Виробнича практика

Спеціальність: Туризмознавство
Код дисципліни: 7.242.01.O.011
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Туризм
Лектор: д.е.н., професор Теребух А. А.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: - застосування та поглиблення набутих теоретичних знань в практичній діяльності і досвіду роботи в галузі туризму; - опанування організаційно-технологічними процесами, що відбуваються на підприємствах; - набуття професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретних ситуацій, що виникають на підприємствах в сучасних умовах; - збирання та систематизація необхідних матеріалів для виконання магістерської кваліфікаційної роботи тощо.
Завдання: - Здатність вести професійну діяльність у міжнародному та вітчизняному середовищі. - Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. - Здатність планувати і виконувати наукові та/або прикладні дослідження у сфері туризму та рекреації. - Здатність оперувати інструментами збору, обробки інформації, аналізувати та управляти туристичною інформацією.
Результати навчання: - Спеціалізовані уміння/навички розв’язання проблем, необхідні для проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності з метою розвитку нових знань та процедур у сфері туризму і рекреації. - Здійснювати комплексний аналіз і оцінювання функціонування туристичного ринку різних ієрархічних рівнів, прогнозувати тенденції його розвитку. - Аналізувати та оцінювати діяльність суб’єктів туристичного ринку, планувати результати їх стратегічного розвитку.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Організація туризму (Організація екскурсійної діяльності), Організація туризму (Організація туристичних подорожей), Основи туризмознавства, Географія туризму.
Короткий зміст навчальної програми: Студент повинен підготувати звіт з такою структурою. Вступ характеристика підприємства. Організаційна діяльність туристичного підприємства. Управлінська діяльність на підприємстві туристичної індустрії. Особливості кадрової політики. Характеристика економічного стану підприємства. Оцінка маркетингової політики та аналіз рекламної діяльності підприємства. Розробка рекомендацій щодо покращення діяльності підприємства.
Опис: Студент повинен підготувати звіт з такою структурою. Вступ характеристика підприємства. Організаційна діяльність туристичного підприємства. Управлінська діяльність на підприємстві туристичної індустрії. Особливості кадрової політики. Характеристика економічного стану підприємства. Оцінка маркетингової політики та аналіз рекламної діяльності підприємства. Розробка рекомендацій щодо покращення діяльності підприємства.
Методи та критерії оцінювання: Підсумковий контроль — диференційований залік
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання навчальних досягнень здобувача освіти здійснюють за 100-бальною шкалою оцінювання. 100-88 балів - відмінно 87–71 балів-добре 70–50 балів-задовільно 49-00-Не атестований
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Архіпов В.В. Організація ресторанного господарства: Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 280 с. 2. Ильина Е.Н. Туроперейтинг: организация деятельности: Учебник. М.: Финансы и статистика, 2000. 256 с. 3. Любіцева О.О. Методика розробки турів. Навчальний посібник. К.: «Альтерпрес», 2003. 104 с. 4. Мальська М. Основи туристичного бізнесу: Навчальний посібник / Мальська М., Худо В., Цибух В. Львів: Вид. центр. ЛНУ, 2003. – 295 с. 5. Сокол Т.Г. Організація туристичної діяльності в Україні: Навчальний посібник. – К.: Інс5итут туризму ФПУ, 2002. – 256 с. 6. Роглєв Х.Й. Основи готельного менеджменту: Навч. посіб. – К.: Кондор, 2005. – 408 с. 7. Чорненька Н.В. Організація туристичної індустрії: Навчальний посібник – Київ : Атіка, 2006 . – 264 с. 8. Методичні вказівки. Методичні вказівки до проходження виробничої практики для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійного рівня «Туризмознавство» зі спеціальності 242 «Туризм» / Укл.: А.А. Теребух, Ю.Ю. Стадницька, М.І. Габа – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2018. – 22 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).