Методи діагностики результатів підприємницької діяльності

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.00.O.025
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Сергій ШЕВЧЕНКО, доцент кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Засвоєння знань щодо методів діагностики результатів підприємницької діяльності, системного оцінювання діяльності організацій, виявлення внутрішніх резервів раціонального використання матеріальних, трудових та фінансових ресурсів в процесі підприємницької діяльності.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальні компетентності: - Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. - Здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях. - Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. - Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. - Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. - Здатність працювати в команді. - Здатність виявляти ініціативу та підприємливість. - Прагнення до збереження навколишнього середовища. - Здатність діяти відповідально та свідомо. - Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні. фахові компетентності: - Критичне осмислення теоретичних засад підприємницької, торговельної та біржової діяльності. - Здатність обирати та використовувати відповідні методи, інструментарій для обґрунтування рішень щодо створення, функціонування підприємницьких, торговельних і біржових структур. - Здатність здійснювати діяльність у взаємодії суб’єктів ринкових відносин. - Здатність застосовувати інноваційні підходи в діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур. - Здатність визначати та оцінювати характеристики товарів і послуг в підприємницькій, торговельній, біржовій діяльності. - Здатність здійснювати діяльність з дотриманням вимог нормативно-правових документів у сфері підприємницької, торговельної та біржової діяльності. - Здатність визначати і виконувати професійні завдання з організації діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур. - . Здатність до організації зовнішньоекономічної діяльності підприємницьких, торговельних і біржових структур. - Здатність до бізнес-планування, оцінювання кон'юнктури ринків і результатів діяльності у сфері підприємництва, торгівлі та біржової практики з урахуванням ризиків.
Результати навчання: В результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: РН 1. Вміти адаптуватися та проявляти ініціативу і самостійність в ситуаціях, які виникають в професійній діяльності. РН 2. Визначати, аналізувати проблеми підприємництва, торгівлі і біржової діяльності та розробляти заходи щодо їх вирішення. РН 5. Вміти професійно, в повному обсязі й з творчою самореалізацією виконувати поставлені завдання у сфері підприємництва, торгівлі та/або біржової діяльності. РН 8. Оцінювати продукцію, товари, послуги, а також процеси, що відбуваються в підприємницьких, торговельних та/або біржових структурах, і робити відповідні висновки для прийняття управлінських рішень. РН 11. Впроваджувати інноваційні проекти з метою створення умов для ефективного функціонування та розвитку підприємницьких, торговельних та/або біржових структур. В результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання: Знання : Зн1 Спеціалізовані концептуальні знання, набуті у процесі навчання та/або професійної діяльності на рівні новітніх досягнень, які є основою для оригінального мислення та інноваційної діяльності, зокрема в контексті дослідницької роботи Зн2 Критичне осмислення проблем у навчанні та/або професійній діяльності та на межі предметних галузей Уміння: Ум1 Розв’язання складних задач і проблем, що потребує оновлення та інтеграції знань, часто в умовах неповної/недостатньої інформації та суперечливих вимог Ум2 Провадження дослідницької та/або інноваційної діяльності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни: Торговельна інфраструктура та організація торгівлі Розрахункові операції підприємницьких структур Основи маркетингу в торгівлі Супутні і наступні навчальні дисципліни: Дослідження ринку товарів і послуг Бізнес-планування в торговельних підприємствах Тенденції розвитку міжнародних ринків та бізнес середовища
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна “Методи діагностики результатів підприємницької діяльності” є обов’язковою навчальною дисципліною, яка формує профіль здобувача і спрямована на формування сучасної, цілісної системи знань і умінь щодо методів діагностики результатів підприємницької діяльності, системного оцінювання діяльності організацій, виявлення внутрішніх резервів раціонального використання матеріальних, трудових та фінансових ресурсів в процесі підприємницької діяльності.
Опис: Тема 1 Предмет, види та методи економічного аналізу Предмет економічного аналізу Види й напрямки економічного аналізу Метод та прийоми економічного аналізу Тема 2. Джерела інформації у процесі здійснення економічного аналізу та прогнозування. Сучасні джерела інформації для здійснення економічного аналізу та прогнозування Роль балансу у процесі економічного аналізу Використання звіту про фінансові результати у процесі аналізу Звітність про рух грошових коштів як додаткове джерело у процесі здійснення аналізу та прогнозування грошових потоків. Тема 3.Аналіз витрат виробництва та собівартості продукції Показники собівартості продукції Аналіз собівартості за статтями калькуляції Аналіз витрат на заробітну плату Аналіз структури та динаміки собівартості Резерви зниження собівартості Тема 4. Аналіз реалізації продукції, доходів та фінансових результатів. Аналіз реалізації продукції та маркетингової діяльності підприємства Аналіз цінової політики та конкурентоспроможності продукції Аналіз доходів та фінансових результатів діяльності підприємства і їх прогнозування Аналіз розподілу чистого прибутку Аналіз рентабельності продукції та діяльності підприємства Тема 5.Аналіз використання матеріальних та трудових ресурсів Аналіз використання матеріальних ресурсів Аналіз використання основних засобів Аналіз використання трудових ресурсів Тема 6. Аналіз інвестиційної діяльності підприємства Аналіз інвестиційної діяльності підприємства за даними фінансової звітності. Аналіз фінансових інвестицій у системі прийняття управлінських рішень. Аналіз ризику та ефективності управління портфелем фінансових інвестицій Тема 7.Комплексне оцінювання фінансового стану та прогнозування розвитку підприємства Ознайомлення зі змістом звітності Методи оцінювання фінансової звітності Комплексний аналіз фінансового стану підприємства
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль - 40%. Екзамен - 60%, в тому числі усне опитування 20%письмове тестування 40 % .
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни здійснюється згідно з Положенням «Про організацію та проведення поточного і семестрового контролю результатів навчання студентів», затвердженим Ректором Національного університету «Львівська політехніка» 23 січня 2019 р. Оцінювання знань під час семінарських завдань здійснюється за такою методикою: Лабораторні заняття – 20 балів (З них 5 робіт по 4 бали) Практичні заняття – 20 балів. Усне опитування з оцінюванням від 1 до 2 балів. Оцінювання знань під час семінарських завдань здійснюється за такою методикою: 1). усне експрес-опитування: - 2 бали за знання навчального матеріалу модуля, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і розвитку. - 1 бал посередні знання навчального матеріалу модуля. 2). тестування знань студентів з теоретичного матеріалу: 0,033 бали за одну правильну відповідь кожного з 150 тестів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Положення (стандарти) бухгалтерського обліку № 1-34: Затв. Наказами Мінфіну України, 1999 – 2020. 2. Економічний аналіз: Навч. посібник. За ред. Волкової Н.А./ Н.А. Волкова, Р.М. Волчек, О.М. Гайдаєнко та ін. – Одеса: ОНЕУ, ротапринт. – 2015. – 310с. 3. Основи економічного аналізу : навч.-метод. посібник / В. М. Микитюк, Т. М. Паламарчук, О. П. Русак [ та ін.]; за ред. В. М. Микитюка. – Житомир: Рута, 2018. – 440 с. 4. Ковальчук К.Ф Аналіз господарської діяльності: теорія, методика, розбір конкретних ситуацій.: навч. посіб./ К.Ф.Ковальчук - К.: Центр учбової літератури, - 2017. - 326с 5. Козак І. І. Економічний аналіз [Текст]: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / І. І. Козак; Львів. регіон. ін-т держ. упр. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - 2-ге вид. - Л. : ЛРІДУ НАДУ, 2019. - 217 с. Допоміжна 6. PAWEL DEBSKI DAMIAN DEBSKIPlanowanie, analiza ekonomiczna i sprawozdawczosc, wydawnictwo: WsiP 2013– 230 s. 7. Franciszek BlawatPodstawy analizy ekonomicznejTeorie, przyklady, zadania. Wydawnictwo: CeDeWu. – 2020 – 282s.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Методи діагностики результатів підприємницької діяльності (курсова робота)

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.00.O.028
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Сергій ШЕВЧЕНКО, доцент кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Засвоєння знань щодо методів діагностики результатів підприємницької діяльності, системного оцінювання діяльності організацій, виявлення внутрішніх резервів раціонального використання матеріальних, трудових та фінансових ресурсів в процесі підприємницької діяльності.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальні компетентності: - Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. - Здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях. - Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. - Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. - Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. - Здатність працювати в команді. - Здатність виявляти ініціативу та підприємливість. - Прагнення до збереження навколишнього середовища. - Здатність діяти відповідально та свідомо. - Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні. фахові компетентності: - Критичне осмислення теоретичних засад підприємницької, торговельної та біржової діяльності. - Здатність обирати та використовувати відповідні методи, інструментарій для обґрунтування рішень щодо створення, функціонування підприємницьких, торговельних і біржових структур. - Здатність здійснювати діяльність у взаємодії суб’єктів ринкових відносин. - Здатність застосовувати інноваційні підходи в діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур. - Здатність визначати та оцінювати характеристики товарів і послуг в підприємницькій, торговельній, біржовій діяльності. - Здатність здійснювати діяльність з дотриманням вимог нормативно-правових документів у сфері підприємницької, торговельної та біржової діяльності. - Здатність визначати і виконувати професійні завдання з організації діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур. - . Здатність до організації зовнішньоекономічної діяльності підприємницьких, торговельних і біржових структур. - Здатність до бізнес-планування, оцінювання кон'юнктури ринків і результатів діяльності у сфері підприємництва, торгівлі та біржової практики з урахуванням ризиків.
Результати навчання: В результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: РН 1. Вміти адаптуватися та проявляти ініціативу і самостійність в ситуаціях, які виникають в професійній діяльності. РН 2. Визначати, аналізувати проблеми підприємництва, торгівлі і біржової діяльності та розробляти заходи щодо їх вирішення. РН 5. Вміти професійно, в повному обсязі й з творчою самореалізацією виконувати поставлені завдання у сфері підприємництва, торгівлі та/або біржової діяльності. РН 8. Оцінювати продукцію, товари, послуги, а також процеси, що відбуваються в підприємницьких, торговельних та/або біржових структурах, і робити відповідні висновки для прийняття управлінських рішень. РН 9. Розробляти і приймати рішення, спрямовані на забезпечення ефективності діяльності суб’єктів господарювання у сфері підприємницької, торговельної та/або біржової діяльності. РН 10. Вміти вирішувати проблемні питання, що виникають в діяльності підприємницьких, торговельних та/або біржових структур за умов невизначеності та ризиків. РН 11. Впроваджувати інноваційні проекти з метою створення умов для ефективного функціонування та розвитку підприємницьких, торговельних та/або біржових структур. В результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання: Знання : Зн1 Спеціалізовані концептуальні знання, набуті у процесі навчання та/або професійної діяльності на рівні новітніх досягнень, які є основою для оригінального мислення та інноваційної діяльності, зокрема в контексті дослідницької роботи Зн2 Критичне осмислення проблем у навчанні та/або професійній діяльності та на межі предметних галузей Уміння: Ум1 Розв’язання складних задач і проблем, що потребує оновлення та інтеграції знань, часто в умовах неповної/недостатньої інформації та суперечливих вимог Ум2 Провадження дослідницької та/або інноваційної діяльності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни Економічна теорія Економіка торговельного підприємства Супутні і наступні навчальні дисципліни Основи обліку та оподаткування Фінансовий аналіз комерційної діяльності підприємства
Короткий зміст навчальної програми: Предмет економічного аналізу та прогнозування. Види й напрямки економічного аналізу. Сучасні джерела інформації для здійснення економічного аналізу та прогнозування. Роль балансу у процесі економічного аналізу. Використання звіту про фінансові результати у процесі аналізу. Звітність про рух грошових коштів як додаткове джерело у процесі здійснення аналізу та прогнозування грошових потоків. Показники собівартості продукції. Аналіз собівартості за статтями калькуляції. Аналіз витрат на заробітну плату. Аналіз структури та динаміки собівартості. Резерви зниження собівартості. Аналіз використання матеріальних ресурсів. Аналіз використання основних засобів. Аналіз використання трудових ресурсів Аналіз інвестиційної діяльності підприємства. Ознайомлення зі змістом звітності. Методи оцінювання фінансової звітності.Комплексний аналіз фінансового стану підприємства та його прогнозування.
Опис: Тема 1 Предмет, види та методи економічного аналізу Предмет економічного аналізу Види й напрямки економічного аналізу Метод та прийоми економічного аналізу Тема 2. Джерела інформації у процесі здійснення економічного аналізу та прогнозування. Сучасні джерела інформації для здійснення економічного аналізу та прогнозування Роль балансу у процесі економічного аналізу Використання звіту про фінансові результати у процесі аналізу Звітність про рух грошових коштів як додаткове джерело у процесі здійснення аналізу та прогнозування грошових потоків. Тема 3.Аналіз витрат виробництва та собівартості продукції Показники собівартості продукції Аналіз собівартості за статтями калькуляції Аналіз витрат на заробітну плату Аналіз структури та динаміки собівартості Резерви зниження собівартості Тема 4. Аналіз реалізації продукції, доходів та фінансових результатів. Аналіз реалізації продукції та маркетингової діяльності підприємства Аналіз цінової політики та конкурентоспроможності продукції Аналіз доходів та фінансових результатів діяльності підприємства і їх прогнозування Аналіз розподілу чистого прибутку Аналіз рентабельності продукції та діяльності підприємства Тема 4. Аналіз реалізації продукції, доходів та фінансових результатів. Аналіз реалізації продукції та маркетингової діяльності підприємства Аналіз цінової політики та конкурентоспроможності продукції Аналіз доходів та фінансових результатів діяльності підприємства і їх прогнозування Аналіз розподілу чистого прибутку Аналіз рентабельності продукції та діяльності підприємства Тема 5.Аналіз використання матеріальних та трудових ресурсів Аналіз використання матеріальних ресурсів Аналіз використання основних засобів Аналіз використання трудових ресурсів Тема 6. Аналіз інвестиційної діяльності підприємства Аналіз інвестиційної діяльності підприємства за даними фінансової звітності. Аналіз фінансових інвестицій у системі прийняття управлінських рішень. Аналіз ризику та ефективності управління портфелем фінансових інвестицій Тема 7.Комплексне оцінювання фінансового стану та прогнозування розвитку підприємства Ознайомлення зі змістом звітності Методи оцінювання фінансової звітності Комплексний аналіз фінансового стану підприємства
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль - 40%. Екзамен - 60%, в тому числі усне опитування 20%письмове тестування 40 % .
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни здійснюється згідно з Положенням «Про організацію та проведення поточного і семестрового контролю результатів навчання студентів», затвердженим Ректором Національного університету «Львівська політехніка» 23 січня 2019 р. Оцінювання знань під час семінарських завдань здійснюється за такою методикою: Лабораторні заняття – 20 балів (З них 5 робіт по 4 бали) Практичні заняття – 20 балів. Усне опитування з оцінюванням від 1 до 2 балів. Оцінювання знань під час семінарських завдань здійснюється за такою методикою: 1). усне експрес-опитування: - 2 бали за знання навчального матеріалу модуля, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і розвитку. - 1 бал посередні знання навчального матеріалу модуля. 2). тестування знань студентів з теоретичного матеріалу: 0,033 бали за одну правильну відповідь кожного з 150 тестів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Положення (стандарти) бухгалтерського обліку № 1-34: Затв. Наказами Мінфіну України, 1999 – 2020. 2. Економічний аналіз: Навч. посібник. За ред. Волкової Н.А./ Н.А. Волкова, Р.М. Волчек, О.М. Гайдаєнко та ін. – Одеса: ОНЕУ, ротапринт. – 2015. – 310с. 3. Основи економічного аналізу : навч.-метод. посібник / В. М. Микитюк, Т. М. Паламарчук, О. П. Русак [ та ін.]; за ред. В. М. Микитюка. – Житомир: Рута, 2018. – 440 с. 4. Ковальчук К.Ф Аналіз господарської діяльності: теорія, методика, розбір конкретних ситуацій.: навч. посіб./ К.Ф.Ковальчук - К.: Центр учбової літератури, - 2017. - 326с 5. Козак І. І. Економічний аналіз [Текст]: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / І. І. Козак; Львів. регіон. ін-т держ. упр. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - 2-ге вид. - Л. : ЛРІДУ НАДУ, 2019. - 217 с. Допоміжна 6. PAWEL DEBSKI DAMIAN DEBSKIPlanowanie, analiza ekonomiczna i sprawozdawczosc, wydawnictwo: WsiP 2013– 230 s. 7. Franciszek BlawatPodstawy analizy ekonomicznejTeorie, przyklady, zadania. Wydawnictwo: CeDeWu. – 2020 – 282s.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).