Інноваційні технології теплогазозабезпечення будівель
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 8.192.00.M.019
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Теплогазопостачання і вентиляція
Лектор: Д.т.н., проф. ЖелихВ.М.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Здатність продемонструвати глибинні знання вітчизняного і зарубіжного наукового доробку та практичного досвіду у будівництві та цивільній інженерії.
Здатність продемонструвати глибинні знання і розуміння класичної та сучасної методологічно-методичної бази наукових досліджень у будівництві, особливостей наукового пізнання, критеріїв науковості знань; особливостей та наслідків конвергенції наук та сучасних технологій.
Здатність продемонструвати знання та розуміння впливу технічних рішень в області будівництва та цивільної інженерії на засадах ідентифікування актуальних наукових проблем, визначення цілей та завдань, формування та критичного аналізування інформаційної бази, обґрунтування та комерціалізації результатів дослідження, формулювання авторських висновків і пропозицій.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Сучасні напрямки наукових досліджень в галузі будівництва та інженерних систем/
Дослідницький семінар у галузі будівництва та цивільної інженерії
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Іноваційні технології систем теплогазозабезпечення будівель» передбачає вивчення сучасних технологій підтримання теплового стану будівель і споруд. Питання, які розглядаються під час вивчення дисципліни є вельми актуальними, оскільки торкаються проблем енергоощадності та раціонального використання паливно-енергетичних ресурсів у житлово-комунальному господарстві.
Методи та критерії оцінювання: Семестровий контроль включає:
-поточний контроль: -40балів;
-письмова компонента-50 балів. Усна компонента-10 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: . Підготовка проектних пропозицій із чистої енергії: Практичний посібник / Під загальною редакцією Тормосова Р.Ю., Романюк О.П., Сафіуліної К.Р. – К.: ТОВ «Поліграф плюс», 2015. – 176 с.: іл..
2. F. Passerini. Sunspaces for passive building heating Calculation models and utilization of empirical data. / Universita degli studi di Trento. 2012. P. 175.
3. Про теплохладопостачання [Текст]: закон України від 2 червня 2005 р. № 2633-VI // Офіційний вісник України. – 2005. – № 27. – С. 11 – 23.
4. З А К О Н У К Р А Ї Н И «Про теплопостачання» ( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2005, N 28, ст.373 )
3. Бобух, А. О. Комбіновані системи автоматичного керування об’єктами теплогазопостачання та опалення [Текст] / А. О. Бобух, О. М. Герасимова // Коммунальное хозяйство городов: науч.- техн. сб. – К.: Техніка, 2001. – Вып. 33. – С. 192 – 195. – (Серия «Архитектура и технические науки»). – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://eprints.ksame.kharkov.ua/4739/