Стратегії досліджень контенту медіа
Спеціальність: Соціологія
Код дисципліни: 8.054.00.M.016
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: Климанська Лариса Дмитрівна, доктор політичних наук, професор
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: ЗН-1. Здатність продемонструвати систематичні знання сучасних методів проведення досліджень в області соціології, соціальних та поведінкових наук.
УМ-1. Здійснювати пошук, аналізувати і критично оцінювати інформацію з різних джерел.
УМ-7. Самостійно виконувати дослідження методами, прийнятими в соціології, та застосовувати дослідницькі навики.
АіВ- 1. Здатність самостійно планувати та проводити наукові дослідження.
АіВ- 3. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити - "Філософія і методологія науки", "Аналітичні і чисельні методи дослідження соціальних проблем", "Методологія і методи досліджень в якісній соціології"
Кореквізити - "Дослідницький семінар у галузі соціології та соціальної роботи"
Короткий зміст навчальної програми: Медіакомунікація як явище.Властивості інформації як базового поняття медіакомунікації.Тексти у цифрових медіях. Візуалізація даних. Нові медіа і комунікативні технології. Рекламні комунікації. Управління медіапроектами.
Медіакомунікаційний вплив. Інформаційна безпека
держави та інформаційна війна
Методи та критерії оцінювання: • усне опитування, участь в дискусіях, презентація проекту дослідження (40%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (60%)
Рекомендована література: 1. Шилина М. Медиакоммуникация: тенденции транс формации. Новые парадигмы исследований мас совых коммуникаций // Пресс-служ ба. — М., 2009. — № 8. — С. 24—35.
2. Lister M. New Media: A Critical Introduction / M. Lister, J. Dovey, S. Giddings, I. Grant, K. Kel - ly. — London : Routledge, 2009. — 463 p
3. Луман Н. Медиа коммуникации / Н. Луман. — М. : Логос, 2005. — 280 с.
4. Шендеровський К.С. та інші. Медіакомунікації та соціальні проблеми: Збірка навчально-методичних матеріалів і наукових статей в трьох частинах. Частина перша / Упор., ред. К. С. Шендеровського / Київ. нац. ун-т; Ін-т журналістики. – К., 2012. – 288 с./ http://journlib.univ.kiev.ua/Books/Mediasocprob1.pdf
5. Лалл Джеймс. Мас-медіа, комунікація, культура: глобальний підхід. Київ, 2002;
6. Навальна М., Ісайкіна О. Медіакомунікації. Навчальний посібник / Укл. Марина Навальна, Олена Ісайкіна. – ПереяславХмельницький : «Видавництво КСВ», 2018. – 220 с.