Управління міжнародними проєктами та програмами

Спеціальність: Управління проектами
Код дисципліни: 7.073.13.E.017
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Управління проєктами
Лектор: К.е.н., доцент Шишковський Сергій Вікторович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою дисципліни «Управління міжнародними проектами та програмами» є формування у здобувачів освіти необхідних базових знань з управління міжнародними проектами та програмами, опанування ними методології, яка необхідна для успішного планування, організування, мотивування, контролювання та регулювання міжнародної проектної діяльності, набуття навичок адаптації і впровадження проектних рішень у практичну діяльність.
Завдання: ЗК 1. Поглиблені знання та розуміння фундаментальної теорії і практики менеджменту, новітніх тенденцій розвитку менеджменту, прикладних аспектів професійної діяльності у сфері менеджменту; ЗК 2. Знання та розуміння методології та інструментарію наукового дослідження, сучасних проблем розвитку суспільства, ключових засад професійної етики, системи морально-культурних цінностей; ЗК 3. Здатність застосовувати одержані знання у реальних практичних ситуаціях у сфері менеджменту; ЗК 4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями; ЗК 5. Здатність спілкуватися українською та іноземною мовою в усній та письмовій формі з використанням сучасних інформаційних і комунікаційних технологій у сфері менеджменту; ЗК 6. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; ЗК 7. Здатність проводити дослідження на відповідному рівні, генерувати нові ідеї (креативність), виявляти ініціативу та підприємливість; ЗК 9. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації; ЗК 10. Здатність приймати обґрунтовані рішення у сфері менеджменту; ЗК 11. Здатність працювати в команді та автономно; ЗК 12. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети; ЗК 13. Здатність розробляти проекти та управляти проектами і програмами; ЗК 14. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконання робіт у сфері менеджменту; ФК 1. Поглиблені знання та розуміння концептуально-методологічних та методико-прикладних засад менеджменту в організаціях різних форм власності та видів діяльності в історичному та сучасному ракурсах; ФК 2. Поглиблені знання та розуміння теоретико-прикладної бази широкого спектру різновидів менеджменту; ФК 5. Поглиблені знання нормативно-правової бази функціонування організацій різних форм власності і видів діяльності та управління ними; ФК 6. Уміння ідентифікувати, аналізувати та оцінювати вплив факторів внутрішнього та зовнішнього середовища на діяльність організації; ФК 7. Уміння визначати та прогнозувати стратегічні перспективи функціонування організацій; ФК 8. Уміння реалізовувати конкретні види управління на засадах виконання загальних функцій менеджменту, формування методів менеджменту, розроблення управлінських рішень, здійснення керівництва; ФК 9. Уміння здійснювати управління фінансово-економічними результатами діяльності організацій; ФК 10. Здатність ініціювати, розробляти та управляти проектами розвитку організацій на засадах міжособистісної взаємодії та лідерства; ФК 11. Здатність обирати та практично застосовувати широкий спектр інструментів у різних функціональних сферах менеджменту; ФК 12. Уміння продемонструвати знання тенденцій науково-технічного прогресу та використовувати його результати у професійній діяльності у сфері менеджменту; ФК 13. Здатність обирати та практично застосовувати сучасне програмно-технічне та інформаційно-комунікаційне забезпечення у сфері менеджменту. ФКС 1. Поглиблені знання сучасної теоретико-методологічної та методико-прикладної бази управління проектами і програмами; ФКС 2. Поглиблені знання вітчизняного і міжнародного нормативно-правового забезпечення проектної діяльності; ФКС 3. Поглиблені знання і розуміння глобалізаційних та інтеграційних процесів у бізнес-середовищі та їх впливу на проектну діяльність; ФКС 4. Поглиблені знання і розуміння широкого спектру операцій, форм та видів проектної діяльності та взаємодії суб’єктів господарювання у бізнес-середовищі; ФКС 5. Уміння розробляти системи управління проектами і програмами та здійснювати їх структурну декомпозицію; ФКС 7. Уміння здійснювати управління конкурентоспроможністю організацій й обґрунтування управлінських рішень щодо підвищення її рівня на засадах проактивного розвитку; ФКС 8. Уміння управляти комплексними маркетинговими дослідженнями бізнес-середовища;
Результати навчання: ЗН 1 Здатність продемонструвати поглиблені знання фундаментальних засад та сучасних тенденцій розвитку стратегічного, проектного, фінансового менеджменту; ЗН 2 Здатність продемонструвати поглиблені знання у сфері формування та розвитку ділової кар’єри та професійної етики; ЗН 3 Здатність продемонструвати знання та розуміння сучасних проблем розвитку суспільства; ЗН 5 Здатність продемонструвати поглиблені знання з професійно-орієнтованих дисциплін та розуміння сучасних методів проактивного розвитку товарної, операційної, маркетингової, логістичної, фінансової та інших сфер діяльності організації; ЗН 6 Здатність продемонструвати знання та розуміння параметрів і факторів впливу на розвиток організацій, уміння досліджувати бізнес-середовище, здійснювати порівняльно-аналітичний моніторинг конкурентів і постачальників, діагностувати та встановлювати напрями підвищення конкурентоспроможності організації; ЗН 7 Здатність продемонструвати поглиблені знання і розуміння теоретико-прикладних засад здійснення проектної діяльності, її організаційного, ресурсного, інструментального, нормативно-правового, маркетингового, логістичного, інформаційного, менеджерського супроводу; ЗН 8 Здатність продемонструвати поглиблені знання сучасних методів обґрунтування проектних рішень на підставі формування та порівняння проектних альтернатив в умовах ризику, зумовленого невизначеністю бізнес-середовища та конфліктністю інтересів стейкхолдерів; ЗН 9 Розуміння ризиків проектної діяльності, стилів лідерства і керівництва проектами і програмами, можливостей розв’язання конфліктів у команді проекту; УМ 2 Налагоджувати, розвивати та узгоджувати взаємодію зі стейкхолдерами (партнерами, споживачами, органами державної влади і місцевого самоврядування, замовниками, постачальниками, фінансово-кредитними, транспортними, логістичними, страховими, юридичними організаціями тощо) у процесі проектної діяльності; УМ 3 Застосовувати програмні засоби та інформаційні технології при виконанні проектів і програм; УМ 4 Здійснювати інформаційно-документальний супровід у процесі виконання проектів і програм; УМ 5 Ідентифікувати витрати на виконання проекту, програми за бухгалтерськими, податковими та управлінськими підходами, групувати їх за калькуляційними статтями та економічними елементами, формувати бюджет проекту, програми; УМ 6 Здійснювати аналіз, оцінювати ризики та ефективність проекту, програми; УМ 7 Планувати, організовувати, контролювати, коригувати виконання проекту, програми та мотивувати команду проекту.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: – Проектний менеджмент; – Планування проектів та програм; – Проектний аналіз; – Управління командою проекту; кореквізити – Прийняття проектних рішень; – Проектне бюджетування та фінансове планування.
Короткий зміст навчальної програми: Сутність та класифікація міжнародних проектів. Історія розвитку управління міжнародними проектами. Концепція управління міжнародними проектами та програмами. Зацікавлені сторони міжнародного проекту. Вплив виконавчої організації. Зовнішні та внутрішні фактори впливу на міжнародні проекти та програми. Культурні, географічні, політичні, економічні, інфраструктурні фактори впливу на міжнародні бізнес-проекти. Міжнародне законодавство. Обґрунтування доцільності міжнародного проекту. Оцінювання ефективності міжнародних проектів. Управління командою міжнародного проекту та програми. Основні принципи пошуку партнерів міжнародних проектів. Пошук інвесторів. Особливості фінансування міжнародних проектів та програм міжнародними організаціями та фондами. Процедура подання заявки. Європейські фонди фінансування міжнародних проектів та програм. Історія створення європейських фондів та програм.
Опис: Сутність та класифікація міжнародних проектів. Історія розвитку управління міжнародними проектами. Концепція управління міжнародними проектами та програмами. Зацікавлені сторони міжнародного проекту. Вплив виконавчої організації. Зовнішні та внутрішні фактори впливу на міжнародні проекти та програми. Культурні, географічні, політичні, економічні, інфраструктурні фактори впливу на міжнародні бізнес-проекти. Міжнародне законодавство. Обґрунтування доцільності міжнародного проекту. Оцінювання ефективності міжнародних проектів. Управління командою міжнародного проекту та програми. Основні принципи пошуку партнерів міжнародних проектів. Пошук інвесторів. Особливості фінансування міжнародних проектів та програм міжнародними організаціями та фондами. Процедура подання заявки. Європейські фонди фінансування міжнародних проектів та програм. Історія створення європейських фондів та програм.
Методи та критерії оцінювання: – письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (30%); – підсумковий контроль: екзамен (письмово-усна форма 70%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань здобувачів освіти відбувається на основі виконання завдань в межах практичних занять (поточний контроль) та виконання екзаменаційного контролю. Рішення викладача про оцінювання рівня знань та умінь студента виявленого під час виконання завдань в межах практичних та семінарських занять та екзаменаційного контролю оцінюється за національною шкалою і 100-бальною шкалою та переводиться у шкалу ECTS відповідно до такої шкали переведення: 100–88 балів – оцінка А (“відмінно”) виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу модуля, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і розвитку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практич¬них задач; 87–80 балів – оцінка В (“дуже добре”) виставляється за знання навчального матеріалу модуля вище від середнього рівня, включаючи розрахунки, аргументовані відповіді на поставлені запитання (можлива невелика кількість неточностей), вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 79–71 бал – оцінка С (“добре”) виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу модуля, включаючи розрахунки, аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70–61 бал – оцінка D (“посередньо”) виставляється за посередні знання навчального матеріалу модуля, малоаргумен¬това¬ні відповіді, слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 60–50 балів – оцінка Е (“задовільно”) виставляється за слабкі знання навчального матеріалу модуля, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викла¬дення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – оцінка FX (“незадовільно” з можливістю повторного складання екзамену чи заліку) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу модуля, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положен¬ня під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – оцінка F (“незадовільно” з обов’язковим повторним вивченням модуля) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу модуля, істотні помилки у відпо¬відях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання прак¬тичних задач, незнання основних фундаментальних положень. Пропорційно до вищенаведеної шкали відбувається оцінювання знань здобувачів освіти під час усного опитування на практичних заняттях та під час усної компоненти на екзамені. Якщо здобувач розкрив тему доповіді, яку підготував на практичне заняття, дав відповіді на додаткові запитання, то отримує 5 балів, якщо були незначні недоліки у доповіді – 4 бали, якщо не зумів відповісти на усі запитання – 3 бали, якщо наявні значні недоліки у доповіді та відповідях на запитання – 2 бали, якщо тему доповіді розкрив частково і на додаткові запитання не відповідав – 1 бал. Таких доповідь кожен здобувач має зробити щонайменше 1 за семестр. Максимальна кількість балів – 10. Опитування відбувається на основі лекційного матеріалу. Впродовж семестру кожного здобувача необхідно опитати щонайменше 5 разів і виставити йому 0-2 бали відповідно до його відповідей на запитання: 2 – всі відповіді правильні, 1 – частина відповідей є правильними, інші – неправильні чи відсутні, 0 – відповідей немає на жодне запитання викладача. Отримання балів за розв'язування задач передбачає, що здобувач освіти на практичному занятті бере безпосередню участь у цьому процесі: диктує формулу, пояснює вхідні дані та подальший хід розв'язку задачі, виконує розрахунки, відповідає на запитання викладача. Залежно від складності задачі та обсягу виконаної роботи викладач оцінює відповідь здобувача у 2-3 бали – сумарно за семестр здобувач може отримати не більше 10 балів навіть за умови, що він розв'язав більше задач. Тестування викладач проводить у зручній для нього формі: самостійні роботи, тести у ВНС, тести у ігровій формі (наприклад, Kahoot!). Тестувань має бути щонайменше 2 за семестр. Допускається більше тестувань, проте виділені бали на тестування не мають перевищувати 10 загалом. Екзаменаційний білет містить 19 завдання 3 рівнів складності: 3 завдання 1 рівня складності по 1 балу, 13 завдань 2 рівня складності по 3 бали, 3 задачі – 18 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Кожушко Л.Ф., Кропивко С.М. Управління проектами: Навчальний посібник. – Кожушко Л.Ф., Кропивко С.М. – К.: Кондор-Видавництво, 2015. – 388 с. 2. Савчук В.П. Управління міжнародними інвестиційними проектами: навчальний посібник / В. П. Савчук, С. І. Прилипко, О. Г. Величко ; за заг. ред. С. І. Прилипка; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київський нац. екон. ун-т імені Вадима Гетьмана». – К. : КНЕУ, 2013. – 470 с. 3. Ноздріна Л. В. Управління проектами: Підручник / Л. В. Ноздріна, В. І. Ящук, О. І. Полотай; за заг. ред. Л. В. Ноздріної. — К.: Центр учбової літератури, 2010. — 432 с. 4. International Project Management / Bennet P. Lientz, Kathryn P. Rea [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://faculty.ksu.edu.sa/algahtani/Documents/Book.pdf.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Управління міжнародними проєктами та програмами (курсова робота)

Спеціальність: Управління проектами
Код дисципліни: 7.073.13.E.018
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Управління проєктами
Лектор: К.е.н., доцент Шишковський Сергій Вікторович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою дисципліни «Управління міжнародними проектами та програмами» є формування у здобувачів освіти необхідних базових знань з управління міжнародними проектами та програмами, опанування ними методології, яка необхідна для успішного планування, організування, мотивування, контролювання та регулювання міжнародної проектної діяльності, набуття навичок адаптації і впровадження проектних рішень у практичну діяльність.
Завдання: ЗК 1. Поглиблені знання та розуміння фундаментальної теорії і практики менеджменту, новітніх тенденцій розвитку менеджменту, прикладних аспектів професійної діяльності у сфері менеджменту; ЗК 2. Знання та розуміння методології та інструментарію наукового дослідження, сучасних проблем розвитку суспільства, ключових засад професійної етики, системи морально-культурних цінностей; ЗК 3. Здатність застосовувати одержані знання у реальних практичних ситуаціях у сфері менеджменту; ЗК 4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями; ЗК 5. Здатність спілкуватися українською та іноземною мовою в усній та письмовій формі з використанням сучасних інформаційних і комунікаційних технологій у сфері менеджменту; ЗК 6. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; ЗК 7. Здатність проводити дослідження на відповідному рівні, генерувати нові ідеї (креативність), виявляти ініціативу та підприємливість; ЗК 9. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації; ЗК 10. Здатність приймати обґрунтовані рішення у сфері менеджменту; ЗК 11. Здатність працювати в команді та автономно; ЗК 12. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети; ЗК 13. Здатність розробляти проекти та управляти проектами і програмами; ЗК 14. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконання робіт у сфері менеджменту; ФК 1. Поглиблені знання та розуміння концептуально-методологічних та методико-прикладних засад менеджменту в організаціях різних форм власності та видів діяльності в історичному та сучасному ракурсах; ФК 2. Поглиблені знання та розуміння теоретико-прикладної бази широкого спектру різновидів менеджменту; ФК 5. Поглиблені знання нормативно-правової бази функціонування організацій різних форм власності і видів діяльності та управління ними; ФК 6. Уміння ідентифікувати, аналізувати та оцінювати вплив факторів внутрішнього та зовнішнього середовища на діяльність організації; ФК 7. Уміння визначати та прогнозувати стратегічні перспективи функціонування організацій; ФК 8. Уміння реалізовувати конкретні види управління на засадах виконання загальних функцій менеджменту, формування методів менеджменту, розроблення управлінських рішень, здійснення керівництва; ФК 9. Уміння здійснювати управління фінансово-економічними результатами діяльності організацій; ФК 10. Здатність ініціювати, розробляти та управляти проектами розвитку організацій на засадах міжособистісної взаємодії та лідерства; ФК 11. Здатність обирати та практично застосовувати широкий спектр інструментів у різних функціональних сферах менеджменту; ФК 12. Уміння продемонструвати знання тенденцій науково-технічного прогресу та використовувати його результати у професійній діяльності у сфері менеджменту; ФК 13. Здатність обирати та практично застосовувати сучасне програмно-технічне та інформаційно-комунікаційне забезпечення у сфері менеджменту. ФКС 1. Поглиблені знання сучасної теоретико-методологічної та методико-прикладної бази управління проектами і програмами; ФКС 2. Поглиблені знання вітчизняного і міжнародного нормативно-правового забезпечення проектної діяльності; ФКС 3. Поглиблені знання і розуміння глобалізаційних та інтеграційних процесів у бізнес-середовищі та їх впливу на проектну діяльність; ФКС 4. Поглиблені знання і розуміння широкого спектру операцій, форм та видів проектної діяльності та взаємодії суб’єктів господарювання у бізнес-середовищі; ФКС 5. Уміння розробляти системи управління проектами і програмами та здійснювати їх структурну декомпозицію; ФКС 7. Уміння здійснювати управління конкурентоспроможністю організацій й обґрунтування управлінських рішень щодо підвищення її рівня на засадах проактивного розвитку; ФКС 8. Уміння управляти комплексними маркетинговими дослідженнями бізнес-середовища;
Результати навчання: ЗН 1 Здатність продемонструвати поглиблені знання фундаментальних засад та сучасних тенденцій розвитку стратегічного, проектного, фінансового менеджменту; ЗН 2 Здатність продемонструвати поглиблені знання у сфері формування та розвитку ділової кар’єри та професійної етики; ЗН 3 Здатність продемонструвати знання та розуміння сучасних проблем розвитку суспільства; ЗН 5 Здатність продемонструвати поглиблені знання з професійно-орієнтованих дисциплін та розуміння сучасних методів проактивного розвитку товарної, операційної, маркетингової, логістичної, фінансової та інших сфер діяльності організації; ЗН 6 Здатність продемонструвати знання та розуміння параметрів і факторів впливу на розвиток організацій, уміння досліджувати бізнес-середовище, здійснювати порівняльно-аналітичний моніторинг конкурентів і постачальників, діагностувати та встановлювати напрями підвищення конкурентоспроможності організації; ЗН 7 Здатність продемонструвати поглиблені знання і розуміння теоретико-прикладних засад здійснення проектної діяльності, її організаційного, ресурсного, інструментального, нормативно-правового, маркетингового, логістичного, інформаційного, менеджерського супроводу; ЗН 8 Здатність продемонструвати поглиблені знання сучасних методів обґрунтування проектних рішень на підставі формування та порівняння проектних альтернатив в умовах ризику, зумовленого невизначеністю бізнес-середовища та конфліктністю інтересів стейкхолдерів; ЗН 9 Розуміння ризиків проектної діяльності, стилів лідерства і керівництва проектами і програмами, можливостей розв’язання конфліктів у команді проекту; УМ 2 Налагоджувати, розвивати та узгоджувати взаємодію зі стейкхолдерами (партнерами, споживачами, органами державної влади і місцевого самоврядування, замовниками, постачальниками, фінансово-кредитними, транспортними, логістичними, страховими, юридичними організаціями тощо) у процесі проектної діяльності; УМ 3 Застосовувати програмні засоби та інформаційні технології при виконанні проектів і програм; УМ 4 Здійснювати інформаційно-документальний супровід у процесі виконання проектів і програм; УМ 5 Ідентифікувати витрати на виконання проекту, програми за бухгалтерськими, податковими та управлінськими підходами, групувати їх за калькуляційними статтями та економічними елементами, формувати бюджет проекту, програми; УМ 6 Здійснювати аналіз, оцінювати ризики та ефективність проекту, програми; УМ 7 Планувати, організовувати, контролювати, коригувати виконання проекту, програми та мотивувати команду проекту.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: – Проектний менеджмент; – Планування проектів та програм; – Проектний аналіз; – Управління командою проекту; кореквізити – Прийняття проектних рішень; – Проектне бюджетування та фінансове планування.
Короткий зміст навчальної програми: Сутність та класифікація міжнародних проектів. Історія розвитку управління міжнародними проектами. Концепція управління міжнародними проектами та програмами. Зацікавлені сторони міжнародного проекту. Вплив виконавчої організації. Зовнішні та внутрішні фактори впливу на міжнародні проекти та програми. Культурні, географічні, політичні, економічні, інфраструктурні фактори впливу на міжнародні бізнес-проекти. Міжнародне законодавство. Обґрунтування доцільності міжнародного проекту. Оцінювання ефективності міжнародних проектів. Управління командою міжнародного проекту та програми. Основні принципи пошуку партнерів міжнародних проектів. Пошук інвесторів. Особливості фінансування міжнародних проектів та програм міжнародними організаціями та фондами. Процедура подання заявки. Європейські фонди фінансування міжнародних проектів та програм. Історія створення європейських фондів та програм.
Опис: Рекомендована структура курсової роботи: Зміст Вступ Розділ 1. Ініціація проектної діяльності та розробка концепції міжнародного проекту Розділ 2. Планування організаційних структур міжнародного проекту Розділ 3. Планування структури робіт міжнародного проекту Висновки та рекомендації Список використаних джерел Додатки
Методи та критерії оцінювання: – поточний контроль (усне опитування, оцінювання змісту та оформлення пояснювальної записки курсового проекту (100 %).
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань здобувачів освіти відбувається на основі виконання завдань в межах практичних занять (поточний контроль) та виконання екзаменаційного контролю. Рішення викладача про оцінювання рівня знань та умінь студента виявленого під час виконання завдань в межах практичних та семінарських занять та екзаменаційного контролю оцінюється за національною шкалою і 100-бальною шкалою та переводиться у шкалу ECTS відповідно до такої шкали переведення: 100–88 балів – оцінка А (“відмінно”) виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу модуля, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і розвитку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практич¬них задач; 87–80 балів – оцінка В (“дуже добре”) виставляється за знання навчального матеріалу модуля вище від середнього рівня, включаючи розрахунки, аргументовані відповіді на поставлені запитання (можлива невелика кількість неточностей), вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 79–71 бал – оцінка С (“добре”) виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу модуля, включаючи розрахунки, аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70–61 бал – оцінка D (“посередньо”) виставляється за посередні знання навчального матеріалу модуля, малоаргумен¬това¬ні відповіді, слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 60–50 балів – оцінка Е (“задовільно”) виставляється за слабкі знання навчального матеріалу модуля, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викла¬дення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – оцінка FX (“незадовільно” з можливістю повторного складання екзамену чи заліку) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу модуля, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положен¬ня під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – оцінка F (“незадовільно” з обов’язковим повторним вивченням модуля) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу модуля, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Кожушко Л.Ф., Кропивко С.М. Управління проектами: Навчальний посібник. – Кожушко Л.Ф., Кропивко С.М. – К.: Кондор-Видавництво, 2015. – 388 с. 2. Савчук В.П. Управління міжнародними інвестиційними проектами: навчальний посібник / В. П. Савчук, С. І. Прилипко, О. Г. Величко ; за заг. ред. С. І. Прилипка; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київський нац. екон. ун-т імені Вадима Гетьмана». – К. : КНЕУ, 2013. – 470 с. 3. Ноздріна Л. В. Управління проектами: Підручник / Л. В. Ноздріна, В. І. Ящук, О. І. Полотай; за заг. ред. Л. В. Ноздріної. — К.: Центр учбової літератури, 2010. — 432 с. 4. International Project Management / Bennet P. Lientz, Kathryn P. Rea [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://faculty.ksu.edu.sa/algahtani/Documents/Book.pdf.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).