Організація готельного господарства (курсова робота)
Спеціальність: Готельно-ресторанна справа
Код дисципліни: 6.J2.01.O.020
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Туризм
Лектор: к.е.н., доцент Ярослава МОСКВЯК
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Завдання навчальної дисципліни відповідно до освітньої програми
Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей:
загальні компетентності:
ЗК01. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, вести здоровий спосіб життя.
ЗК02. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо, реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
ЗК03. Здатність вчитися і оволодівати сучасними
ЗК04. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
ЗК05.Здатність працювати в команді.
ЗК08. Навики здійснення безпечної діяльності
Результати навчання: Результати навчання відповідно до освітньої програми, методи навчання і викладання, методи оцінювання досягнення результатів навчання
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
АіВ 1.Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати відповідні рішення;
АіВ 2.Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань;
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі комунікації:
КОМ 1.Уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською);
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Супутні і наступні
навчальні дисципліни
Організація послуг харчування
Статистика в готельно-ресторанному бізнесі
Менеджмент готельно-ресторанної справи
Устаткування закладів готельно-ресторанного господарства
Організація анімаційної діяльності в готельно-ресторанному бізнесі
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Організація готельного господарства, ч.1.» відноситься до обов’язкових навчальних дисциплін спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа». Дисципліна готує фундамент до інших профілюючих дисциплін освітньо-професійної програми.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є організація діяльності підприємств готельно-ресторанного господарства.
Метою вивчення навчальної дисципліни є формування у бакалаврів комплексних знань з організації та діяльності підприємств готельного господарства.
Опис: Організація готельного господарства, ч. 1
Тема 1. Типізація підприємств готельного господарства
Фактори, що впливають на типізацію готельного господарства Характеристика основних типів засобів розміщення
Характеристика лікувально-оздоровчих підприємств готельного господарства
Тема 2. Класифікація підприємств готельного господарства
Сучасний підхід до класифікації підприємств готельного господарства
Класифікація підприємств готельного господарства України.
Тема 3. Організація приміщень підприємств готельного господарства
Функціональна організація приміщень підприємств готельного господарства.
Організація приміщень житлової групи
Організація нежитлових груп приміщень підприємства готельного господарства
Тема 4. Інтер’єр у готельному господарстві
Архітектура та інтер’єр підприємств готельного господарства
Основні складові формування сучасного інтер’єру підприємств готельного господарства
Основні складові формування сучасного інтер’єру підприємств готельного господарства
Тема 5. Якість та обслуговування у готельній сфері
Основні та додаткові послуги в готельній індустрії
Особливості та поняття якості готельних послуг
Управління якістю готельних послуг у готелях.
Якість обслуговування туристів – важливий чинник розвитку туризму
Тема 6.Теоретичні основи сервісної діяльності
Сервісна діяльність як основа продуктивної активності готелю.
Сутність та особливості готельних послуг.
Характеристика основних моделей гостинності.
Поняття технології гостинності. Моделі сервісного процесу
Тема 7. Організація роботи служби прийому і розміщення
Функції і завдання служби прийому і розміщення
Організація роботи служби прийому і розміщення
Технологія прийому та реєстрації в готелі
Методи та критерії оцінювання: Опис методів оцінювання рівня досягнення результатів навчання
Оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни здійснюється на основі результатів поточного та підсумкового контролів.
Поточний контроль (40%) здійснюється під час проведення занять: виконання практичних робіт; захист звітів з лабораторних робіт; усне та фронтальне опитування.
Підсумковий контроль (60%) здійснюється шляхом проведення тестового контролю (60 %).
Критерії оцінювання результатів навчання: Критерії оцінювання результатів навчання здобувачів освіти
Розподіл балів за формою контролю навчальної роботи студента денної форми навчання
Розподіл балів у 100-бальній шкалі
Поточний контроль (ПК)
Разом за дисципліну 100
Практичні заняття (максимальна кількість балів за кожну практичну роботу №1-10 – 3 бали) 30
Контрольна робота 10
Підсумковий контроль 60
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Основна література:
Баркаренко Т. І. Організація готельного господарства: навчальний посібник. — Київ: КНТ, 2021. — 320 с.
Руденко С. В. Готельне господарство: організація, управління, обслуговування. — Одеса: ОНУ, 2020. — 280 с.
Петренко М. І. Менеджмент у готельному бізнесі. — Харків: ХНЕУ, 2022. — 250 с.
?? Додаткова література:
Іваненко В. М. Сервіс у готельному господарстві. — Київ: Київський університет, 2018. — 220 с.
Захарчук Л. П. Теорія та практика обслуговування в готелях. — Львів: ЛНУ, 2023. — 200 с.
Гончаренко Н. В. Інноваційні технології в готельному господарстві. — Київ: Освіта України, 2021. — 190 с.
Ковальчук О. В. Готельний сервіс: стандарти, технології, якість. — Харків: УІПА, 2020. — 210 с.
?? Іноземна література:
Walker, J. R. Introduction to Hospitality Management. — Pearson, 2017. — 450 p.
Jones, P. & Lockwood, A. The Management of Hotel Operations. — Cengage Learning, 2018. — 360 p.
Baker, S., Bradley, P., & Huyton, J. Principles of Hotel Front Office Operations. — Routledge, 2019. — 290 p.
Barrows, C. W., Powers, T. Introduction to the Hospitality Industry. — Wiley, 2020. — 420 p.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).