Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Електроніка
Код дисципліни: 7.171.03.O.015
Кількість кредитів: 16.50
Кафедра: Електронна інженерія
Лектор: Викладацький склад кафедри
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Виконання магістерської кваліфікаційної роботи має за мету реалізацію таких завдань: - систематизацію, закріплення та поглиблення теоретичних і практичних знань та вмінь зі спеціальності «Електроніка» та застосування їх під час виконання конкретних наукових, проектних, технічних, економічних, виробничих та інших завдань; - освоєння початків майбутньої спеціальності та використання їх для вирішення конкретних інженерних та науково-технічних задач; - розвиток навиків самостійної роботи й оволодіння методикою дослідження та експерименту, пов’язаних з темою роботи; - підготовка і реалізація плану досліджень; - правильне оформлення результатів роботи у вигляді науково-технічного звіту; - публічний захист роботи.
Завдання: Загальні компетентності: ЗК 1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. ЗК 5. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК 6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). Фахові компетентності спеціальності: ФК 1. Здатність оцінювати рівень існуючих технологій електронної промисловості у галузі професійної діяльності, ефективність технічних рішень. ФК 3. Здатність до системного розв’язання задач розробки, аналізу, розрахунку, моделювання електронних компонентів, пристроїв і систем різного призначення. ФК 4. Здатність використовувати інформаційні, комп’ютерні і мультимедійні технології, методи моделювання, інтелектуалізації, штучного інтелекту, експериментальні методи для дослідження та аналізу процесів в електронних компонентах, пристроях і системах. ФК 6. Здатність відшуковувати необхідну інформацію за допомогою сучасних інформаційних ресурсів, аналізувати та оцінювати її. ФК 9. Здатність враховувати в конструкторсько-технологічних, інженерних та науково-технічних рішеннях вимог щодо безпеки життєдіяльності, захисту інтелектуальної власності, енергоефективності та екологічності.
Результати навчання: РН2. Моделювати та експериментально досліджувати об’єкти та процеси в електроніці та технології електронної промисловості. РН5. Забезпечувати енергетичну та економічну ефективність розробок, виробництва та експлуатації електронної техніки. РН6. Забезпечувати професійний розвиток членів колективу з урахуванням світового рівня наукових та інженерних досягнень в сфері розробки та експлуатації електронних компонентів, пристроїв і систем. РН7. Здійснювати інформаційний та науковий пошук з використанням наукової технічної та довідкової літератури, баз даних і знань, інших джерел інформації,; критично осмислювати та інтерпретувати наявні знання та дані, формувати напрями досліджень і розробок з урахуванням вітчизняного й закордонного досвіду. РН12. Узагальнювати сучасні наукові знання в галузі електроніки та застосовувати їх для розв’язання складних науково-технічних задач, доведення отриманих рішень до рівня конкурентоспроможних розробок, втілення результатів у бізнес-проектах. РН13. Організовувати та керувати дослідницькою, інноваційною та інвестиційною діяльністю, бізнес-проектами та виробничими процесами з урахуванням технічних, технологічних та економічних факторів. КОМ1. Уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською); АіВ2. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань; АіВ3. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики; АіВ4. Здатність демонструвати розуміння основних екологічних засад, охорони праці та безпеки життєдіяльності та їх застосування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити виконання індивідуального навчального плану здобувача вищої освіти; практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи. Кореквізити: захист магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Магістерські кваліфікаційні роботи є самостійною інженерно-технічною або науково-дослідною роботою студентів, яка виконується під керівництвом викладачів кафедри і за своїм змістом та обсягом відповідає дисципліні, що вивчається та знанням студентів на цьому етапі навчання.
Опис: Написання МКР на основі вивчених/проаналізованих літературних джерел та нормативно-законодавчих актів згідно із затвердженою темою на прикладі об’єкта досліджень з використанням реальних даних та інформації про підприємство (організацію) у напрямку виконання індивідуального завдання. Узагальнена послідовність виконання кваліфікаційних робіт має такий вигляд: а) виконання теоретичної частини (огляд літератури та законодавства, розроблення методологічної моделі); б) виконання аналітичної частини; в) виконання дослідницької частини; г) виконання рекомендаційної частини; д) написання вступу, анотації, висновків, додатків (за необхідності); е) виконання титульної сторінки та заповнення завдання на МКР; ж)виконання графічного матеріалу.
Методи та критерії оцінювання: Поточний та підсумковий контроль: виконання завдань згідно затвердженого плану-графіку виконання магістерської кваліфікаційної роботи; відгук керівника роботи
Критерії оцінювання результатів навчання: Розподіл балів у 100-бальній шкалі: виконання та захист магістерської кваліфікаційної роботи -100 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Вимоги до виконання курсових, бакалаврських та магістерських кваліфікаційних робіт: метод. вказівки для здобувачів вищої освіти спеціальності 171 «Електроніка» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти / уклад.: Г.І. Барило, М.С. Івах. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2021. - с. 33. 2. Методичні вказівки до організації та проведення усіх видів практики студентів спеціальності 171 «Електроніка» за першим (бакалаврським) та за другим (магістерським) рівнем вищої освіти денної та заочної форми навчання / Укладачі: Микитюк З.М., Кремер І.П., Івах М.С. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2019. – 23 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).