Оцінювання персоналу та HR-аналітика

Спеціальність: Менеджмент персоналу (HR-менеджмент)
Код дисципліни: 7.073.03.E.016
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Менеджмент персоналу та адміністрування
Лектор: к.е.н., доцент Панас Ярослав Володимирович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення навчальної дисципліни є формування у студентів знань і навичок з методології побудови системи оцінювання ефективності діяльності найманих працівників та використання HR-аналітики в управлінні персоналом.
Завдання: Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій за невизначеності умов і вимог. ЗК3. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій; СК1. Здатність обирати та використовувати концепції, методи та інструментарій менеджменту, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів; СК9. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, приймати ефективні управлінські рішення та забезпечувати їх реалізацію; ФКС1.5. Здатність організовувати та реалізовувати основні процеси менеджменту персоналу (зокрема: добору, адаптації, навчання, розвитку, оцінювання, управління кар’єрою, процесами руху персоналу, робочим часом) в цифровому середовищі з використанням сучасних HRM-систем.
Результати навчання: ПРН1. Критично осмислювати, вибирати та використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій для управління в непередбачуваних умовах; ПРН8. Застосовувати спеціалізоване програмне забезпечення та інформаційні системи для вирішення завдань управління організацією; ПРНС1.1. Вміти удосконалювати систему менеджменту знань організації в умовах розвитку інтелектуально-інформаційного суспільства; ПРНС1.5. Демонструвати вміння щодо організування та застосування основних процесів менеджменту персоналу (найму, адаптації, навчання, розвитку, оцінювання, управління кар’єрою, процесами руху персоналу, робочим часом) в цифровому середовищі з використанням сучасних HRM-систем; ПРНС2.5. Вміти розробляти, впроваджувати та аналізувати програми навчання і підвищення кваліфікації персоналу, проведення вишколів, атестацій працівників, застосовувати інструментарій стимулювання й утримання працівників організації. АВ1. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування; АВ2. Відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Фінансовий менеджмент Навчання і розвиток персоналу Цифровізація в HRМ
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна презентує основи сучасних підходів та принципів до аналізу людських ресурсів, що застосовуються в управлінні персоналом в сучасних економічних умовах. HR-аналітика як складова системи менеджменту компанії у цілому забезпечує основу для розробки, прийняття та реалізації управлінських рішень на стратегічному, оперативному та операційному рівнях, щодо набору, адаптації, навчання, мотивації, стимулювання та звільнення найманого та залученого персоналу.
Опис: 1. Що таке оцінювання персоналу та HR-аналітика 2. Оцінювання працівників в HR-аналітиці 3. Розроблення шкал оцінювання працівників 4. Методи збирання та оброблення інформації в HR-аналітиці 5. Оцінювання результатів праці 6. Комплексна методика оцінювання працівників 7. Технологія роботи Assessment center 8. Аналітика рекрутингу та адаптації 9 Аналітика навчання та розвитку персоналу 10 Аналітика мотивації, залучення та задоволення персоналу
Методи та критерії оцінювання: оточний контроль – виконання і захист лабораторних робіт та індивідуальних завдань, усне та фронтальне опитування. Екзаменаційний контроль – письмове опитування, тестовий контроль, усне опитування.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль: виконання практичних завдань та поточне тестування - 45%; Екзаменаційний контроль (письмова та усна компоненти) - 55%
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Amber Gould. Human Resources Analytics. [Electronic resource]. Coursera. Аccess mode: https://www.coursera.org/learn/human-resources-analytics 2. Ben Waber. People Analytics: How Social Sensing Technology Will Transform Business and What It Tells Us About the Future of Work. 1st Edition. – New jersey: FT Press Analytics, 2013. – 220 p. 3. Cade Massey, Martine Haas, Matthew Bidwell. People Analytics. [Electronic resource]. Coursera. Аccess mode: https://www.coursera.org/learn/wharton-people-analytics 4. Nadeem Khan, Dave Millner. Introduction to People Analytics: A Practical Guide to Data-driven HR. 1st Edition. – London: Kogan Page Limited, 2020. – 328 p. 5. Shonna D. Waters, Valerie Streets, Lindsay McFarlane, Rachael Johnson-Murray. The Practical Guide to HR Analytics: Using Data to Inform, Transform, and Empower HR Decisions. – Danvers: SHRM, 2018. – 234 p. 6. Горкавий В.К. Статистика: Підручник /В.К. Горкавий. К.: Алерта, 2019. – 644 с. 7. Сила HR. Як досягати цілей бізнесу/ уклад. О.Шахова, В. Самойлова. – Х.: Віват, 2022. – 400 с. 8. Цимбалюк С. О., Білик О. М. Оцінювання персоналу : Навч. посіб. / С. О. Цимбалюк, О. М. Білик. — К.: КНЕУ, 2021. – 311 c.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Оцінювання персоналу та HR-аналітика (курсова робота)

Спеціальність: Менеджмент персоналу (HR-менеджмент)
Код дисципліни: 7.073.03.E.018
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Менеджмент персоналу та адміністрування
Лектор: к.е.н., доцент Панас Ярослав Володимирович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення навчальної дисципліни є формування у студентів знань і навичок з методології побудови системи оцінювання ефективності діяльності найманих працівників та використання HR-аналітики в управлінні персоналом.
Завдання: ЗК3. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій; СК1. Здатність обирати та використовувати концепції, методи та інструментарій менеджменту, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів; ФКС1.5. Здатність організовувати та реалізовувати основні процеси менеджменту персоналу (зокрема: добору, адаптації, навчання, розвитку, оцінювання, управління кар’єрою, процесами руху персоналу, робочим часом) в цифровому середовищі з використанням сучасних HRM-систем.
Результати навчання: ПРН3. Проєктувати ефективні системи управління організаціями; ПРН8. Застосовувати спеціалізоване програмне забезпечення та інформаційні системи для вирішення завдань управління організацією; ПРНС1.5. Демонструвати вміння щодо організування та застосування основних процесів менеджменту персоналу (найму, адаптації, навчання, розвитку, оцінювання, управління кар’єрою, процесами руху персоналу, робочим часом) в цифровому середовищі з використанням сучасних HRM-систем; ПРНС2.5. Вміти розробляти, впроваджувати та аналізувати програми навчання і підвищення кваліфікації персоналу, проведення вишколів, атестацій працівників, застосовувати інструментарій стимулювання й утримання працівників організації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Цифровізація в HRМ Оцінювання персоналу та HR-аналітика
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна презентує основи сучасних підходів та принципів до аналізу людських ресурсів, що застосовуються в управлінні персоналом в сучасних економічних умовах. HR-аналітика як складова системи менеджменту компанії у цілому забезпечує основу для розробки, прийняття та реалізації управлінських рішень на стратегічному, оперативному та операційному рівнях, щодо набору, адаптації, навчання, мотивації, стимулювання та звільнення найманого та залученого персоналу.
Опис: 1. Узагальнення змісту та суті попередніх наукових та практичних досліджень системи оцінювання персоналу. 2. Аналіз ефективності застосування діючих HR-метрик на досліджуваному суб'єкті господарювання. 3. Розроблення рекомендацій щодо удосконалення системи оцінювання персоналу досліджуваного суб'єкта господарювання.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль – виконання індивідуального завдання та захист курсової роботи, усне та фронтальне опитування.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль: виконання індивідуального завдання курсової роботи 80%; усне опитування - 20%
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Neelie Verlinden. HR Digital Transformation: The 6 Stages for Success. [Electronic resource] Academy to Innovate HR. Аccess mode: https://www.aihr.com/blog/guide-hr-digital-transformation-hr-transformation/ Subhra R Mondal, Francesca Di Virgilio, Subhankar Das. HR Analytics and Digital HR Practices: Digitalization post COVID-19 / Subhra R Mondal, Francesca Di Virgilio, Subhankar Das. - Palgrave Macmillan. - 1st ed. – 2022. – 299 p. Where you go for software. [Electronic resource] G2 – Business Software Reviews. Аccess mode: https://www.g2.com/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).