Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Атомна енергетика
Код дисципліни: 6.143.00.O.044
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Теплоенергетика, теплові та атомні електричні станції
Лектор: Викладачі кафедри
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: отримати диплом бакалавра
Завдання: Під час виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи у здобувачів вищої освіти формуються такі загальні компетентності: ЗК 4. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. ЗК 5. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. ЗК 6. Здатність працювати в команді. ЗК 8. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. ЗК 10. Здатність спілкуватися іноземною мовою. Під час виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи у здобувачів вищої освіти формуються такі спеціальні (фахові) компетентності: ФК 1. Здатність продемонструвати систематичне розуміння ключових аспектів та концепції розвитку галузі атомної енергетики. ФК 6. Здатність виявляти, класифікувати і описувати ефективність систем атомних електричних станцій та їх компонентів. ФКС 1.1 1.1. Здатність використовувати знання принципових схем виробництва пари на АЕС, основних вимоги до парогенеруючих установок, вимог до теплоносіїв, конструкційних схем парогенераторів АЕС, конструкцій парогенераторів з водяним, рідинно-металевим, газовими теплоносіями.
Результати навчання: ПР 2. Розуміння широкого міждисциплінарного контексту спеціальності 143 Атомна енергетика. ПР 11. Знати і розуміти основні методики проектування і досліджень у сфері атомної енергетики, їх теоретичні основи, сферу застосування та обмеження. ПР 14. Управляти проектами в одному з напрямів атомної енергетики, беручи на себе відповідальність за прийняття рішень. ПР 15. Вміти обмінюватись інформацією, ідеями, проблемами та рішеннями з інженерним співтовариством і суспільством загалом, доносити до фахівців і нефахівців результати досліджень і судження, які відображають відповідні технічні, соціальні та етичні проблеми. ПР17. Презентувати та обговорювати проблеми атомної енергетики, результати досліджень і розробок державною та іноземною мовами. ПР 18. Навички аналізу та прогнозування розвитку атомної енергетики та суміжних напрямів науки і техніки.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: всі дисципліни підготовки бакалавра з атомної енергетики
Короткий зміст навчальної програми: Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи (БКР) є завершальною стадією навчання студентів ОР «Бакалавр» в університеті, головною метою якої є оволодіння методикою вирішення (розв’язання) сучасних проблем (задач) прикладного характеру на основі отриманих знань, професійних умінь та навичок відповідно до вимог стандартів вищої освіти.
Опис: Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи (БКР) проводиться на відкритому засіданні екзаменаційної комісії (ЕК) за участю не менше за половину її членів. Захист БКР складається із доповіді, тривалістю до 15 хв., відповідей на запитання членів ЕК та всіх присутніх, зачитування відгуків керівника та рецензента, відповідей на зауваження рецензента. Тривалість захисту однієї роботи, як правило, не повинна перевищувати 30 хв. Результати захисту БКР оцінюються за шкалою: “відмінно”, “добре”, “задовільно”, “незадовільно”. Рішення ЕК про оцінку знань, виявлених під час захисту, а також про присвоєння студенту освітньо-кваліфікаційного рівня та видання диплома приймається на закритому засіданні ЕК відкритим голосуванням більшістю голосів членів комісії, які брали участь у її засіданні. Результати захисту оголошуються після засідання ЕК. Студентам, які захистили БКР, рішенням ЕК присвоюється освітньо-кваліфікаційний рівень бакалавра та видається диплом встановленого взірця. Студент, який отримав незадовільну оцінку під час захисту БКР, відраховується з вищого закладу освіти. Методи та критерії оцінювання: • підсумковий контроль: захист бакалаврської кваліфікаційної роботи на відкритому засіданні екзаменаційної комісії (100 %)
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання змісту роботи та доповіді на публічному захисті, відповідей на питання, відгук керівника, рецензія рецензента
Критерії оцінювання результатів навчання: Керівник оцінює роботу у відгуку керівника, вказуючи на сильні сторони роботи, зазначаючи недоліки роботи, якщо такі виявлено. Рецензент оцінює роботу у рецензії. Остаточна оцінка кваліфікаційної роботи формується за результатами публічного захисту перед членами ЕК. Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 94 бали – оцінка “відмінно” виставляється за високий рівень знань навчального матеріалу, вміння аналізувати явища, які досліджуються, у їхньому взаємозв’язку і розвитку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач 80 балів – оцінка “добре” виставляється за знання навчального матеріалу, включаючи розрахунки, аргументовані відповіді на поставлені запитання (можлива невелика кількість неточностей), вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач, незначні недоліки в оформленні роботи 66 балів – оцінка “задовільно” виставляється за слабкі знання навчального матеріалу, неточні або мало аргументовані відповіді, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач, недоліки в оформленні роботи
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: Керівник оцінює роботу у відгуку керівника, вказуючи на сильні сторони роботи, зазначаючи недоліки роботи, якщо такі виявлено. Рецензент оцінює роботу у рецензії. Остаточна оцінка кваліфікаційної роботи формується за результатами публічного захисту перед членами ЕК. 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Методичні рекомендації для виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи студентами спеціальності 143 «Атомна енергетика» / Укл.: Римар Т.І..– Львів: Видавництво НУ “Львівська політехніка”, 2022. – 40 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).