Професійна кар'єра публічного службовця

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.00.O.023
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Публічне управління та публічна служба
Лектор: Діана Заяць, кандидат наук з державного управління, доцент кафедри публічного управління та публічної служби
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Застосовувати сучасні моделі управління та адміністрування, а також міжнародний досвід при проектуванні та реорганізації управлінських та загально-організаційних структур Реалізовувати інноваційні управлінські рішення та заходи щодо адаптації і впровадження кращих вітчизняних та зарубіжних практик в діяльності органів публічного управління та адміністрування Розвивати лідерські якості, вміти формувати колектив та команду, враховуючи етнічні, соціальні, конфесійні та інші особливості Застосовувати методи контролю якості у сфері професійної діяльності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: Організаційна поведінка та лідерство, Управління людськими ресурсами кореквізити: Публічна служба і корупційні ризики службової діяльності, Стратегічне управління людськими ресурсами, Професійна деформація публічних службовців: ризики та профілактика
Короткий зміст навчальної програми: Службова кар’єра: поняття, сутність та особливості, види Професійний розвиток особистості. Вплив індивідуально-психологічних особливостей особистості на її кар’єру Планування кар’єри Кар’єра публічного службовця та її особливості (вступ на державну службу, проходження державної служби, припинення державної служби) Мотивація кар’єрного росту Формування та підтримка ділового іміджу Кар’єрні кризи та їх подолання
Методи та критерії оцінювання: Заходи з оцінювання результатів навчання студентів передбачають вхідний, поточний, семестровий контроль результатів навчання та діагностику набуття компетентностей. Ці заходи регламентуються Положенням про рейтингове оцінювання досягнень студентів і Положенням про організацію й проведення поточного і семестрового контролю результатів навчання студентів. Вхідний контроль (діагностика вхідного рівня знань студентів) застосовують як передумову успішного планування та вивчення дисциплін. Він дає змогу викладачеві визначити наявний рівень знань студентів і використати його як орієнтир складності матеріалу, а також для вибору форм і методів проведення занять. Поточний контроль здійснюють під час семінарських та індивідуально-консультативних занять студента; він має на меті перевірку рівня засвоєння теоретичних і практичних знань. Індивідуальне навчально-практичне завдання (далі – ІНПЗ) – форма організації навчання, яка має на меті поглиблення, узагальнення та закріплення вмінь і знань, які слухачі отримують у процесі навчання, а також їх застосування на практиці. ІНПЗ – це завершена практична робота в межах навчальної програми дисципліни, що виконується на основі знань, умінь і навичок, отриманих у процесі лекційних, семінарських, практичних занять. Семестровий контроль проводять у формі заліку за накопичувальною системою і в терміни, встановлені в Університеті. Залік – це форма семестрового контролю результатів навчання студента з навчальної дисципліни за семестр. Залік проводять, як правило, упродовж трьох тижнів семестрового контролю згідно з розкладом. - поточний контроль (опитування на семінарських заняттях) – до 30 балів; - оцінювання індивідуально-практичного завдання – до 30 балів; - підсумковий контроль – залік – до 40 балів
Рекомендована література: Дахно І.І. Ділова кар’єра: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2011. 528 с. URL: https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ve d=2ahUKEwilvYq-- 8_uAhUlmYsKHc3FC9k4ChAWMAF6BAgBEAI&url=https%3A%2F%2Fchtyvo.org.ua%2F authors%2FDakhno_Ivan%2FDilova_kariera.pdf&usg=AOvVaw0z77V6XOGYF-36Ea4djlep. Літинська В.А. Управління кар’єрою персоналу: навч. посіб. 2015. URL: https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwi7raj U8s_uAhWNlIsKHS4lAdMQFjAIegQIChAC&url=http%3A%2F%2Felar.khnu.km.ua%2Fjsp ui%2Fbitstream%2F123456789%2F5010%2F1%2F%25D0%25BF%25D0%25BE%25D1%25 81%25D1%2596%25D0%25B1%25D0%25BD%25D0%25B8%25D0%25BA.docx&usg=AO vVaw3jksFTzHLEYmpD76Jv3Y83. Лозовецька В.Т. Професійна кар’єра особистості в сучасних умовах: моногр. К., 2015. 279 с. URL: https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=w eb&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwi7rajU8s_uAhWNlIsKHS4lA dMQFjAGegQICBAC&url=https%3A%2F%2Fcore.ac.uk%2Fdownload %2Fpdf%2F32310612.pdf&usg=AOvVaw2v3e-wtUqR6jkgt5l4KsIk. Публічна служба: навч. посіб. / С.М. Серьогін, Н.А. Липовська, Є.І. Бородін [та ін.]. Дніпро: ГРАНІ, 2018. 384 с. Управління діловою кар’єрою: навч. посіб. / Г.В. Назарова, І.П. Отенко, С.В. Мішина та ін. Х.: Вид. ХНЕУ, 2016. 295 с.