Історія публічної служби в контексті соціального розвитку

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.00.O.003
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Публічне управління та публічна служба
Лектор: ДРОБОТ ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: розв’язувати складні задачі публічного управління та адміністрування, враховуючи вимоги законодавства, виявляти правові колізії та проблеми, здатність використовувати сучасні моделі, цифрові технології, спеціалізоване програмне забезпечення для розв’язання складних задач публічного управління та адміністрування вміння використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм представляти органи публічного управління й інші організації публічної сфери та презентувати для фахівців і широкого загалу результати їх діяльності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні дисципліни: Теоретичні та методологічні основи публічної служби Статус та правосуб’єктність публічних службовців. Нормативно-правова регламентація діяльност Наступні дисципліни: Кадрова політика на публічній службі Технології прийняття управлінських рішень Розвиток публічних службовців Державна політика соціального розвитку. Моральна та професійна етика посадовців Світова практика соціального розвитку Оцінка ефективності діяльності публічних службовців. Врегулювання конфлікту інтересів в публічній службі Відповідальність публічних службовців.
Короткий зміст навчальної програми: Теоретичні та методологічні основи публічної служби Статус та правосуб’єктність публічних службовців. Нормативно-правова регламентація діяльності Кадрова політика на публічній службі Технології прийняття управлінських рішень Розвиток публічних службовців Державна політика соціального розвитку. Моральна та професійна етика посадовців Світова практика соціального розвитку Оцінка ефективності діяльності публічних службовців. Врегулювання конфлікту інтересів в публічній службі Відповідальність публічних службовців.
Методи та критерії оцінювання: Заходи з оцінювання результатів навчання студентів передбачають вхідний, поточний, семестровий контроль результатів навчання та діагностику набуття компетентностей. Ці заходи регламентуються Положенням про рейтингове оцінювання досягнень студентів і Положенням про організацію й проведення поточного і семестрового контролю результатів навчання студентів. Вхідний контроль (діагностика вхідного рівня знань студентів) застосовують як передумову успішного планування та вивчення дисциплін. Він дає змогу викладачеві визначити наявний рівень знань студентів і використати його як орієнтир складності матеріалу, а також для вибору форм і методів проведення занять. Поточний контроль здійснюють під час семінарських та індивідуально-консультативних занять студента; він має на меті перевірку рівня засвоєння теоретичних і практичних знань. Індивідуальне навчально-практичне завдання (далі – ІНПЗ) – форма організації навчання, яка має на меті поглиблення, узагальнення та закріплення вмінь і знань, які слухачі отримують у процесі навчання, а також їх застосування на практиці. ІНПЗ – це завершена практична робота в межах навчальної програми дисципліни, що виконується на основі знань, умінь і навичок, отриманих у процесі лекційних, семінарських, практичних занять. Семестровий контроль проводять у формах екзамену або заліку з конкретної навчальної дисципліни за накопичувальною системою і в терміни, встановлені в Університеті. Екзамен – це форма семестрового контролю результатів навчання студента з навчальної дисципліни за семестр. Екзамен проводять, як правило, упродовж трьох тижнів семестрового контролю згідно з розкладом.
Рекомендована література: 1. Державна служба : підручник : у 2 т. / Нац. акад. держ. упр. при Президентові України ; редкол.: Ю.В. Ковбасюк (голова), О.Ю. Оболенський (заст. голови), С.М. Серьогін (заст. голови) [та ін.]. - К.; Одеса: НАДУ, 2013. – Т. 2. – 348 с. 2. Державне та регіональне управління : навчальний посібник для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» / С. І. Архієреєв, Н. Н. Губанова, О. В. Кузьменко, А. С. Митрофанова ; за ред. проф. С. І. Архієреєва. – Харків : Видавництво Іванченка І.С., 2018. – 128 с 3. Енциклопедія державного управління : у 8 т. / Нац. акад. держ. упр. при Президентові України ; наук.-ред. колегія : Ю. В. Ковбасюк (голова) та ін. – К. : НАДУ, 2011. 4. Історія державної служби в Україні : у 5 т. / [О. Г. Аркуша, О. В. Бойко, Є. І. Бородін та ін. ; відп. ред. Т. В. Мотренко, В. А. Смолій ; редкол.: С. В. Кульчицький (кер. авт. кол.) та ін.] ; Голов. упр. держ. служби України, Ін-т історії НАН України. – К. : Ніка-Центр, 2009. – Т. 1. – 544 с. 5. Нариси історії державної служби в Україні / [О. Г. Аркуша, Є. І. Бородін, С. В. Віднянський та ін. ; редкол.: С. В. Кульчицький (кер. авт. кол.) та ін.] ; Голов. упр. держ. служби України, Ін-т історії НАН України. – К. : Ніка-Центр, 2009. – 536 с. 6. Прийняття управлінських рішень [Текст] : навчальний посібник / [Петруня Ю. Є., Говоруха В. Б., Літовченко Б. В. та ін.] ; за ред. Ю. Є. Петруні. – Дніпропетровськ : АМСУ, 2015. – 189 с. 7. Публічна служба : навч. посіб. / С. М. Серьогін, Н. А. Липовська, Є. І. Бородін [та ін.] ; за заг. ред С. М. Серьогіна. – Дніпро : ГРАНІ, 2018. – 384 с. 8. Публічна служба : посіб. для підгот. до іспиту / Ю. П. Битяк, Н. П. Матюхіна, С. А. Федчишин ; за заг. ред. Н. П. Матюхіної. – Харків : Право, 2018. – 260 с. 9. Публічне управління та адміністрування: словник-довідник // Укладники: Руденко О.М., Шершньова О.В., Бакуменко В.Д., Філіпова Н.В., Ткаленко Н.В. За заг. ред. – К.: Кондор-Видавництво, – 2016. – 178 с. 10. Регіональне управління : підручник / за заг. ред. Ю. В. Ковбасюка, В. М. Вакуленка, М. К. Орлатого. – К. : НАДУ, 2014. – 740