Основи психології, особливості міжособистісної комунікації на публічній службі

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.00.O.007
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Публічне управління та публічна служба
Лектор: Діана Заяць, кандидат наук з державного управління, доцент кафедри публічного управління та публічної служби
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання (для дисциплін, які передбачені для однієї освітньої програми, або освітніх програм однієї спеціальності): ПРН 7. Вміння організовувати та брати участь у волонтерських / культурноосвітніх / спортивних проектах, спрямованих на формування здорового способу життя / активної громадянської позиції ПРН 12. Вміння налагодити комунікацію між громадянами та органами державної влади і місцевого самоврядування
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: попередні НД: Вступ до спеціальності супутні та наступні НД: Професійна кар'єра публічного службовця, Самопрезентація і розбудова кар'єри на публічній службі, Професійна деформація публічних службовців: ризики та профілактика
Короткий зміст навчальної програми: Психологія як наука Психологія особистості Індивідуально-психологічні властивості особистості Емоційно-вольова сфера особистості Пізнавальні процеси Психологія міжособистісної комунікації Конфлікт та конфліктна поведінка Психологічний вплив. Методи захисту від маніпуляцій
Методи та критерії оцінювання: Заходи з оцінювання результатів навчання студентів передбачають вхідний, поточний, семестровий контроль результатів навчання та діагностику набуття компетентностей. Ці заходи регламентуються Положенням про рейтингове оцінювання досягнень студентів і Положенням про організацію й проведення поточного і семестрового контролю результатів навчання студентів. Вхідний контроль (діагностика вхідного рівня знань студентів) застосовують як передумову успішного планування та вивчення дисциплін. Він дає змогу викладачеві визначити наявний рівень знань студентів і використати його як орієнтир складності матеріалу, а також для вибору форм і методів проведення занять. Поточний контроль здійснюють під час семінарських та індивідуально-консультативних занять студента; він має на меті перевірку рівня засвоєння теоретичних і практичних знань. Індивідуальне навчально-практичне завдання (далі – ІНПЗ) – форма організації навчання, яка має на меті поглиблення, узагальнення та закріплення вмінь і знань, які слухачі отримують у процесі навчання, а також їх застосування на практиці. ІНПЗ – це завершена практична робота в межах навчальної програми дисципліни, що виконується на основі знань, умінь і навичок, отриманих у процесі лекційних, семінарських, практичних занять. Семестровий контроль проводять у формі заліку за накопичувальною системою і в терміни, встановлені в Університеті. Залік – це форма семестрового контролю результатів навчання студента з навчальної дисципліни за семестр. Залік проводять, як правило, упродовж трьох тижнів семестрового контролю згідно з розкладом. - поточний контроль (опитування на семінарських заняттях) – до 30 балів; - оцінювання індивідуально-практичного завдання – до 30 балів; - підсумковий контроль – залік – до 40 балів
Рекомендована література: Загальна психологія: підручник / В. П. Москалець. – К. Ліра–К: 2020. – 564 с. Засєкіна Л. В., Пастрик Т. В. Основи психології та міжособове спілкування: навч. посіб. / Лариса Володимирівна Засєкіна, Тетяна Володимирівна Пастрик. – Луцьк: Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2013. – 184 с. Орбан-Лембрик Л. Е. Психологія управління: навч. посіб. / Орбан-Лембрик Л. Е. – К.: Академвидав, 2010. – 544 с.