Моделювання бізнес-процесів

Спеціальність: Управління ІТ продуктами
Код дисципліни: 6.124.04.E.043
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: Тріщ Г.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: В результаті вивчення курсу «Моделювання інформаційних процесів» студенти повинні знати принципи системного підходу до моделювання інформаційних процесів та систем, критерії ефективності етапів проектування, особливості технології автоматизованого проектування, методи автоматизації процесів відлагодження та впровадження систем, оцінки їх якості.
Завдання: В результаті вивчення курсу «Моделювання інформаційних процесів» студенти повинні знати принципи системного підходу до моделювання інформаційних процесів та систем, критерії ефективності етапів проектування, особливості технології автоматизованого проектування, методи автоматизації процесів відлагодження та впровадження систем, оцінки їх якості.
Результати навчання: В результаті вивчення курсу «Моделювання інформаційних процесів» студенти повинні знати принципи системного підходу до моделювання інформаційних процесів та систем, критерії ефективності етапів проектування, особливості технології автоматизованого проектування, методи автоматизації процесів відлагодження та впровадження систем, оцінки їх якості.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Вивчення курсу «Моделювання інформаційних процесів» базується на знаннях курсів «Дискретна математика», «Теорія ймовірностей», «Основи системного аналізу об’єктів та процесів комп’ютеризації», «Організація баз даних та знань».
Короткий зміст навчальної програми: Вивчення сучасних підходів в теорії моделювання, основних принципів системного підходу до побудови математичних моделей інформаційних процесів систем, що проектуються за допомогою інформаційних технологій, формування системи знань, яка дає можливість ефективно використовувати ЕОМ для моделювання інформаційних процесів.
Опис: Методи і критерії оцінювання включають в себе: - поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування; - підсумковий контроль (60%, екзамен): письмово-усна форма.
Методи та критерії оцінювання: Методи і критерії оцінювання включають в себе: - поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування; - підсумковий контроль (60%, екзамен): письмово-усна форма.
Критерії оцінювання результатів навчання: Методи і критерії оцінювання включають в себе: - поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування; - підсумковий контроль (60%, екзамен): письмово-усна форма.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Борн Г. Форматы данных. – Киев: Издательство BHV, 1998. 2. Вовк И. Г. Математическое моделирование экономических систем (системный анализ и принятие решений): Модульный курс – Новосибирск: НГИ, 2008. – 60с. 3. Вовк И.Г. Системный анализ, моделирование и принятие решений. Справочное учебное пособие. Новосибирск. 2010 г. 4. Вовк, И.Г. Введение в математическое моделирование: учеб. пособие. – Новосибирск: СГГА, 1997. – 45 с. 5. Глушков В.М. Основы безбумажной информатики. Изд. 2-е, испр.- М.: Наука, Гл ред.физ.-мат. лит., 1987. – 552с. 6. Саати Т. Математические методы исследования операций. – М: 1963. 7. Кандрашина Е. Ю., Литвинцева Л. В.. Поспелов Д. А. Представление знаний о времени и пространстве в интеллектуальных системах, – М.: Наука, 1989. 8. Советов Б. Я., Яковлев С. А. Моделирование систем: учеб. Для вузов – 3-е изд.,перераб. и доп. – М.: Высш. шк., 2001.- 343с., ил. 9. Советов Б. Я.. Яковлев С. А. Моделирование систем: Практикум. – М.: Высшая школа, 1999.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Моделювання бізнес-процесів (курсова робота)

Спеціальність: Управління ІТ продуктами
Код дисципліни: 6.124.04.E.045
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: Тріщ Г.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: В результаті вивчення курсу «Моделювання інформаційних процесів» студенти повинні знати принципи системного підходу до моделювання інформаційних процесів та систем, критерії ефективності етапів проектування, особливості технології автоматизованого проектування, методи автоматизації процесів відлагодження та впровадження систем, оцінки їх якості.
Завдання: В результаті вивчення курсу «Моделювання інформаційних процесів» студенти повинні знати принципи системного підходу до моделювання інформаційних процесів та систем, критерії ефективності етапів проектування, особливості технології автоматизованого проектування, методи автоматизації процесів відлагодження та впровадження систем, оцінки їх якості.
Результати навчання: В результаті вивчення курсу «Моделювання інформаційних процесів» студенти повинні знати принципи системного підходу до моделювання інформаційних процесів та систем, критерії ефективності етапів проектування, особливості технології автоматизованого проектування, методи автоматизації процесів відлагодження та впровадження систем, оцінки їх якості.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Вивчення курсу «Моделювання інформаційних процесів» базується на знаннях курсів «Дискретна математика», «Теорія ймовірностей», «Основи системного аналізу об’єктів та процесів комп’ютеризації», «Організація баз даних та знань».
Короткий зміст навчальної програми: Вивчення сучасних підходів в теорії моделювання, основних принципів системного підходу до побудови математичних моделей інформаційних процесів систем, що проектуються за допомогою інформаційних технологій, формування системи знань, яка дає можливість ефективно використовувати ЕОМ для моделювання інформаційних процесів.
Опис: Методи і критерії оцінювання включають в себе: - поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування; - підсумковий контроль (60%, екзамен): письмово-усна форма.
Методи та критерії оцінювання: Методи і критерії оцінювання включають в себе: - поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування; - підсумковий контроль (60%, екзамен): письмово-усна форма.
Критерії оцінювання результатів навчання: Методи і критерії оцінювання включають в себе: - поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування; - підсумковий контроль (60%, екзамен): письмово-усна форма.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Борн Г. Форматы данных. – Киев: Издательство BHV, 1998. 2. Вовк И. Г. Математическое моделирование экономических систем (системный анализ и принятие решений): Модульный курс – Новосибирск: НГИ, 2008. – 60с. 3. Вовк И.Г. Системный анализ, моделирование и принятие решений. Справочное учебное пособие. Новосибирск. 2010 г. 4. Вовк, И.Г. Введение в математическое моделирование: учеб. пособие. – Новосибирск: СГГА, 1997. – 45 с. 5. Глушков В.М. Основы безбумажной информатики. Изд. 2-е, испр.- М.: Наука, Гл ред.физ.-мат. лит., 1987. – 552с. 6. Саати Т. Математические методы исследования операций. – М: 1963. 7. Кандрашина Е. Ю., Литвинцева Л. В.. Поспелов Д. А. Представление знаний о времени и пространстве в интеллектуальных системах, – М.: Наука, 1989. 8. Советов Б. Я., Яковлев С. А. Моделирование систем: учеб. Для вузов – 3-е изд.,перераб. и доп. – М.: Высш. шк., 2001.- 343с., ил. 9. Советов Б. Я.. Яковлев С. А. Моделирование систем: Практикум. – М.: Высшая школа, 1999.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).