Брендинг торговельних структур

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.04.E.072
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: д.е.н., професор Олександра Фарат
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета вивчення навчальної дисципліни полягає у освоєнні теоретичних та практичних основ брендингу; розвитку ключових компетенцій в галузі створення та управління брендом; оволодінні навичками аналізу бренду як соціальної, комунікативної та маркетингової категорії; засвоєнні методики прийняття ефективних стратегічних та тактичних рішень щодо створення та розвитку бренду.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: фахових компетентностей: ФК.2. Здатність обирати та використовувати відповідні методи, інструментарій для обґрунтування рішень щодо створення, функціонування підприємницьких, торговельних і біржових структур. ФК.3.Розуміння форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання: ЗН1. Використовувати базові знання форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин для забезпечення діяльності підприємницьких, торговельних і біржових структур. ЗН4. Використовувати знання форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин для забезпечення діяльності підприємницьких, торговельних і біржових структур. ЗН8. Знати основи бізнес-планування, оцінювання кон’юнктури ринків та результатів діяльності підприємницьких, торговельних і біржових структур з урахуванням ризиків. УМ11. Вміти вирішувати професійні завдання з організації діяльності підприємницьких, торговельних і біржових структур і розв’язувати проблеми у кризових ситуаціях з урахуванням зовнішніх та внутрішніх впливів. УМ 24. Володіти методиками та інструментарієм для обґрунтування управлінських рішень щоджо організації Інтернет-торгівлі.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Економічна теорія Основи підприємництва Постреквізити: Управління якістю Інтернет-маркетинг
Короткий зміст навчальної програми: Брендинг є невід’ємними складовими діяльності будь-якого підприємства. Під час вивчення даної дисципліни студенти отримують знання теоретичних та практичних основ брендингу; розвитку ключових компетенцій в галузі створення та управління брендом; оволодінні навичками аналізу бренду як соціальної, комунікативної та маркетингової категорії; засвоєнні методики прийняття ефективних стратегічних та тактичних рішень щодо створення та розвитку бренду
Опис: Бренд-менеджмент: поняття, зміст. Бренд та брендинг Класифікація брендів. Позиціонування та бренд-менеджмент. Інтегровані комунікації бренд менеджменту. Моделі формування та розвитку бренда. Особливості управління брендингом. Ребрендинг Прикладні аспекти бренд-менеджменту Організаційноекономічні аспекти брендингу Марочне бачення, стратегія та розуміння споживачів Брендинг як основа побудови комунікаційної концепції маркетингу. Стратегія розвитку бренда як рухома сила стратегії розвитку бізнесу Правові основи брендингу. Особливості брендингу у різних сферах . Просування бренда в соціальних мережах та робота з новими медіа
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань студент здійснюється у таких напрямках: наявність конкретних умінь, їхня глибина, стійкість і гнучкість; ступінь опанування основних положень дисципліни та їх творче застосування під час розв'язання ситуаційних задач та кейсів. Семестровий контроль проводиться у формі екзамену. Методи оцінювання: вибіркове усне опитування; підготовка презентацій, доповідей; відповіді при допуску та захисті лабораторної роботи, оцінка активності, внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень i визначень тощо).
Критерії оцінювання результатів навчання: За виконання усіх видів обов’язкових індивідуальних робіт (ОІР) виставляють максимальну кількість балів за такими критеріями: своєчасність виконання; самостійність виконання; правильність методики вирішення завдання та алгоритму її реалізації; достовірність результатів; відповідність одиниць вимірювання; аргументованість висновків; відповідність звіту встановленим вимогам. Порядок виставляння балів за ОІР у % від максимальної кількості балів виділених на певний вид ОІР: 0% – завдання не виконано або виявлено плагіат чи встановлено факт несамостійного виконання ОІР; 40% – завдання виконано частково та містить суттєві помилки методичного або розрахункового характеру; висновки не аргументовані і не конкретні, звіт підготовлено недбало; 60% – завдання виконано повністю і вчасно, проте містить суттєві помилки у розрахунках або методиці; висновки містять окремі недоліки, судження студента не достатньо аргументовані; звіт підготовлено з незначним відхиленням від вимог; 80% – завдання виконано повністю і вчасно, проте містить окремі несуттєві недоліки (розмірності, висновки, оформлення тощо); 100% – завдання виконано правильно, вчасно і без зауважень
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Ідріс Муті. Брендинг за 60 хвилин / Муті І. – Харків: Фабула, 2019. – 256 с. 2. Основи реклами і зв’язків із громадськістю: підручник / За заг. ред. В.Ф.Іванова, В.В.Різуна. – К. : Видавничо-поліграфічний центр "Київський університет", 2021. – 431 с. 3. Денис Каплунов. Як писати комерційну пропозицію / Каплунов Д. – Харків: Фабула, 2019. – 352 с. 4. Малинка О. Я. Бренд-менеджмент: навчальний посібник / О. Я. Малинка, А. О. Устенко. – Івано-Франківськ : Фоліант, 2013. – 293 с. 5. Миронов Ю.Б., Крамар Р.М. Основи рекламної діяльності: навч. посібник / Ю.Б. Миронов, Р.М. Крамар. – Дрогобич: Посвіт, 2007. – 108 с. 6. Мельник Ю., Божкова В. Реклама та стимулювання збуту / Мельник Ю, Божкова В. – Киів: ЦУЛ, 2017. – 208с. 7. Сергій Трухімович. Реклама. Конспекти копірайтера: практичний посібник / Трухімович С. – Киів: КМА, 2016. – 96 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).