Педагогічна практика
Спеціальність: Соціологія
Код дисципліни: 8.054.00.O.020
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: д.пед.н., доцент Клос Лілія Євгенівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: ЗН-5.Здатність продемонструвати знання та розуміння філософської методології наукового пізнання, психолого-педагогічних аспектів професійно-наукової діяльності, власний науковий світогляд та морально-культурні цінності.
УМ-6.Ефективно працювати як індивідуально, так і у складі команди.
КОМ-1. Уміння ефективно спілкуватись на професійному та громадському рівнях українською та іноземною мовами, в тому числі із використанням сучасних інформаційно-комунікативних інструментів та технологій.
КОМ-2. Уміння представляти та обговорювати отримані результати і здійснювати трансфер набутих знань.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни:
Філософія і методологія науки
Професійна педагогіка
Супутні і наступні навчальні дисципліни:
Наукові дослідження за темою дисертаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Метою вивчення дисципліни є формування у молодих науковців готовності до викладацької діяльності у вищих навчальних закладах. Педагогічний практикум – це вид практичної діяльності по здійсненню навчально-виховної діяльності у вищій школі, зокрема викладання спеціальних дисциплін (професійно орієнтованих і професійного спрямування), організація навчальної діяльності студентів, науково-методичної роботи з дисципліни; здобуття знань, вмінь, навичок практичної викладацької діяльності.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (виконання індивідуальних завдань) – 40 балів.
Залік – 60 балів (письмово-усне опитування, захист індивідуального завдання)
Рекомендована література: 1. Алексюк А.М. Педагогіка вищої школи. Історія. Проблеми / А.М. Алексюк. – К.: Либідь, 1998.- 248с
2. Теоретико-методичні засади викладання предметів гуманітарного циклу в професійно-технічних навчальних закладах / За ред. Васяновича Г.П. – Львів: Укр.технології. – 2013. – 220 с.
3. •Global Standards for Social Work Education and Training [Electronic resource] // Web-site / IASSW. – [електрон. ресурс]. – Режим доступу: http:// cdn. ifsw. org/ assets/ ifsw_65044-3.pdf
4. Клос Л. (2017). Професійна підготовка майбутніх соціальних працівників до здоров’єзбережувальної діяльності в університетах США: теорія і практика: монографія (за наук. ред. д-ра пед. наук, проф. Лактіонової Г.М.). Львів: Видавництво Львівської політехніки
5. •Клос Л., Матвіїв Р. Методичні вказівки до проходження педагогічної практики студентами магістерської програми спеціальності “соціальна робота”– Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2009. – 28 с.
6. Жигірь В.І. Професійна педагогіка: Навчальний посібник / В.І. Жигірь, О.А. Чернега; за ред. М.В. Вачевського. – К.: Кондор, 2012. – 336 с
7. Методичні вказівки до вивчення курсів магістерської програми: “Методологія і методика наукових досліджень”, “Зв’язки з громадськістю у соціальній сфері”, “Методика викладання соціальної роботи ”, для студентів базового напряму “Соціологія” спеціальності “Соціальна робота”. Випуск І / Укл. Н.М.Гайдук, Л.Д.Климанська, Л.Є.Клос. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2007. – 48 с.
8. Ничкало Н.Г. Трансформація професійно-технічної освіти України : монографія / Н.Г. Ничкало. — К. : Пед. думка, 2008. — 200 с.
9. Ортинський В.Л. Педагогіка вищої школи : навч. посіб. для студ ВНЗ / В.Л. Ортинський. — К.: Центр учбової літератури, 2009. — 472 с.