати: зовнішнє та внутрішнє середовище діяльності підприємства, проектні альтернативи; – Майбутні фахівці повинні оцінювати: результати аналізу діяльності підприємства, проектні ризики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити – Проектний менеджмент; – Проектне бюджетування та фінансове планування; – Виконання проектних дій.
Короткий зміст навчальної програми: Рекомендована структура практики за темою магістерської кваліфікаційної роботи: Зміст Вступ Розділ 1. Аналіз діяльності та тенденції розвитку підприємства. Розділ 2. Виявлення проблем та напрямів подальшого розвитку. Розділ 3. Дослідження проектних альтернатив підвищення ефективності діяльності(розвитку) підприємства. Розділ 4. Обґрунтування концепції проекту. Розділ 5. Оцінка екологічного стану, техніки безпеки та охорони праці. Висновки та рекомендації Список використаних джерел Додатки
Опис: Аналізування діяльності та тенденції розвитку ПОУ. Виявлення проблем та напрямів подальшого розвитку. Дослідження і вибір проектних альтернатив розвитку ПОУ. Оцінювання екологічного стану, техніки безпеки та охорони праці.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання результатів проходження практики за темою магістерської кваліфікаційної роботи складається із суми балів, які виставляються комісією на основі розгляду змісту звіту з практики та за підсумком усного захисту перед комісією. (100%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань здобувачів освіти відбувається на основі виконання завдань в межах практичних занять (поточний контроль) та виконання екзаменаційного контролю. Рішення викладача про оцінювання рівня знань та умінь студента виявленого під час виконання завдань в межах практичних та семінарських занять та екзаменаційного контролю оцінюється за національною шкалою і 100-бальною шкалою та переводиться у шкалу ECTS.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Бушуєв С.Д. Словник-довідник з питань управління проектами / Бушуєв С.Д. Українська асоціація управління проектами. - К.: Видавничий дім «Деловая Украина», 2001. - 640 с. 2. Кожушко Л.Ф. Управління проектами: навч. посіб. / Л.Ф. Кожушко, С.М.Кропивко. – Рівне: НУВГП, 2008. – 432 с. 3. Хома І.Б., Андрушко Н.І., Слюсарчик К.М. Фінансовий аналіз: Навч. пос. / І.Б. Хома, Н.І. Андрушко, К.М. Слюсарчик. - Львів: В-во НУ «ЛП», 2009.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).