HR-менеджмент

Спеціальність: Адміністративний менеджмент
Код дисципліни: 7.281.01.O.001
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна

HR-менеджмент (курсовий проєкт)

Спеціальність: Адміністративний менеджмент
Код дисципліни: 7.281.01.O.006
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: к.е.н. Познякова О.І.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою курсового проету є закріплення та поглиблення теоретичних і практичних знань з дисципліни «HR менеджмент», набуття навиків роботи з літературою, самостійного збору та аналізу даних, які характеризують головні напрями розвитку HR менеджменту в сучасних ринкових умовах. Виконання курсового проекту сприяє більш глибокому вивченню теоретичного матеріалу, розвитку наукового мислення, прищеплює студенту вміння працювати з навчальним матеріалом, обирати й узагальнювати матеріал рекомендованої літератури, чітко і грамотно формулювати свою думку, творчо мислити.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: інтегральних компетентностей: загальних: ЗК01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. ЗК02. Здатність працювати в команді, мотивувати людей та рухатися до спільної мети, бути лідером, діяти соціально відповідально та свідомо. ЗК06. Здатність до професійного спілкування іноземною мовою. фахових: СК01. Здатність налагоджувати соціальну взаємодію, співробітництво, попереджати та розв’язувати конфлікти. СК02. Здатність організовувати діяльність органів публічного управління та інших організацій публічної сфери.
Результати навчання: фахівець повинен знати: • механізм управління персоналом підприємства різних форм власності та організаційно-правових форм; • володіти навиками пошуку, залучення, влаштування та утримання персоналу в організації. • Методи мотивації персоналу підприємства залежно від різноманітних управлінських ситуацій та цілі мотивування. фахівець повинен вміти: • формувати організаційно-управлінську документацію щодо управління трудовими ресурсами; • формувати психологічний портрет працівника та карту навиків; • Формувати організаційну структуру управління підрозділом персоналу на підприємстві; • Планувати, організовувати, мотивувати та контролювати діяльність підрозділу з управління персоналом підприємства. • Делегувати обов’язки та ставити завдання у відповідності до знань та навиків персоналу
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: -HR management
Короткий зміст навчальної програми: Виконання курсового проєкту «HR-менеджмент» передбачає оволодіння знань з методів та методик роботи з персоналом на підприємствах, в установах та організаціях. Під час її вивчення студенти отримають знання та поглиблять свої навики щодо: історичних аспектів та сучасних знань науки управління персоналом; сучасної інтерпритації організації системи мотивації, обігу інформації та комунікацій в процесі роботи з людськими ресурсами; сучасних вимог до керівництва та лідерства, розроблення та запровадження сучасних методик навчання персоналу, підходів до визначення та оцінювання ефективності HR-менеджменту, а також методів та засобів організації навчань та тренінгів
Опис: ВСТУП. РОЗДІЛ 1. Загальна характеристика установи, організації, підприємства. РОЗДІЛ 2. Опис ключового завдання згідно методичних рекомендацій. РОЗДІЛ 3. Практичні аспекти застосування отриманих знань згідно завдання в практичній діяльності організацій. ВИСНОВКИ. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Методи та критерії оцінювання: Захист курсового проекту – 100%
Критерії оцінювання результатів навчання: 1.Обґрунтування актуальності теми, виклад вступу та висновків проекту - 10 2. Ступінь опрацювання літератури (кількість джерел, роки видання, частка статей, тез, монографій, наявність посилань) - 10 3. Дотримання вимог до виконання курсового проекту (згідно методичних вказівок: шрифт, оформлення, наявність трьох розділів, розрахунків, таблиць, рисунків, формул) -10 4. Виклад змісту курсового проекту (ступінь розкриття теми) 20 5. Захист курсового проекту (доповідь, презентація, відповіді на поставленні питання) 50 РАЗОМ 100
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Рульєв В. А., Гуткевич С. О., Мостенська Т. Л. Управління персоналом: навч. посіб- ник/В.А.Рульєв [та ін.] . – Київ:Кондор,2012 . – 309 с. 2. Виноградський М. Д., Виноградська А. М., Шканова О. М. Управління персоналом: навч. посібник для студ. вищ. навч. закл./М.Д.Виноградський [та ін.] . – 2-ге вид.-Київ:Центр навч. літ.,2009 . – 500 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).