Розрахунок і проєктування машин

Спеціальність: Галузеве машинобудування
Код дисципліни: 6.133.03.E.049
Кількість кредитів: 8.00
Кафедра: Проектування машин та автомобільного інжинірингу
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна

Розрахунок і проєктування машин (курсовий проєкт)

Спеціальність: Галузеве машинобудування
Код дисципліни: 6.133.03.E.051
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Проектування машин та автомобільного інжинірингу
Лектор: Дмитрів Василь Тарасович, д.т.н., професор
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення навчальної дисципліни є вивчення теоретичних основ проектування, розрахунку і конструювання об’єктів обладнання переробних і харчових виробництв, набуття практичних навиків застосування теоретичних знань для вирішення конкретних задач конструювання і розрахунку технологічного обладнання.
Завдання: загальних: 1. Здатність до абстрактного мислення (ЗК1). 2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях (ЗК2). 3. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел (ЗК4). 4. Здатність генерувати нові ідеї (креативність) (ЗК5). 5. Здатність проведення досліджень на певному рівні (ЗК6). 6. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій (ЗК10). фахових: 1. Здатність застосовувати фундаментальні наукові факти, концепції, теорії, принципи для розв’язування професійних задач і практичних проблем галузевого машинобудування (ФК2). 2. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт (ФК3). 3. Здатність втілювати інженерні розробки у галузевому машинобудуванні з урахуванням технічних, організаційних, правових, економічних та екологічних аспектів за усім життєвим циклом машини: від проектування, конструювання, експлуатації, підтримання працездатності, діагностики та утилізації (ФК4). 4. Здатність застосовувати комп’ютеризовані системи проектування та спеціалізоване прикладне програмне забезпечення для вирішення інженерних завдань в галузі машинобудування (ФК5). 5. Здатність приймати ефективні рішення щодо вибору конструкційних матеріалів, обладнання, процесів та поєднувати теорію і практику для розв'язування інженерного завдання (ФК7). 6. Здатність реалізовувати творчий та інноваційний потенціал у проектних розробках в сфері галузевого машинобудування (ФК8).
Результати навчання: РН4. Здійснювати інженерні розрахунки для вирішення складних задач і практичних проблем у галузевому машинобудуванні. РН5. Аналізувати інженерні об’єкти, процеси та методи. РН6. Відшуковувати потрібну наукову і технічну інформацію в доступних джерелах, зокрема, іноземною мовою, аналізувати і оцінювати її. РН8. Розуміти відповідні методи та мати навички конструювання типових вузлів та механізмів відповідно до поставленого завдання. РН9. Обирати і застосовувати потрібне обладнання, інструменти та методи. РН14. Розробляти деталі та вузли машин із застосуванням систем автоматизованого проектування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни Деталі машин Обладнання переробного і харчового виробництв Процеси та апарати переробних і харчових виробництв Опір матеріалів Гідропривід і гідропневмо-автоматика Супутні і наступні навчальні дисципліни Технологічний транспорт в галузі Основи моделювання технічних систем Системи автоматизованого керування технологічним обладнанням
Короткий зміст навчальної програми: Під час вивчення навчальної дисципліни “Розрахунок і проектування машин” студент набуває теоретичних знань та практичних навиків розрахунку і проектування елементів обладнання та систем технологічних машин-автоматів. В процесі опанування матеріалу дисципліни студент освоює сучасні конструкції та методи проектування елементів і конструкцій технологічних машин-автоматів та технологічного обладнання, яке використовується в різних галузях виробництв і виробничих процесах, в машино- і приладобудуванні, та інших галузях виробничої діяльності. Значна увага приділяється будові та основам конструкційних розрахунків параметрів елементів обладнання, вибору привідних систем, а також напрямам їх перспективного розвитку та використання. Приводяться сучасні теорія і методи розрахунку технологічних машин і обладнання і ін.
Опис: Машинний технологічний процес. Основні теоретичні положення. Продуктивність машин-автоматів. Основні положення теорії. Розроблення та побудова циклових та синхронних діаграм роботи технологічних машин. Принципи побудови багатопозиційних машин-автоматів і автоматичних ліній. Автомати і лінії послідовно-паралельної дії. Основи розрахунку. Багатопозиційні машини-автомати послідовної дії. Основи розрахунку. Роторні машини. Особливості конструкції та типи їх приводів. Основи розрахунку роторних машин та їх елементів. Конвеєрні машини безперервної дії. Технологічно-конструктивні схеми. Основи розрахунку. Кулачкові механізми. Особливості конструкції і профілів кулачків. Графо-аналітичні методи побудови профіля кулачка. Закони руху робочого органу технологічної машини і відповідність профілю кулачка. Основи розрахунку кулачкових механізмів. Визначення параметрів кривизни профілю кулачка.Силовий аналіз кулачкових механізмів. Конструювання кулачкових механізмів. Храпові механізми. Особливості конструкції та розрахунку. Механізми фіксації. Мальтійський механізм. Принципові схеми, основи розрахунку і особливості конструювання. Кулачково-роликові механізми. Основи розрахунку і конструювання. Приводи технологічних машин. Основи розрахунку потужності приводу технологічних машин. Системи приводу з текучим середовищем. Основні фізико-технологічні характеристики середовища. Перетворювачі енергії текучого середовища. Умовні позначення елементів пневматичних схем. Пневматичні схеми машин. Розроблення пневматичних схем. Поршневі і плунжерні приводи. Особливості конструкції. Основи розрахунку. Позиційні пневмоприводи. Цифрові пневмоприводи. Особливості конструкції і розрахунку. Мембранні і сильфонні пневмоприводи. Конструктивні особливості. Розрахунок пневмопросторів і їх елементів. Поворотні пневмоприводи. Особливості конструкції і розрахунку. Розподіляючі, запобіжні і допоміжні пристрої. Пневмопроводи. Основи розрахунку. Завантаження виробів у технологічну машину. Автоматичне завантаження. Особливості конструкції. Аналіз підготовленості виробу до автоматизованого виробництва. Основні характеристики придатності виробів до автоматизованого виробництва. Пристрої неперервного і групового завантаження. Магазинні завантажувальні пристрої. Конструкції і основи розрахунку. Бункерні завантажувальні пристрої з поштучною та порційною видачою заготовок. Особливості конструкції та розрахунку. Бункерні завантажувальні пристрої з неперервною видачою заготовок. Особливості конструкції та розрахунку. Обладнання для групового завантаження. Типи, конструктивні особливості та основи розрахунку. Захватні пристрої технологічних машин, їх конструкції та основи розрахунку. Транспортні системи. Лотки, транспортери, конвеєри. Особливості конструкції та розрахунок основних параметрів. Системи керування технологічним обладнанням. Системи числового програмного керування.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль здійснюється підчас проведення лабораторних і практичних занять з метою перевірки готовності студента до виконання конкретної роботи та рівня засвоєння лекційного матеріалу. Захист звітів лабораторних та практичних робіт проводиться в усній формі шляхом опитування теоретичного матеріалу за темою. За результатами вивчення дисципліни проводиться іспит.
Критерії оцінювання результатів навчання: Захист звітів до лабораторних робіт в усній формі шляхом опитування теоретичного матеріалу за темою роботи та методикою проведення досліджень (40 балів) Екзаменаційний контроль письмова компонента 50 балів усна компонента 10 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Розрахунок фіксатора робочих органів машин. Методичні вказівки до практичних занять та курсового проекту / Укл.: Кодра Ю.В. – Львів : НУ “Львівська політехніка”, 2000. – 14 с.:іл. 2. Розрахунок храпового механізму. Методичні вказівки до практичних занять та курсового проекту / Укл.: Кодра Ю.В., Завербний А.Р. – Львів : НУ “Львівська політехніка”, 2000. – 16 с.:іл. 3. Методичні вказівки до курсового проекту з дисципліни “Розрахунок і конструювання обладнання електронної промисловості / Укл.: Кодра Ю.В. – Львів : НУ “Львівська політехніка”, 2002. 4. Циклові та синхронні діаграми робочих машин. Методичні вказівки до практичних занять та курсового проекту / Укл.: Кодра Ю.В., Завербний А.Р. – Львів : НУ “Львівська політехніка”, 2000. – 16 с.:іл. 5. Проектний розрахунок поршневого пневмоциліндра. Методичні вказівки до практичних занять та курсового проекту / Укл.: Кодра Ю.В., Завербний А.Р. – Львів : НУ “Львівська політехніка”, 2002. – 8 с.:іл. 6. Визначення потужності приводу каруселі багатопозиційної машини періодичної дії. Методичні вказівки до практичних занять та курсового проекту / Укл.: Кодра Ю.В. – Львів : НУ “Львівська політехніка”, 2000. – 19 с.:іл. 7. Методичні рекомендації до виконання самостійних індивідуальних домашніх завдань з дисципліни “Розрахунку і проектування машин (Частина 1. "Механізми приводу") для студентів спеціальності 133 "Галузеве машинобудування"“. / Укл. З.А. Стоцько, В.Т. Дмитрів, Д.П. Ребот – Львів-2019: Рук.– 50 с. 8. Методичні рекомендації до виконання розрахунково-графічних робіт з дисципліни “Розрахунок і проектування машин” для студентів спеціальності 133 "Галузеве машино-будування"“. / Укл. З.А. Стоцько, В.Т. Дмитрів, Д.П. Ребот – Львів - 2019: Рук. – 70 с. 9. Розрахунок і проектування пневматичних систем. Приклади розрахунку і конструювання. Методичні рекомендації до виконання самостійних індивідуальних домашніх завдань з дисципліни “Розрахунку і проектування машин” (Ч. 3. "Пневматичні приводи машин") для студентів спеціальності 133 "Галузеве машинобудування". / Укл. З.А. Стоцько, В.Т. Дмитрів, Д.П. Ребот – Львів-2019: Рук.– 100 с. Підручники 1. Кодра Ю.В., Стоцько З.А. Технологічні машини. Розрахунок і конструювання. Навчальний посібник. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2004. - 468 с. 2. Кодра Ю.В., Стоцько З.А., Гаврильченко О.В. Завантажувальні пристрої технологічних машин. Розрахунок і конструювання. Навчальний посібник. – Львів: Видавництво “Бескид Біт”, 2008. - 356 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Розрахунок і проєктування машин

Спеціальність: Галузеве машинобудування
Код дисципліни: 6.133.06.E.065
Кількість кредитів: 8.00
Кафедра: Проектування машин та автомобільного інжинірингу
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна

Розрахунок і проєктування машин (курсовий проєкт)

Спеціальність: Галузеве машинобудування
Код дисципліни: 6.133.06.E.067
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Проектування машин та автомобільного інжинірингу
Лектор: Дмитрів Василь Тарасович, д.т.н., професор
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення навчальної дисципліни є вивчення теоретичних основ проектування, розрахунку і конструювання об’єктів обладнання переробних і харчових виробництв, набуття практичних навиків застосування теоретичних знань для вирішення конкретних задач конструювання і розрахунку технологічного обладнання.
Завдання: загальних: 1. Здатність до абстрактного мислення (ЗК1). 2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях (ЗК2). 3. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел (ЗК4). 4. Здатність генерувати нові ідеї (креативність) (ЗК5). 5. Здатність проведення досліджень на певному рівні (ЗК6). 6. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій (ЗК10). фахових: 1. Здатність застосовувати фундаментальні наукові факти, концепції, теорії, принципи для розв’язування професійних задач і практичних проблем галузевого машинобудування (ФК2). 2. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт (ФК3). 3. Здатність втілювати інженерні розробки у галузевому машинобудуванні з урахуванням технічних, організаційних, правових, економічних та екологічних аспектів за усім життєвим циклом машини: від проектування, конструювання, експлуатації, підтримання працездатності, діагностики та утилізації (ФК4). 4. Здатність застосовувати комп’ютеризовані системи проектування та спеціалізоване прикладне програмне забезпечення для вирішення інженерних завдань в галузі машинобудування (ФК5). 5. Здатність приймати ефективні рішення щодо вибору конструкційних матеріалів, обладнання, процесів та поєднувати теорію і практику для розв'язування інженерного завдання (ФК7). 6. Здатність реалізовувати творчий та інноваційний потенціал у проектних розробках в сфері галузевого машинобудування (ФК8).
Результати навчання: РН4. Здійснювати інженерні розрахунки для вирішення складних задач і практичних проблем у галузевому машинобудуванні. РН5. Аналізувати інженерні об’єкти, процеси та методи. РН6. Відшуковувати потрібну наукову і технічну інформацію в доступних джерелах, зокрема, іноземною мовою, аналізувати і оцінювати її. РН8. Розуміти відповідні методи та мати навички конструювання типових вузлів та механізмів відповідно до поставленого завдання. РН9. Обирати і застосовувати потрібне обладнання, інструменти та методи. РН14. Розробляти деталі та вузли машин із застосуванням систем автоматизованого проектування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни Деталі машин Обладнання переробного і харчового виробництв Процеси та апарати переробних і харчових виробництв Опір матеріалів Гідропривід і гідропневмо-автоматика Супутні і наступні навчальні дисципліни Технологічний транспорт в галузі Основи моделювання технічних систем Системи автоматизованого керування технологічним обладнанням
Короткий зміст навчальної програми: Під час вивчення навчальної дисципліни “Розрахунок і проектування машин” студент набуває теоретичних знань та практичних навиків розрахунку і проектування елементів обладнання та систем технологічних машин-автоматів. В процесі опанування матеріалу дисципліни студент освоює сучасні конструкції та методи проектування елементів і конструкцій технологічних машин-автоматів та технологічного обладнання, яке використовується в різних галузях виробництв і виробничих процесах, в машино- і приладобудуванні, та інших галузях виробничої діяльності. Значна увага приділяється будові та основам конструкційних розрахунків параметрів елементів обладнання, вибору привідних систем, а також напрямам їх перспективного розвитку та використання. Приводяться сучасні теорія і методи розрахунку технологічних машин і обладнання і ін.
Опис: Машинний технологічний процес. Основні теоретичні положення. Продуктивність машин-автоматів. Основні положення теорії. Розроблення та побудова циклових та синхронних діаграм роботи технологічних машин. Принципи побудови багатопозиційних машин-автоматів і автоматичних ліній. Автомати і лінії послідовно-паралельної дії. Основи розрахунку. Багатопозиційні машини-автомати послідовної дії. Основи розрахунку. Роторні машини. Особливості конструкції та типи їх приводів. Основи розрахунку роторних машин та їх елементів. Конвеєрні машини безперервної дії. Технологічно-конструктивні схеми. Основи розрахунку. Кулачкові механізми. Особливості конструкції і профілів кулачків. Графо-аналітичні методи побудови профіля кулачка. Закони руху робочого органу технологічної машини і відповідність профілю кулачка. Основи розрахунку кулачкових механізмів. Визначення параметрів кривизни профілю кулачка.Силовий аналіз кулачкових механізмів. Конструювання кулачкових механізмів. Храпові механізми. Особливості конструкції та розрахунку. Механізми фіксації. Мальтійський механізм. Принципові схеми, основи розрахунку і особливості конструювання. Кулачково-роликові механізми. Основи розрахунку і конструювання. Приводи технологічних машин. Основи розрахунку потужності приводу технологічних машин. Системи приводу з текучим середовищем. Основні фізико-технологічні характеристики середовища. Перетворювачі енергії текучого середовища. Умовні позначення елементів пневматичних схем. Пневматичні схеми машин. Розроблення пневматичних схем. Поршневі і плунжерні приводи. Особливості конструкції. Основи розрахунку. Позиційні пневмоприводи. Цифрові пневмоприводи. Особливості конструкції і розрахунку. Мембранні і сильфонні пневмоприводи. Конструктивні особливості. Розрахунок пневмопросторів і їх елементів. Поворотні пневмоприводи. Особливості конструкції і розрахунку. Розподіляючі, запобіжні і допоміжні пристрої. Пневмопроводи. Основи розрахунку. Завантаження виробів у технологічну машину. Автоматичне завантаження. Особливості конструкції. Аналіз підготовленості виробу до автоматизованого виробництва. Основні характеристики придатності виробів до автоматизованого виробництва. Пристрої неперервного і групового завантаження. Магазинні завантажувальні пристрої. Конструкції і основи розрахунку. Бункерні завантажувальні пристрої з поштучною та порційною видачою заготовок. Особливості конструкції та розрахунку. Бункерні завантажувальні пристрої з неперервною видачою заготовок. Особливості конструкції та розрахунку. Обладнання для групового завантаження. Типи, конструктивні особливості та основи розрахунку. Захватні пристрої технологічних машин, їх конструкції та основи розрахунку. Транспортні системи. Лотки, транспортери, конвеєри. Особливості конструкції та розрахунок основних параметрів. Системи керування технологічним обладнанням. Системи числового програмного керування.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль здійснюється підчас проведення лабораторних і практичних занять з метою перевірки готовності студента до виконання конкретної роботи та рівня засвоєння лекційного матеріалу. Захист звітів лабораторних та практичних робіт проводиться в усній формі шляхом опитування теоретичного матеріалу за темою. За результатами вивчення дисципліни проводиться іспит.
Критерії оцінювання результатів навчання: Захист звітів до лабораторних робіт в усній формі шляхом опитування теоретичного матеріалу за темою роботи та методикою проведення досліджень (40 балів) Екзаменаційний контроль письмова компонента 50 балів усна компонента 10 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Розрахунок фіксатора робочих органів машин. Методичні вказівки до практичних занять та курсового проекту / Укл.: Кодра Ю.В. – Львів : НУ “Львівська політехніка”, 2000. – 14 с.:іл. 2. Розрахунок храпового механізму. Методичні вказівки до практичних занять та курсового проекту / Укл.: Кодра Ю.В., Завербний А.Р. – Львів : НУ “Львівська політехніка”, 2000. – 16 с.:іл. 3. Методичні вказівки до курсового проекту з дисципліни “Розрахунок і конструювання обладнання електронної промисловості / Укл.: Кодра Ю.В. – Львів : НУ “Львівська політехніка”, 2002. 4. Циклові та синхронні діаграми робочих машин. Методичні вказівки до практичних занять та курсового проекту / Укл.: Кодра Ю.В., Завербний А.Р. – Львів : НУ “Львівська політехніка”, 2000. – 16 с.:іл. 5. Проектний розрахунок поршневого пневмоциліндра. Методичні вказівки до практичних занять та курсового проекту / Укл.: Кодра Ю.В., Завербний А.Р. – Львів : НУ “Львівська політехніка”, 2002. – 8 с.:іл. 6. Визначення потужності приводу каруселі багатопозиційної машини періодичної дії. Методичні вказівки до практичних занять та курсового проекту / Укл.: Кодра Ю.В. – Львів : НУ “Львівська політехніка”, 2000. – 19 с.:іл. 7. Методичні рекомендації до виконання самостійних індивідуальних домашніх завдань з дисципліни “Розрахунку і проектування машин (Частина 1. "Механізми приводу") для студентів спеціальності 133 "Галузеве машинобудування"“. / Укл. З.А. Стоцько, В.Т. Дмитрів, Д.П. Ребот – Львів-2019: Рук.– 50 с. 8. Методичні рекомендації до виконання розрахунково-графічних робіт з дисципліни “Розрахунок і проектування машин” для студентів спеціальності 133 "Галузеве машино-будування"“. / Укл. З.А. Стоцько, В.Т. Дмитрів, Д.П. Ребот – Львів - 2019: Рук. – 70 с. 9. Розрахунок і проектування пневматичних систем. Приклади розрахунку і конструювання. Методичні рекомендації до виконання самостійних індивідуальних домашніх завдань з дисципліни “Розрахунку і проектування машин” (Ч. 3. "Пневматичні приводи машин") для студентів спеціальності 133 "Галузеве машинобудування". / Укл. З.А. Стоцько, В.Т. Дмитрів, Д.П. Ребот – Львів-2019: Рук.– 100 с. Підручники 1. Кодра Ю.В., Стоцько З.А. Технологічні машини. Розрахунок і конструювання. Навчальний посібник. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2004. - 468 с. 2. Кодра Ю.В., Стоцько З.А., Гаврильченко О.В. Завантажувальні пристрої технологічних машин. Розрахунок і конструювання. Навчальний посібник. – Львів: Видавництво “Бескид Біт”, 2008. - 356 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).