Захист магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Електроніка
Код дисципліни: 7.171.03.O.016
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Електронна інженерія
Лектор: Викладацький склад кафедри
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Виконання магістерської кваліфікаційної роботи має за мету реалізацію таких завдань: - систематизацію, закріплення та поглиблення теоретичних і практичних знань та вмінь зі спеціальності «Електроніка» та застосування їх під час виконання конкретних наукових, проектних, технічних, економічних, виробничих та інших завдань; - освоєння початків майбутньої спеціальності та використання їх для вирішення конкретних інженерних та науково-технічних задач; - розвиток навиків самостійної роботи й оволодіння методикою дослідження та експерименту, пов’язаних з темою роботи; - підготовка і реалізація плану досліджень; - правильне оформлення результатів роботи у вигляді науково-технічного звіту; - публічний захист роботи.
Завдання: Загальні компетентності: ЗК 2. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. ЗК 3. Здатність спілкуватися іноземною мовою. Фахові компетентності спеціальності: ФК 2. Здатність планувати і реалізовувати інноваційні проекти у сфері електроніки, захищати права на інтелектуальну власність.
Результати навчання: РН2. Моделювати та експериментально досліджувати об’єкти та процеси в електроніці та технології електронної промисловості. РН7. Здійснювати інформаційний та науковий пошук з використанням наукової технічної та довідкової літератури, баз даних і знань, інших джерел інформації,; критично осмислювати та інтерпретувати наявні знання та дані, формувати напрями досліджень і розробок з урахуванням вітчизняного й закордонного досвіду. РН9. Координувати роботу колективів виконавців в галузі наукових досліджень, проектування, розробки, аналізу, розрахунку, моделювання, виробництва та тестування електронних компонентів, пристроїв і систем з урахуванням вимог дотримання громадянських та моральних цінностей, прав і свобод людини, верховенства права. РН12. Узагальнювати сучасні наукові знання в галузі електроніки та застосовувати їх для розв’язання складних науково-технічних задач, доведення отриманих рішень до рівня конкурентоспроможних розробок, втілення результатів у бізнес-проектах. КОМ1. Уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською). КОМ2.Здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізит: нормативні та професійно-орієнтовані навчальні дисципліни; кореквізит: практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Магістерські кваліфікаційні роботи є самостійною інженерно-технічною або науково-дослідною роботою студентів, яка виконується під керівництвом викладачів кафедри і за своїм змістом та обсягом відповідає дисципліні, що вивчається та знанням студентів на цьому етапі навчання.
Опис: Захист магістерської кваліфікаційної роботи відбувається згідно зі встановленим графіком захистів. Захист виконаної магістерської кваліфікаційної роботи відбувається на відкритому засіданні екзаменаційної комісії шляхом: а) подання студентом МКР (до роботи додаються рецензія, відгук і висновок керівника); б) презентування студентом графічних листів (слайдів) за темою роботи; в) відповіді студента на запитання членів екзаменаційної комісії та на зауваження, вказані у рецензії.
Методи та критерії оцінювання: Поточний та підсумковий контроль: оцінювання змісту та представлення магістерської кваліфікаційної роботи на відповідність індивідуальному завданню; відгуку керівника, відгуку рецензента.
Критерії оцінювання результатів навчання: Розподіл балів у 100-бальній шкалі: Виконання та захист магістерської кваліфікаційної роботи -100 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Вимоги до виконання курсових, бакалаврських та магістерських кваліфікаційних робіт: метод. вказівки для здобувачів вищої освіти спеціальності 171 «Електроніка» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти / уклад.: Г.І. Барило, М.С. Івах. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2021. - с. 33. 2. Методичні вказівки до організації та проведення усіх видів практики студентів спеціальності 171 «Електроніка» за першим (бакалаврським) та за другим (магістерським) рівнем вищої освіти денної та заочної форми навчання / Укладачі: Микитюк З.М., Кремер І.П., Івах М.С. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2019. – 23 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).