Моделювання і прогнозування в інтернет-торгівлі

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.04.E.078
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Д. екон. наук, проф Слав'юк Р. А.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета дисципліни “Моделювання і прогнозування в інтернет-торгівлі ” – формування теоретичних знань та практичних навичок з питань моделювання та прогнозування економічного й соціального розвитку країни, щоб студент, засвоївши програмовий матеріал, вмів охарактеризувати методи і моделі оптимізації трансферних потоків.
Завдання: Інтегральна компетентність (ІНТ) Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у галузі підприємництва, торгівлі та/або біржової діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та /або здійснення інновацій за невизначених умов і вимог. Загальні компетентності (ЗК) ЗК 1. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації. ЗК 2. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми. ЗК 5. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків. Спеціальні (фахові) компетентності (С(Ф)К) СК 2. Здатність проводити оцінювання продукції, товарів і послуг в підприємницькій, торговельній та/або біржовій діяльності. СК 3. Здатність до ефективного управління діяльністю суб’єктів господарювання в сфері підприємництва, торгівлі та/або біржової діяльності. СК 4. Здатність до вирішення проблемних питань і прийняття управлінських рішень у професійній діяльності.
Результати навчання: Автономія і відповідальність (АВ) АВ2 Відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди. АВ3 Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним. РН1.Вміти адаптуватися та проявляти ініціативу і самостійність в ситуаціях, які виникають в професійній діяльності. РН2.Визначати, аналізувати проблеми підприємництва, торгівлі і біржової діяльності та розробляти заходи щодо їх вирішення. РН5.Вміти професійно, в повному обсязі й з творчою самореалізацією виконувати поставлені завдання у сфері підприємництва, торгівлі та/або біржової діяльності. РН7.Визначати та впроваджувати стратегічні плани розвитку суб’єктів господарювання у сфері підприємництва, торгівлі та/або біржової діяльності РН9.Розробляти і приймати рішення, спрямовані на забезпечення ефективності діяльності суб’єктів господарювання у сфері підприємницької, торговельної та/або біржової діяльності. РН10.Вміти вирішувати проблемні питання, що виникають в діяльності підприємницьких, торговельних та/або біржових структур за умов невизначеності та ризиків. ЗН1 Спеціалізовані концептуальні знання, набуті у процесі навчання та/або професійної діяльності на рівні новітніх досягнень, які є основою для оригінального мислення та інноваційної діяльності, зокрема в контексті дослідницької роботи ЗН2 Критичне осмислення проблем у навчанні та/або професійній діяльності та на межі предметних галузей Уміння (УМ): УМ1 Розв’язання складних задач проблем, що потребує оновлення та інтеграції знань, часто в умовах неповної/недостатньої інформації та суперечливих вимог УМ2 Провадження дослідницької та/або інноваційної діяльності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Методи емпіричного дослідження ринку Кореквізити: Бізнес-планування та аудит інвестиційних проектів Постреквізити: Управління комерційними ризиками
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна дозволить сформувати теоретичні знання та практичні навички з питань моделювання та прогнозування економічного й соціального розвитку країни, щоб студент, засвоївши програмовий матеріал, вмів охарактеризувати методи і моделі оптимізації трансферних потоків. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у галузі підприємництва, торгівлі та біржової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів торговельного підприємництва і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
Опис: Тема 1. Методологічні основи прогнозування економічних процесів 1.Основні поняття, цілі та завдання прогнозування економічних процесів. Етапи та принципи прогнозування 2. Передбачення як випереджувальне відображення дійсності 3. Прогнозування та планування, їх задачі, схожість та відмінності 4. Місце прогнозування серед функцій управління соціально-економічними процесами 5. Види та призначення прогнозів, методи та параметри прогнозів Тема 2. Економічна ефективність комерційної діяльності підприємства 1. Суть економічної ефективності 2. Основні показники оцінювання ефективності комерційної діяльності. Тема 3. Використання методів прогнозування економічної ефективності комерційної діяльності підприємства 1. Поняття тенденції, способи встановлення наявності тенденції 2. Прості методи екстраполяції тенденції екстраполяція на основі аналітичних показників рядів динаміки, екстраполяція на основі плинної середньої Тема 4. Економіко - математичні та статистичні методи оцінювання та прогнозування ефективності комерційної діяльності 1. Методи оцінювання ефективності комерційної діяльності в системі прогнозування 3. Визначення значень моделі 5. Моделі згладжування з трендом. Тема 5. Фундаментальний та технічний аналіз в системі прогнозування економічної ефективності комерційної діяльності підприємств 1.Сучасні методики фундаментального аналізу та прогнозування 2.Технічний аналіз 3.Використання фундаментального і технічного аналізу для побудови прогнозів Тема 6. Використання технічних засобів у процесі прогнозування Програмне забезпечення у процесі прогнозування Використання ліцензійних програмних продуктів Тема 7. Використання результатів прогнозування у бізнес-процесах та формуванні міжгалузевих балансів
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (40%): практичні роботи, усне опитування, тестовий контроль. Підсумковий контроль (60%): екзамен; тестові завдання (40%); усна компонента (20%).
Критерії оцінювання результатів навчання: 5 балів за знання навчального матеріалу модуля, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і розвитку. 4 бали балів за знання навчального матеріалу модуля, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються. 3 бали посередні знання навчального матеріалу. 2). тестування знань студентів з теоретичного матеріалу: 0,1 бала за одну правильну відповідь кожного з 150 тестів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Голіков В.І. Трансфер технологій: Навч.посібник. — Миколаїв: НУК, 2015. — 362 с. 2. Косарев О. Й. Фінансові потоки в логістичних системах : навч. посібн. / О. Й. Косарев, О. В. Позняк – К. : НАУ-друк, 2015. – 246 с 3. Слав’юк Р. А., Шкварчук Л. О. Фінансовий аналіз комерційної діяльності підприємства: навчальний посібник. – Львів: Простір-М, 2021. – 305 с. 4. Фінансовий аналіз. За редакцією Школьник І. О. Навч посібник. К.: ЦУЛ. 2016.- 368 с. 5. Склабінська А. І. Фінансовий аналіз. Навч посібник. Львів: Науковий світ -2000. – 2018.- 342 с. 6. Загурський О. Фінансовий аналіз. К.: Центр навчальної літератури. 2019- 470 с. 7. Загурський О.Фінансовий аналіз: кредитно-модульний курс. Навчальний посібник К.: Центр навчальної літератури. 2019- 472 с. 8. Слав’юк Р. А. Словник економічних термінів. – Львів: Простір-М, 2022. – 190 с. 9. Pomykalska Bozyna, Pomykalski Przemyslaw. Analiza finansowa przedsiebiorstwa. Wskazniki i decyzje w zarzadzaniu. Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 454 s. 10. Слав’юк Р. А., Шкварчук Л. О., Кондрат І. Ю. Financial market imbalance: reasons and peculiarities of occurrence in Ukraine (Дисбаланси фінансового ринку: причини та особливості прояву в Україні). Investment Management and Financial Innovations. 2017. Volume 14. Issue 1. Pp. 227-235 (фахове видання), віднесено до Міжнародної наукометричної бази даних Scopus. 11. Шкварчук Л. О., Слав’юк Р. А. The evaluation of companies’ investment attractiveness based on сash flow analys (Аналіз грошових потоків у системі оцінювання інвестиційної привабливості підприємств). Financial and credit activity: problems of theory and practice. 2017. No. 1. С.158-171 (фахове видання), віднесено до Міжнародної наукометричної бази даних Web of Science. 12. Слав’юк Р. А. Оцінювання кредитоспроможності позичальника: досвід Польщі. Інфраструктура ринку. 2018. Випуск 19. С. 497-506 (фахове видання), віднесено до Міжнародної наукометричної бази даних «Index Coperniсus». 13. Слав’юк Р. А., Слав’юк Н. Р. Government debt management: challenges and perspectives. Investment Management and Financial Innovations. 2018. Volume 15. Issue 3. pp. 143-156 (фахове видання), віднесено до Міжнародної наукометричної бази даних Scopus. 14. Шкварчук Л. О., Слав’юк Р. А., Карпенко А. О. Валютний ринок в Україні: причини та наслідки дисбалансів. Інфраструктура ринку. 2018. №24. С.399-404. URL: http://www.market-infr.od.ua/uk/24-2018 (фахове видання), віднесено до Міжнародної наукометричної бази даних «Index Coperniсus». 15. Слав’юк Р. А., Шкварчук Л. О. Внутрішньокорпоративні фінансові потоки в системі корпоративного управління. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Проблеми економіки та управління. 2019. Том 6. № 3. https://doi.org/10.23939/semi 16. Слав’юк Р. А., Шкварчук Л. О. Оцінювання економічного потенціалу інноваційного продукту. Розділ в монографії. Механізм управління формуванням стратегій випереджаючого інноваційного розвитку промислових підприємств : монографія / за заг. ред. к. е. н., доц. Н. С. Ілляшенко. — Суми : Триторія, 2019. — с. 61-70. 17. Шкварчук Л. О., Слав'юк Р. А., Сова О. О. Заощадження домогосподарств: схильність, пріоритети та фактори // Вісник Національного університету ”Львівська політехніка”. Серія "Проблеми економіки та управління". – 2020. – Т. 4, № 1. – С. 109–118. 18. Shkvarchuk L., Slav’yuk R. Households’ credit demand: main trends and characteristics for Ukraine // Банки і банківські системи. – 2021. – Vol. 16, iss. 3. – P. 13–22. (SCOPUS). (https://www.businessperspectives.org/index.php/journals/banks-and-bank-systems/issue-389/households-credit-demand-main-trends-and-characteristics-for-ukraine) 19. Shkvarchuk L., Slav’yuk R. Households’ credit demand: main trends and characteristics for Ukraine // Банки і системи банку. – 2021. – Vol. 16, iss. 3. – P. 13–22. (sciverse SCOPUS). 20. Слав'юк Р. А., Гуйдаш Х. А. Диверсифікація каналів реалізації продукції підприємства в системі заходів забезпечення економічної ефективності // Наукові інновації та передові технології. Серія «Державне управління». Серія «Право». Серія «Економіка». Серія «Психологія». Серія «Педагогіка». – 2022. – № 7 (9). – С. 178–186. 21. Слав’юк Р. А., Шкварчук Л. О. Аналіз грошових потоків у системі оцінювання інвестиційної привабливості підприємств// Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. – 2017. - № 1. – С. 158-171. 22. Слав’юк Р. А., Шкварчук Л. О. Фінансове планування залучення емісійного капіталу. Теорія та методологія формування інвестиційно-фінансової стратегії розвитку суб‘єктів національного господарства: монографія/за ред. Л.М. Савчук, А.В. Череп. – Дніпро: Журфонд. 2019. – 420 с. – С. 43-54. 23. PAWEL DEBSKI DAMIAN DEBSKI Planowanie, analiza ekonomiczna i sprawozdawczosc, wydawnictwo: WsiP 2013– 230 s. 24. Franciszek Blawat Podstawy analizy ekonomicznej Teorie, przyklady, zadania. Wydawnictwo: CeDeWu. – 2020 – 282s.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Моделювання і прогнозування в інтернет-торгівлі (курсовий проєкт)

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.04.E.079
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Д. екон. наук, проф Слав'юк Р. А.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета дисципліни “Моделювання і прогнозування в інтернет-торгівлі ” – формування теоретичних знань та практичних навичок з питань моделювання та прогнозування економічного й соціального розвитку країни, щоб студент, засвоївши програмовий матеріал, вмів охарактеризувати методи і моделі оптимізації товарних потоків.
Завдання: Інтегральна компетентність (ІНТ) Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у галузі підприємництва, торгівлі та/або біржової діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та /або здійснення інновацій за невизначених умов і вимог. Загальні компетентності (ЗК) ЗК 1. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації. ЗК 2. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми. ЗК 5. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків. Спеціальні (фахові) компетентності (С(Ф)К) СК 2. Здатність проводити оцінювання продукції, товарів і послуг в підприємницькій, торговельній та/або біржовій діяльності. СК 3. Здатність до ефективного управління діяльністю суб’єктів господарювання в сфері підприємництва, торгівлі та/або біржової діяльності. СК 4. Здатність до вирішення проблемних питань і прийняття управлінських рішень у професійній діяльності.
Результати навчання: Автономія і відповідальність (АВ) АВ2 Відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди. АВ3 Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним. РН1.Вміти адаптуватися та проявляти ініціативу і самостійність в ситуаціях, які виникають в професійній діяльності. РН2.Визначати, аналізувати проблеми підприємництва, торгівлі і біржової діяльності та розробляти заходи щодо їх вирішення. РН5.Вміти професійно, в повному обсязі й з творчою самореалізацією виконувати поставлені завдання у сфері підприємництва, торгівлі та/або біржової діяльності. РН7.Визначати та впроваджувати стратегічні плани розвитку суб’єктів господарювання у сфері підприємництва, торгівлі та/або біржової діяльності РН9.Розробляти і приймати рішення, спрямовані на забезпечення ефективності діяльності суб’єктів господарювання у сфері підприємницької, торговельної та/або біржової діяльності. РН10.Вміти вирішувати проблемні питання, що виникають в діяльності підприємницьких, торговельних та/або біржових структур за умов невизначеності та ризиків. ЗН1 Спеціалізовані концептуальні знання, набуті у процесі навчання та/або професійної діяльності на рівні новітніх досягнень, які є основою для оригінального мислення та інноваційної діяльності, зокрема в контексті дослідницької роботи ЗН2 Критичне осмислення проблем у навчанні та/або професійній діяльності та на межі предметних галузей Уміння (УМ): УМ1 Розв’язання складних задач проблем, що потребує оновлення та інтеграції знань, часто в умовах неповної/недостатньої інформації та суперечливих вимог УМ2 Провадження дослідницької та/або інноваційної діяльності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Методи емпіричного дослідження ринку Кореквізити: Бізнес-планування та аудит інвестиційних проектів Постреквізити: Управління комерційними ризиками
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна дозволить сформувати теоретичні знання та практичні навички з питань моделювання та прогнозування економічного й соціального розвитку країни, щоб студент, засвоївши програмовий матеріал, вмів охарактеризувати методи і моделі оптимізації трансферних потоків. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у галузі підприємництва, торгівлі та біржової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів торговельного підприємництва і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
Опис: Передбачення як випереджувальне відображення дійсності Прогнозування та планування, їх задачі, схожість та відмінності Місце прогнозування серед функцій управління соціально-економічними процесами Види та призначення прогнозів, методи та параметри прогнозів Основні показники оцінювання ефективності комерційної діяльності. Використання методів прогнозування економічної ефективності комерційної діяльності підприємства Прості методи екстраполяції тенденції екстраполяція на основі аналітичних показників рядів динаміки, екстраполяція на основі плинної середньої Методи оцінювання ефективності комерційної діяльності в системі прогнозування Визначення значень моделі Моделі згладжування з трендом. Сучасні методики фундаментального аналізу та прогнозування Програмне забезпечення у процесі прогнозування Використання ліцензійних програмних продуктів
Методи та критерії оцінювання: Захист курсової роботи (100%)..
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний та заліковий контроль. Методи оцінювання знань: перевірка розділів курсової роботи, усне опитування, презентація і захист курсової роботи
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Голіков В.І. Трансфер технологій: Навч.посібник. — Миколаїв: НУК, 2015. — 362 с. 2. Косарев О. Й. Фінансові потоки в логістичних системах : навч. посібн. / О. Й. Косарев, О. В. Позняк – К. : НАУ-друк, 2015. – 246 с 3. Слав’юк Р. А., Шкварчук Л. О. Фінансовий аналіз комерційної діяльності підприємства: навчальний посібник. – Львів: Простір-М, 2021. – 305 с. 4. Фінансовий аналіз. За редакцією Школьник І. О. Навч посібник. К.: ЦУЛ. 2016.- 368 с. 5. Склабінська А. І. Фінансовий аналіз. Навч посібник. Львів: Науковий світ -2000. – 2018.- 342 с. 6. Загурський О. Фінансовий аналіз. К.: Центр навчальної літератури. 2019- 470 с. 7. Загурський О.Фінансовий аналіз: кредитно-модульний курс. Навчальний посібник К.: Центр навчальної літератури. 2019- 472 с. 8. Слав’юк Р. А. Словник економічних термінів. – Львів: Простір-М, 2022. – 190 с. 9. Pomykalska Bozyna, Pomykalski Przemyslaw. Analiza finansowa przedsiebiorstwa. Wskazniki i decyzje w zarzadzaniu. Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 454 s. 10. Слав’юк Р. А., Шкварчук Л. О., Кондрат І. Ю. Financial market imbalance: reasons and peculiarities of occurrence in Ukraine (Дисбаланси фінансового ринку: причини та особливості прояву в Україні). Investment Management and Financial Innovations. 2017. Volume 14. Issue 1. Pp. 227-235 (фахове видання), віднесено до Міжнародної наукометричної бази даних Scopus. 11. Шкварчук Л. О., Слав’юк Р. А. The evaluation of companies’ investment attractiveness based on сash flow analys (Аналіз грошових потоків у системі оцінювання інвестиційної привабливості підприємств). Financial and credit activity: problems of theory and practice. 2017. No. 1. С.158-171 (фахове видання), віднесено до Міжнародної наукометричної бази даних Web of Science. 12. Слав’юк Р. А. Оцінювання кредитоспроможності позичальника: досвід Польщі. Інфраструктура ринку. 2018. Випуск 19. С. 497-506 (фахове видання), віднесено до Міжнародної наукометричної бази даних «Index Coperniсus». 13. Слав’юк Р. А., Слав’юк Н. Р. Government debt management: challenges and perspectives. Investment Management and Financial Innovations. 2018. Volume 15. Issue 3. pp. 143-156 (фахове видання), віднесено до Міжнародної наукометричної бази даних Scopus. 14. Шкварчук Л. О., Слав’юк Р. А., Карпенко А. О. Валютний ринок в Україні: причини та наслідки дисбалансів. Інфраструктура ринку. 2018. №24. С.399-404. URL: http://www.market-infr.od.ua/uk/24-2018 (фахове видання), віднесено до Міжнародної наукометричної бази даних «Index Coperniсus». 15. Слав’юк Р. А., Шкварчук Л. О. Внутрішньокорпоративні фінансові потоки в системі корпоративного управління. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Проблеми економіки та управління. 2019. Том 6. № 3. https://doi.org/10.23939/semi 16. Слав’юк Р. А., Шкварчук Л. О. Оцінювання економічного потенціалу інноваційного продукту. Розділ в монографії. Механізм управління формуванням стратегій випереджаючого інноваційного розвитку промислових підприємств : монографія / за заг. ред. к. е. н., доц. Н. С. Ілляшенко. — Суми : Триторія, 2019. — с. 61-70. 17. Шкварчук Л. О., Слав'юк Р. А., Сова О. О. Заощадження домогосподарств: схильність, пріоритети та фактори // Вісник Національного університету ”Львівська політехніка”. Серія "Проблеми економіки та управління". – 2020. – Т. 4, № 1. – С. 109–118. 18. Shkvarchuk L., Slav’yuk R. Households’ credit demand: main trends and characteristics for Ukraine // Банки і банківські системи. – 2021. – Vol. 16, iss. 3. – P. 13–22. (SCOPUS). (https://www.businessperspectives.org/index.php/journals/banks-and-bank-systems/issue-389/households-credit-demand-main-trends-and-characteristics-for-ukraine) 19. Shkvarchuk L., Slav’yuk R. Households’ credit demand: main trends and characteristics for Ukraine // Банки і системи банку. – 2021. – Vol. 16, iss. 3. – P. 13–22. (sciverse SCOPUS). 20. Слав'юк Р. А., Гуйдаш Х. А. Диверсифікація каналів реалізації продукції підприємства в системі заходів забезпечення економічної ефективності // Наукові інновації та передові технології. Серія «Державне управління». Серія «Право». Серія «Економіка». Серія «Психологія». Серія «Педагогіка». – 2022. – № 7 (9). – С. 178–186. 21. Слав’юк Р. А., Шкварчук Л. О. Аналіз грошових потоків у системі оцінювання інвестиційної привабливості підприємств// Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. – 2017. - № 1. – С. 158-171. 22. Слав’юк Р. А., Шкварчук Л. О. Фінансове планування залучення емісійного капіталу. Теорія та методологія формування інвестиційно-фінансової стратегії розвитку суб‘єктів національного господарства: монографія/за ред. Л.М. Савчук, А.В. Череп. – Дніпро: Журфонд. 2019. – 420 с. – С. 43-54. 23. PAWEL DEBSKI DAMIAN DEBSKI Planowanie, analiza ekonomiczna i sprawozdawczosc, wydawnictwo: WsiP 2013– 230 s. 24. Franciszek Blawat Podstawy analizy ekonomicznej Teorie, przyklady, zadania. Wydawnictwo: CeDeWu. – 2020 – 282s.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).