HR-менеджмент
Спеціальність: Адміністративний менеджмент
Код дисципліни: 7.281.01.O.001
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
HR-менеджмент (курсовий проєкт)
Спеціальність: Адміністративний менеджмент
Код дисципліни: 7.281.01.O.006
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: к.е.н. Познякова О.І.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у
студентів компетентностей:
інтегральних компетентностей:
загальних:
ЗК01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК02. Здатність працювати в команді, мотивувати людей та рухатися до спільної
мети, бути лідером, діяти соціально відповідально та свідомо.
ЗК06. Здатність до професійного спілкування іноземною мовою.
фахових:
СК01. Здатність налагоджувати соціальну взаємодію, співробітництво,
попереджати та розв’язувати конфлікти.
СК02. Здатність організовувати діяльність органів публічного управління та
інших організацій публічної сфери.
Результати навчання: фахівець повинен знати:
• механізм управління персоналом підприємства різних форм власності та організаційно-правових форм;
• володіти навиками пошуку, залучення, влаштування та утримання персоналу в організації.
• Методи мотивації персоналу підприємства залежно від різноманітних управлінських ситуацій та цілі мотивування.
фахівець повинен вміти:
• формувати організаційно-управлінську документацію щодо управління трудовими ресурсами;
• формувати психологічний портрет працівника та карту навиків;
• Формувати організаційну структуру управління підрозділом персоналу на підприємстві;
• Планувати, організовувати, мотивувати та контролювати діяльність підрозділу з управління персоналом підприємства.
• Делегувати обов’язки та ставити завдання у відповідності до знань та навиків персоналу
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: -HR management
Короткий зміст навчальної програми: Виконання курсового проєкту «HR-менеджмент» передбачає оволодіння
знань з методів та методик роботи з персоналом на підприємствах, в установах
та організаціях. Під час її вивчення студенти отримають знання та поглиблять
свої навики щодо: історичних аспектів та сучасних знань науки управління
персоналом; сучасної інтерпритації організації системи мотивації, обігу
інформації та комунікацій в процесі роботи з людськими ресурсами; сучасних
вимог до керівництва та лідерства, розроблення та запровадження сучасних
методик навчання персоналу, підходів до визначення та оцінювання
ефективності HR-менеджменту, а також методів та засобів організації навчань та тренінгів
Опис: ВСТУП.
РОЗДІЛ 1. Загальна характеристика установи, організації, підприємства.
РОЗДІЛ 2. Опис ключового завдання згідно методичних рекомендацій.
РОЗДІЛ 3. Практичні аспекти застосування отриманих знань згідно завдання в практичній діяльності організацій.
ВИСНОВКИ.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Методи та критерії оцінювання: Захист курсового проекту – 100%
Критерії оцінювання результатів навчання: 1.Обґрунтування актуальності теми, виклад вступу та висновків проекту - 10
2. Ступінь опрацювання літератури (кількість джерел, роки видання, частка статей, тез, монографій, наявність посилань) - 10
3. Дотримання вимог до виконання курсового проекту (згідно методичних вказівок: шрифт, оформлення, наявність трьох розділів, розрахунків, таблиць, рисунків, формул) -10
4. Виклад змісту курсового проекту (ступінь розкриття теми) 20
5. Захист курсового проекту (доповідь, презентація, відповіді на поставленні питання) 50
РАЗОМ 100
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Рульєв В. А., Гуткевич С. О., Мостенська Т. Л. Управління персоналом: навч. посіб- ник/В.А.Рульєв [та ін.] . – Київ:Кондор,2012 . – 309 с.
2. Виноградський М. Д., Виноградська А. М., Шканова О. М. Управління персоналом: навч. посібник для студ. вищ. навч. закл./М.Д.Виноградський [та ін.] . – 2-ге вид.-Київ:Центр навч. літ.,2009 . – 500 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).