Готельно-ресторанна справа
6.J2.00.01 Готельно-ресторанна справа
Кваліфікація: Бакалавр з готельно-ресторанної справи та кейтерингу
Рік вступу: 2025
Форма навчання: денна
Тривалість програми: 4 роки
Інститут: Інститут сталого розвитку ім. В. Чорновола
Кількість кредитів: 240 ЄКТС
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Шостий рівень НРК (перший цикл РК ЄПВО, шостий рівень ЄРК)
Галузь знань: Транспорт та послуги
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою.
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації, вимоги щодо виконання навчальної програми: Виконання навчальної програми, складання державного іспиту, виконання та захист кваліфікаційної бакалаврської роботи
Характеристика освітньої програми: Освітньо-професійна програма «Готельно-ресторанна справа» є нормативним документом, який регламентує нормативні компетентності, кваліфікаційні, організаційні, навчальні та методичні вимоги до підготовки бакалаврів у галузі J «Транспорт та послуги» спеціальності J2 «Готельно-ресторанна справа та кейтеринг». Програма розроблена на підставі Стандарту вищої освіти за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, затвердженого Наказом МОН України № 384 від 04.03.2020 року, Наказу МОН від 19.11.2024 № 1625 «Про особливості запровадження змін до переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої та фахової передвищої освіти», затвердженого Постановою КМУ від 30.08.2024 р. № 1021, робочою групою науково-методичної комісії спеціальності J2 «Готельно-ресторанна справа та кейтеринг».
Програмні результати навчання: РН01. Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці основні положення законодавства, національних і міжнародних стандартів, що регламентують діяльність суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу.
РН02. Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці базові поняття з теорії готельної та ресторанної справи, організації обслуговування споживачів та діяльності суб’єктів ринку готельних та ресторанних послуг, а також суміжних наук.
РН03. Вільно спілкуватися з професійних питань державною та іноземною мовами усно і письмово.
РН04. Аналізувати сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності та рекреаційного господарства.
РН05. Розуміти принципи, процеси і технології організації роботи суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу.
РН06. Аналізувати, інтерпретувати і моделювати на основі існуючих наукових концепцій сервісні, виробничі та організаційні процеси готельного та ресторанного бізнесу.
РН07. Організовувати процес обслуговування споживачів готельних та ресторанних послуг на основі використання сучасних інформаційних, комунікаційних і сервісних технологій та дотримання стандартів якості і норм безпеки.
РН08. Застосовувати навички продуктивного спілкування зі споживачами готельних та ресторанних послуг.
РН09. Здійснювати підбір технологічного устаткування та обладнання, вирішувати питання раціонального використання просторових та матеріальних ресурсів.
РН10. Розробляти нові послуги (продукцію), використовуючи сучасні технології виробництва та обслуговування споживачів.
РН11. Застосовувати сучасні інформаційні технології для організації роботи закладів готельного та ресторанного господарства.
РН12. Здійснювати ефективний контроль якості продуктів та послуг закладів готельного і ресторанного господарства.
РН13. Визначати та формувати організаційну структуру підрозділів, координувати їх діяльність, визначати їх завдання та штатний розклад, вимоги до кваліфікації персоналу.
РН14. Організовувати роботу в закладах готельного і ресторанного господарства, відповідно до вимог охорони праці та протипожежної безпеки.
РН15. Розуміти економічні процеси та здійснювати планування, управління і контроль діяльності суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу.
Академічна мобільність: Здійснюється відповідно до Положення про академічну мобільність студентів НУ «львівська політехніка» на основі двосторонніх угод між Національним університетом «Львівська політехніка» та навчальними закладами країн-партнерів.
Практика/стажування: Переддипломна практика за темою кваліфікаційної роботи
Керівник освітньої програми, контактна особа: Теодорович Лариса
Професійні профілі випускників: Бакалавр із спеціальності J2 «Готельно-ресторанна справа та кейтеринг» здатний виконувати професійну роботу за національним класифікатором України «Класифікатор професій» ДК 003:2024.
1315 Керівники малих підприємств – готелів та закладів ресторанного господарства без апарату управління
1319 Керівники інших малих підприємств без апарату управління (директор (керівник) малого підприємства у сфері охорони здоров'я, освіти, культури і т. ін.)
145 Менеджери (управителі) в торгівлі, готелях та закладах ресторанного господарства:
1456 Менеджер (управитель) ресторану
Менеджери (управителі) в готелях та інших місцях розміщення
Менеджери (управителі) в готельному господарстві
Менеджери (управителі) в закладах ресторанного господарства (в ресторанах, кафе, барах, їдальнях)
Менеджери (управителі) на підприємствах, які готують та постачають готові страви
Менеджер (управитель) систем харчової безпеки
1210.1 Керуючий готельним господарством
Керуючий підприємством харчування
1225 Завідувач корпусу готелю
Завідувач підприємства громадського харчування
Начальник виробництва (на підприємстві харчування)
Керівники виробничих підрозділів у закладах ресторанного господарства, готелях та інших місцях розміщення
1239 Завідувач номерного фонду готелю (туристичного комплексу та ін.)
248 Професіонали в галузі туризму, готельної, ресторанної та санаторно-курортної справи
56. Діяльність із забезпечення стравами та напоями
56.1. Діяльність ресторанів, надання послуг мобільного харчування
56.2. Постачання готових страв
56.21 Постачання готових страв для подій
56.29 Постачання інших готових страв
Доступ до подальшого навчання: Здобуття другого (магістерського) рівня