Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Менеджмент персоналу (HR-менеджмент)
Код дисципліни: 7.073.03.O.013
Кількість кредитів: 18.00
Кафедра: Менеджмент персоналу та адміністрування
Лектор: Керівники магістерської кваліфікаційної роботи
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета магістерської кваліфікаційної роботи – розв'язання комплексу наукових і прикладних завдань відповідно до узагальненого об'єкта діяльності на основі застосування системи теоретичних знань і практичних навичок для вирішення конкретних завдань щодо вдосконалення управління на підприємствах і в організаціях, ініціювання до впровадження новацій у діяльність підприємств і організацій відповідно до узагальненого об'єкта діяльності магістра за спеціальністю 073 Менеджмент .
Завдання: Виконання магістерської кваліфікаційної роботи передбачає формування та розвиток у здобувачів вищої освіти компетентностей: Загальних: ЗК1. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні; ЗК3. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій ЗК6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність); ЗК7. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. Фахових: СК1. Здатність обирати та використовувати концепції, методи та інструментарій менеджменту, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів; СК3. Здатність до саморозвитку, навчання впродовж життя та ефективного самоменеджменту; СК7. Здатність розробляти проекти, управляти ними, виявляти ініціативу та підприємливість; СК10. Здатність до управління організацією та її розвитком. ФКС1.1. Здатність удосконалити систему менеджменту знань організації в умовах розвитку інтелектуально-інформаційного суспільства.
Результати навчання: Результати виконання магістерської кваліфікаційної роботи деталізують такі програмні результати навчання: ПРН1. Критично осмислювати, вибирати та використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій для управління в непередбачуваних умовах; ПРН2. Ідентифікувати проблеми в організації та обґрунтовувати методи їх вирішення; ПРН3. Проєктувати ефективні системи управління організаціями; ПРН4. Обґрунтовувати та управляти проектами, генерувати підприємницькі ідеї; ПРН5. Планувати діяльність організації в стратегічному та тактичному розрізах; ПРН6. Мати навички прийняття, обґрунтування та забезпечення реалізації управлінських рішень у непередбачуваних умовах, враховуючи вимоги чинного законодавства, етичні міркування та соціальну відповідальність; ПРН8. Застосовувати спеціалізоване програмне забезпечення та інформаційні системи для вирішення завдань управління організацією; ПРНС1.1. Вміти удосконалювати систему менеджменту знань організації в умовах розвитку інтелектуально-інформаційного суспільства.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Іноземна мова за професійним спрямуванням. Стратегічний менеджмент. Проектний менеджмент. Фінансовий менеджмент. Рекрутинг та адаптація персоналу. Навчання і розвиток персоналу. Цифровізація в HRМ. Цифровізація в HRМ (КР). Рекрутинг та адаптація персоналу (КП). Кореквізити: Захист магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Магістерська кваліфікаційна робота повинна відповідати таким вимогам і містити: системний аналіз проблеми відповідно до предмета наукового дослідження; реальні обґрунтовані пропозиції щодо вдосконалення управлінської діяльності на досліджуваному об'єкті, актуальні для впровадження у практику суб'єктів господарювання; елементи наукової новизни з предмета дослідження; бути належно оформленою і мати всі необхідні супровідні документи. Магістерська кваліфікаційна робота виконується на матеріалах реальних об'єктів – підприємств будь-якої форми власності та їх об'єднань, установ і організацій, які, як правило, є юридичними особами і мають самостійну звітність. Магістерська кваліфікаційна робота як метод оцінювання рівня якості підготовки має продемонструвати, що магістр володіє системою спеціальних знань, які здобуті у процесі навчання та практичної підготовки на рівні новітніх досягнень науки у предметній області діяльності, що є запорукою його наукового мислення та творчої професійної, науково-дослідницької діяльності.
Опис: -
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання не передбачене
Критерії оцінювання результатів навчання: -
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1.Захарчин Г. М. Управління конфліктами: навчальний посібник / Г. М. Захарчин, Р. О. Винничук. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 160 c. 2.Захарчин Г.М. Мотивування й розвиток персоналу: культурологічний аспект: монографія / Г. М. Захарчин, Н. П. Любомудрова, Р. О. Винничук. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. – 284c. 3.Корпоративна культура: навчальний посібник / Г.М. Захарчин, Н.П. Любомудрова, Р.О. Винничук, Н.В. Смолінська. – Львів: «Новий світ-2000», 2011. – 342 с.; 4.Кривов’язюк І.В. Економічна діагностика. 2-ге вид. : навч. посіб. / І.В. Кривов’язюк. – К.: ЦУЛ, 2017. – 456 с. 5.Панас Я. В., Склярук Т.В. Економіка праці: Навчальний посібник / Т.В. Склярук, Я.В. Панас. – Видавництво Львівської політехніки. – Львів, 2017. – 222 с. 6.Ситник Й.С. Інтелектуалізація систем менеджменту підприємств: концепція, системний моніторинг та моделювання : монографія / Й.С. Ситник. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 380 с. 7. Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35) 8. Положення про атестацію здобувачів вищої освіти та роботу екзаменаційних комісій (СВО ЛП 03.13., Наказ № 27-1-10 від 23 січня 2019 р.) URL: https://lpnu.ua/polozhennia-pro-atestatsiiu-zdobuvachiv-vyshchoi-osvity. 9. Положення про організацію освітнього процесу в Національному університеті «Львівська політехніка» (СВО ЛП 02.01., Наказ № 26-1-10 від 22 січня 2019 р.). URL: https://lpnu.ua/polozhennia-pro-orhanizatsiiu-osvitnoho-protsesu
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).