Біофізичні основи інструментальних методів медичної діагностики (курсова робота)
Спеціальність: Біотехнічні та медичні апарати і системи (Інтернет речей)
Код дисципліни: 7.163.03.O.007
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Електронні засоби інформаційно-комп'ютерних технологій
Лектор: Сторчун Євген Володимирович
д.т.н., проф.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Загальні компетентності:
ЗК3. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
ЗК7. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями як в колективі, так і самостійно.
ЗК8. Здатність виявляти наукову сутність проблем у професійній сфері, знаходити адекватні шляхи щодо їх розв’язання.
ЗК9. Здатність генерувати нові ідеї й нестандартні підходи до їх реалізації (креативність).
ЗК13. Здатність аналізувати, верифікувати, оцінювати повноту інформації в ході професійної діяльності, при необхідності доповнювати й синтезувати відсутню інформацію й працювати в умовах невизначеності.
Фахові компетентності:
ФК2. Здатність розробляти робочу гіпотезу, планувати і ставити експерименти для перевірки гіпотези і досягнення інженерної мети за допомогою відповідних технологій, технічних засобів та інструментів.
Результати навчання: Результати навчання:
РН2. Аналізувати і вирішувати складні медико-інженерні та біоінженерні проблеми із застосуванням математичних методів та інформаційних технологій.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Вища математика; загальна фізика;
основи схемотехніки радіо-електронних виробів.
Короткий зміст навчальної програми: Курсова робота – завершальна стадія вивчення дисципліни. Курсова робота виконується у формі дослідницького проекту. Робота доводить уміння автора використовувати теоретичні знання та практичні навички, отримані при освоєнні освітньо-професійної програми.
Опис: Курсова робота – завершальна стадія вивчення дисципліни. Курсова робота виконується у формі дослідницького проекту. Робота доводить уміння автора використовувати теоретичні знання та практичні навички, отримані при освоєнні освітньо-професійної програми.
Методи та критерії оцінювання: Письмовий звіт, усне опитування.
Критерії оцінювання результатів навчання: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Базова
1. Сторчун Є.В., Матвійчук Я.М. Біофізичні та математичні основи інструмент¬таль¬них методов медичної діагностики:Навчальний посібник.-Львів: Видавництво «Растр-7».-2009.
2. Абакумов В.Г. і ін. Біомедичні сигнали\ Навчальний посібник.-К., Нора - Прінт.-2001.
3. Яненко О.П. Електронна апаратура лікувально – діагностичних технологій\ Навчальний посібник.-Донецьк, ІПШІ «Наука і освіта».-2011.
4. ДСТУ 3798-98. Вироби медичні електричні. Ч1. Загальні вимоги безпеки.
5. Вступ до сучасної томографії\Під ред. Тернового К.С.-К., Наукова думка.-1983.
6. Медичні прилади. Розробка і застосування/під ред. Дж.Г.Вебстера.- К.: Медторг.-2004.
7. Олейник В.П., Куліш С.Н. Апаратні методи дослідження в біології та медицині:Навчальний посібник.-Харьків, «ХАИ».-2004.
Допоміжна
1.Тиманюк В.А., Животова Е.Н. Біофізика: Підручник для студ. внз. -Х. :Изд-во НФАУ; Золоті сторінки, 2003.-704с.
2. Березовський В.А., Колотилов Н.Н. Биофізичні хактеристики тканин людини.-К., Наукова думка.-1990.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).