Іноземна мова для публічних службовців

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 7.281.06.O.008
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Регіональний та місцевий розвиток
Лектор: Кохалик Христина Миронівна, к.держ.упр., доцент кафедри регіонального та місцевого розвитку Інституту державного управління
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Формування у студентів іншомовної професійно орієнтованої комунікативної компетентності
Завдання: Загальні компетентності: • ЗК 04. Здатність удосконалювати й розвивати професійний, інтелектуальний і культурний рівні • ЗК 06. Здатність до професійного спілкування іноземною мовою Спеціальні компетентності: • СК 05. Здатність представляти органи публічного управління у відносинах з іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, підприємствами, установами і організаціями незалежно від форм власності, громадянами та налагоджувати ефективні комунікації з ними • СК 09. Здатність здійснювати наукову та дослідницьку діяльність у сфері публічного управління та адміністрування
Результати навчання: Результати навчання РН 01. Знати теоретичні та прикладні засади вироблення й аналізу публічної політики, основ та технологій прийняття управлінських рішень РН 09. Спілкуватися іноземною мовою на професійну тематику, обговорювати проблеми публічного управління та результати досліджень РН 10. Представляти органи публічного управління й інші організації публічної сфери та презентувати для фахівців і широкого загалу результати їх діяльності РН 12. Планувати і здійснювати наукові та прикладні дослідження у сфері публічного управління та адміністрування, включаючи аналіз проблематики, постановку цілей і завдань, вибір та використання теоретичних та емпіричних методів дослідження, аналіз його результатів, формулювання обґрунтованих висновків
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Іноземна мова Іноземна мова за професійним спрямуванням
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна передбачає оволодіння студентами різними видами мовленнєвої діяльності (комунікативними навичками читання, аудіювання, усного та писемного мовлення). Студенти повинні засвоїти фахову лексику курсу; розвинути здатність до пошуку та опрацювання необхідної інформації з різних іноземних джерел, використовуючи інформаційно-комунікаційні технології; навчитись аргументовано висловлювати власну думку та вести бесіду на професійну тематику
Опис: Назви тем 1. Законодавча гілка влади США. 2. Виконавча гілка влади США. 3. Судова гілка влади США. 4. Законодавча гілка влади Канади. 5. Виконавча гілка влади Канади. 6. Судова гілка влади Канади.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти здійснюється на основі результатів поточного контролю. Методи оцінювання знань: оцінювання виконаних навчальних завдань, усне та фронтальне опитування, оцінювання презентацій, тестування.
Критерії оцінювання результатів навчання: Розподіл балів у 100-бальній шкалі. Поточний контроль включає аудиторну та самостійну роботу, зокрема оцінювання виконаних навчальних завдань за темами (40 балів), оцінювання презентацій (20 балів), підсумкове тестування (40 балів). Разом за дисципліну – 100 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Рекомендована література 1. Англійська мова: публічне управління [Текст] : навчальний посібник / уклад.: О. І. Ванівська, Х. М. Кохалик. – Львів : ЛРІДУ НАДУ, 2016. – 164 с. 2. Англійська мова [Текст]: завдання для самостійної роботи студентів I – II курсу денної та заочної форм навчання спеціальності «Публічне управління та адміністрування» / уклад.: к. філол. н., доц. Ванівська О. І., к. держ. упр. Кохалик Х. М. – Львів : ЛРІДУ НАДУ, 2016. – 44 с. 3. Кілієвич О. Англо-український глосарій термінів і понять з аналізу державної політики та економіки / О. Кілієвич. – К.: Основи, 2003. – 510 с. 4. Foley M., Hall D. (2012). MyGrammarLab Advanced C1/C2. Pearson Education Limited, 2012. 412 p. 5. Grussendorf, M. (2011). English for Presentations. Oxford University Press, 2011. 76 p. 6. Wyatt, R. (2007). Check your English Vocabulary for Business and Administration. London: A&C Black, 2007. Інформаційні ресурси • FREELANG Ukrainian-English and English-Ukrainian online dictionary Authors/copyrights - www.slovnyk.org.ua • Online Business Dictionary -www.businessdictionary.com/ • Business & Finance Dictionary - http://dictionary.babylon.com/business/ • Business - Merriam-Webster Online - www.merriam-webster.com/dictionary/business
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).