Публічна служба та антикорупційна політика

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 7.281.06.O.003
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Публічне управління та публічна служба
Лектор: Олександра Худоба, доктор наук з державного управління, професор кафедри публічного управління та публічної служби
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: полягає у наданні студентам комплексу сучасних умінь, знань і навичок з предмета дисципліни або його складових, зокрема тих, які є необхідними для проходження ними проходження державної служби та служби в органах місцевого самоврядування.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни «Публічна служба та антикорупційна політика» передбачає формування (поглиблення) у студентів компетентностей (або їх складових), визначених Стандартом вищої освіти за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» галузі знань 28 «Публічне управління та адміністрування» для другого (магістерського) рівня вищої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 04.08.2020 р. № 1001: загальні компетентності: ЗК01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. ЗК02. Здатність працювати в команді, мотивувати людей та рухатися до спільної мети, бути лідером, діяти соціально відповідально та свідомо. ЗК05. Здатність приймати обґрунтовані рішення та використовувати сучасні комунікаційні технології. фахові компетентності: СК01. Здатність налагоджувати соціальну взаємодію, співробітництво, попереджати та розв’язувати конфлікти. СК02. Здатність організовувати діяльність органів публічного управління та інших організацій публічної сфери. СК07. Здатність самостійно готувати проєкти нормативно-правових актів, аналітичні довідки, пропозиції, доповіді, надавати експертну оцінку нормативно-правовим актам на різних рівнях публічного управління та адміністрування. СК10. Здатність приймати обґрунтовані управлінські рішення. СК12. Здатність розробляти і впроваджувати інноваційні проєкти на різних рівнях публічного управління та адміністрування.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання, які відповідають Стандарту вищої освіти за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» галузі знань 28 «Публічне управління та адміністрування» для другого (магістерського) рівня вищої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 04.08.2020 р. № 1001: РН02 - здатність розв?язувати складні задачі публічного управління та адміністрування, враховуючи вимоги законодавства, виявляти правові колізії та проблеми РН06 - здатність здійснювати ефективне управління проєктами, застосовувати сучасні моделі, підходи та технології, міжнародний досвід при проєктуванні та реорганізації управлінських та загально-організаційних структур РН08 - вміння використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм РН11 - вміння розробляти обґрунтовані управлінські рішення з урахуванням питань європейської та євроатлантичної інтеграції, враховуючи цілі, наявні законодавчі, часові та ресурсні обмеження, оцінювати політичні, соціальні, економічні та екологічні наслідки варіантів рішень
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: супутні дисципліни: система публічного управління та адміністрування
Короткий зміст навчальної програми: Курс «Публічна служба та антикорупційна політика» є дисципліною, яка дасть змогу студентам розвинути комплекс сучасних умінь, знань, навичок і компетентностей з професійної діяльності публічного службовця щодо функціонального, правового, організаційного забезпечення реалізації цілей, завдань, функцій, прав, обов’язків і повноважень, віднесених до посад публічних службовців, усвідомлення особливостей раніше переліченої діяльності крізь призму антикорупційних заходів. Викладено основний зміст зазначеної навчальної дисципліни. Висвітлено теоретичні засади публічного управління в Україні в умовах сучасних суспільних трансформацій, законодавче врегулювання і перспективи розвитку публічної служби, підходи до мінімізації корупційних ризиків у наданні публічних послуг. Для систематизації знань, оцінки теоретичних положень, здійснення контролю, відповідно до запропонованих тем сформовано перелік найважливіших понять і термінів, запропоновано питання для обговорення. Подано глосарій, перелік використаних і рекомендованих джерел та літератури.
Опис: Тема 1. Теоретичні та методологічні основи публічної служби (Худоба О.В.) 1.1. Поняття та ознаки публічної служби, її місце в системі публічного управління. 1.2. Основні поняття та категорії у сфері публічної служби. 1.3. Співвідношення понять “публічна служба”, “державна служба”, “муніципальна служба”, “цивільна служба”, “мілітаризована служба”. 1.4. Принципи організації та функціонування публічної служби в Україні. 1.5. Теоретичні та прикладні засади вироблення й аналізу публічної політики. Тема 2. Статус та правосуб’єктність публічних службовців. Нормативно-правова регламентація діяльності (Худоба О. В.) 2.1. Визначення основних аспектів статусу службовця у сфері публічної служби. 2.2. Нормативно-правова основа діяльності публічних службовців. Джерела наповнення компетенцій публічних службовців. Взаємозв’язок з компетенцією органів публічної влади. 2.3. Аналіз основних складових статусу публічного службовця, практика їх реалізації. Правосуб’єктність публічних посадовців. 2.4. Національні/регіональні програмні документи щодо розвитку публічного управління: принципи та підходи для розробки, прийняття і реалізації. Тема 3. Кадрова політика на публічній службі (Худоба О.В.) 3.1. Класифікація посад публічної служби. 3.2. Політичні еліти. 3.3. Вступ та проходження публічної служби. Обмеження, які пов’язані з перебуванням на різних видах публічної служби. 3.4. Впровадження сучасних HR технологій в управління персоналом публічної служби. 3.5. Менеджмент та лідерство у публічній службі. Командна робота як один з методів забезпечення принципу стабільності в публічній службі. 3.6. Модель публічної служби в Україні та зарубіжні моделі організації публічної служби. Тема 4. Сучасна державна політика щодо підвищення рівня професійної компетентності публічних службовців (Кіцак Т.М.) 4.1. Нормативно-правові основи забезпечення підвищення рівня професійної компетентності публічних службовців. 4.2. Особливості підготовки фахівців в галузі публічного управління та адміністрування (ЄВІ, ЄФВВ, ЄДКІ). 4.3. Державні замовники підготовки та підвищення кваліфікації публічних службовців. Конкурсний відбір виконавців державного замовлення. 4.4. Індивідуальна програма розвитку державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування. 4.5. Сучасний стан реформування системи підготовки публічних службовців та перспективи її розвитку. Тема 5. Державна антикорупційна політика. (Худоба О. В.) Мета. Сформувати знання та вміння аналізувати ситуації крізь призму антикорупційного законодавства. 5.1. Правові основи запобігання та протидії корупції на публічній службі в Україні. 5.2. Державна та регіональна політики у сфері запобігання корупції. 5.3. Суб’єкти запобігання корупції у сфері публічної служби, їх види та компетенція 5.4. Конфлікт інтересів Тема 6. Моральна складова антикорупційної політики. Професійна етика посадовців 6.1 Місія, цінності та основні етичні принципи публічної служби. Довіра як основоположний принцип побудови відносин між державою і суспільством 6.2 Етична інфраструктура публічної служби. Етичні кодекси в системі публічної служби. Етичні засоби запобігання корупції в системі публічної служби України 6.3 Службова етика та соціально-етичний портрет керівника в системі публічної служби України Тема 7. Відповідальність публічних службовців. (Худоба О.В.) 7.1. Поняття відповідальності. Зв’язок відповідальності публічних посадовців із їхнім статусом. 7.2. Види відповідальності публічних посадовців. 7.3. Підстави припинення державно-службових відносин
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль на практичних, семінарських заняттях проводиться з метою виявлення готовності до занять у таких формах: ? вибіркове усне опитування перед початком занять; ? фронтальне стандартизоване опитування за картками, тестами протягом 5-10 хв.; ? фронтальна перевірка виконання домашніх завдань; ? оцінка активності студента у процесі занять, внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень і визначень, доповнень попередніх відповідей і т. ін. Контрольні запитання поділяються на: ? тестові завдання – вибрати вірні відповіді; ? проблемні – вирішення ситуацій проблемного характеру; ? питання-репліки – виявити причинно-наслідкові зв’язки; ? ситуаційні завдання – визначити відповідь згідно певної ситуації;
Критерії оцінювання результатів навчання: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Державна служба : підручник : у 2 т. / Нац. акад. держ. упр. при Президентові України ; редкол.: Ю.В. Ковбасюк (голова), О.Ю. Оболенський (заст. голови), С.М. Серьогін (заст. голови) [та ін.]. - К.; Одеса: НАДУ, 2012. – Т. 1. – 372 с. Державна служба : підручник : у 2 т. / Нац. акад. держ. упр. при Президентові України ; редкол.: Ю.В. Ковбасюк (голова), О.Ю. Оболенський (заст. голови), С.М. Серьогін (заст. голови) [та ін.]. - К.; Одеса: НАДУ, 2013. – Т. 2. – 348 с. Енциклопедія державного управління : у 8 т. / Нац. акад. держ. упр. при Президентові України ; наук.-ред. колегія : Ю. В. Ковбасюк (голова) та ін. - К.: НАДУ, 2011. Т. 6 : Державна служба / наук.-ред. колегія : С.М. Серьогін (співголова), В.М. Сороко (співголова) та ін. - 2011. - 524 с. Науково-практичний коментар до Закону України «Про державну службу» / Ред. кол.: К.О. Ващенко, І.Б. Коліушко, В.П. Тимощук, В.А. Дерець (відп. ред.). – К.: ФОП Москаленко О.М., 2017. – 796 с. Науково-практичний коментар до Закону України «Про запобігання корупції» / Наук. ред. Хавронюк М. І. – К.: Ваіте, 2018. – 472 с. Публічна служба : навч. посіб. / С.М. Серьогін, Н.А. Липовська, Є.І. Бородін [та ін.] ; за заг. ред С.М. Серьогіна. – Дніпро : ГРАНІ, 2018. – 384 с. Індекс сприйняття корупції в державних інституціях України 2021. URL : https://ti-ukraine.org/research/indeks-spryjnyattya-koruptsiyi-2021/. Антикорупційна стратегія на 2021-2025 роки. URL : https://nazk.gov.ua/wp-content/uploads/2022/08/Antykoruptsijna-strategiya-na-2021-2025-rr.pdf Про державну службу : Закон України від 10.12.2015 р. № 889-VIII. URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/889-19#Text Про добровільне об’єднання територіальних громад : Закон України від 05.02.2015 р. № 157-VIII. URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/157-19#Text Про запобігання корупції : Закон України від 14.10.2014 р. № 1700-VII. URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1700-18#Text Про засади державної антикорупційної політики на 2021-2025 роки : Закон України від 20.06.2022 р. № 2322-IX. URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2322-20#Text 15. Про засади державної регіональної політики : Закон України від 05.02.2015 р. № 156-VIII. URL : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/156-19
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Публічна служба та антикорупційна політика (курсовий проєкт)

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 7.281.06.O.006
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Публічне управління та публічна служба
Лектор: -
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Виконання курсового проекту є завершальним етапом навчання студентів в рамках навчальної дисципліни «Публічна служба та антикорупційна політика» та має на меті: - узагальнення, систематизацію, закріплення та розширення теоретичних і практичних знань з дисципліни «Публічна служба та антикорупційна політика» та їх використання для розв’язання конкретних управлінських завдань; - дослідження сучасних проблем публічного управління та місцевого самоврядування; - визначення рівня аналітичних навиків і підготовленості студентів до роботи в державних органах та органах місцевого самоврядування.
Завдання: Виконання курсового проекту передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальні компетентності: ЗК 8. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми. ЗК 9. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. фахові компетентності: ФК 2. Здатність забезпечувати належний рівень вироблення та використання управлінських продуктів, послуг чи процесів. ФК 7. Здатність розробляти тактичні та оперативні плани управлінської діяльності.
Результати навчання: У результаті виконання курсового проекту здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання, які відповідають Стандарту вищої освіти за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» галузі знань 28 «Публічне управління та адміністрування» для другого (магістерського) рівня вищої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 04.08.2020 р. № 1001: РН02 - здатність розв'язувати складні задачі публічного управління та адміністрування, враховуючи вимоги законодавства, виявляти правові колізії та проблеми РН06 - здатність здійснювати ефективне управління проєктами, застосовувати сучасні моделі, підходи та технології, міжнародний досвід при проєктуванні та реорганізації управлінських та загально-організаційних структур РН08 - вміння використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм РН11 - вміння розробляти обґрунтовані управлінські рішення з урахуванням питань європейської та євроатлантичної інтеграції, враховуючи цілі, наявні законодавчі, часові та ресурсні обмеження, оцінювати політичні, соціальні, економічні та екологічні наслідки варіантів рішень
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: державна політика та врядування кореквізити: система публічного управління та адміністрування
Короткий зміст навчальної програми: Курсовий проект – це індивідуальна навчально-практична дослідницька робота студента в межах навчальної програми дисципліни «Публічна служба та антикорупційна політика», що виконується на основі знань, умінь і навичок, отриманих у процесі лекційних, семінарських чи практичних занять. Виконання курсового проекту є завершальним етапом навчання студентів в рамках навчальної дисципліни «Публічна служба та антикорупційна політика». Окрім теоретичного завдання (розкриття питання відповідно до варіанту) студент виконує практичне завдання (вирішення ситуаційних завдань, які використовувалися при конкурсах на посади державної служби) та аналітичне завдання (детальне опрацювання тестових завдань, які використовуються при конкурсах на посади державної служби та нормативних документів, на основі яких вони складені, зокрема Закон України «Про державну службу» та Закон України «Про запобігання корупції»). У результаті виконання курсового проекту студент набуде додаткових компетентностей, які необхідні для успішного проходження конкурсів на посади державної служби чи служби в органах місцевого самоврядування
Опис: Загальні положення Правила оформлення курсового проекту Правила цитування та посилання на джерела Структура курсового проекту Етапи виконання курсового проекту Процедура захист курсового проекту Вибір варіанту завдань курсового проекту Завдання курсового проекту Список рекомендованих джерел
Методи та критерії оцінювання: Курсовий проект перевіряє науково-педагогічний працівник кафедри та визначає позитивні аспекти і недоліки роботи. Курсовий проект, яка має позитивну оцінку, допускається до захисту. На захисті студент повинен розкрити основний зміст теоретичної частини курсового проекту, обґрунтувати свій погляд, відповісти на запитання викладача. Презентуються також результати виконання практичної та аналітичної частини курсового проекту. Після захисту курсової роботи студент отримує оцінку («відмінно», «добре», «задовільно»), яку науково-педагогічний працівник виставляє в екзаменаційну відомість і залікову книжку студента. Курсовий проект, оцінений незадовільно, має бути перероблений упродовж терміну, встановленого кафедрою. Студент, який отримав незадовільну оцінку не допускається до екзамену з дисципліни. Курсові проекти, які не відповідають встановленим вимогам та не можуть бути оцінені на позитивну оцінку повертаються студентові на доопрацювання.
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінку «відмінно» отримує студент, який оформив курсовий проект відповідно до встановлених вимог, повністю розкрив питання теоретичної частини відповідно до варіанту, чітко сформулював та аргументував висновки. Завдання практичної та аналітичної частин курсового проекту виконано в повному обсязі. Оцінку «добре» одержує студент за роботу, в якій виконані всі зазначені вище вимоги, але є окремі недоліки стилістичного чи методичного характеру, недостатньо аргументовані висновки. Завдання практичної та аналітичної частин курсового проекту виконано частково. Оцінку «задовільно» отримує студент, у якого робота містить окремі частини тексту без посилань на джерела, теоретичне питання розкрите неповно, висновки аргументовані недостатньо, оформлення не в повному обсязі відповідає вимогам. Завдання практичної та аналітичної частин курсового проекту виконано частково, або без належних посилань на нормативно-правові документи.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Державна служба : підручник : у 2 т. / Нац. акад. держ. упр. при Президентові України ; редкол.: Ю.В. Ковбасюк (голова), О.Ю. Оболенський (заст. голови), С.М. Серьогін (заст. голови) [та ін.]. - К.; Одеса: НАДУ, 2012. – Т. 1. – 372 с. Державна служба : підручник : у 2 т. / Нац. акад. держ. упр. при Президентові України ; редкол.: Ю.В. Ковбасюк (голова), О.Ю. Оболенський (заст. голови), С.М. Серьогін (заст. голови) [та ін.]. - К.; Одеса: НАДУ, 2013. – Т. 2. – 348 с. Енциклопедія державного управління : у 8 т. / Нац. акад. держ. упр. при Президентові України ; наук.-ред. колегія : Ю. В. Ковбасюк (голова) та ін. - К.: НАДУ, 2011. Т. 6 : Державна служба / наук.-ред. колегія : С.М. Серьогін (співголова), В.М. Сороко (співголова) та ін. - 2011. - 524 с. Про державну службу : Закон України від 10.12.2015 р. № 889-VIII. URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/889-19#Text Про добровільне об’єднання територіальних громад : Закон України від 05.02.2015 р. № 157-VIII. URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/157-19#Text Про запобігання корупції : Закон України від 14.10.2014 р. № 1700-VII. URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1700-18#Text Про засади державної антикорупційної політики на 2021-2025 роки : Закон України від 20.06.2022 р. № 2322-IX. URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2322-20#Text
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).