Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Біотехнічні та медичні апарати і системи (Інтернет речей)
Код дисципліни: 7.163.03.O.012
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Електронні засоби інформаційно-комп'ютерних технологій
Лектор: Призначаються на період практики
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: В результаті проходження практики студент повинен продемонструвати такі компетентності:
загальні компетентності:
ЗК2. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК4. Здатність працювати в команді.
ЗК7. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями як в колективі, так і самостійно.
ЗК11. Здатність керувати проектами, організовувати командну роботу, проявляти ініціативу з удосконалення діяльності.
фахові компетентності:
ФК2. Здатність розробляти робочу гіпотезу, планувати і ставити експерименти для перевірки гіпотези і досягнення інженерної мети за допомогою відповідних технологій, технічних засобів та інструментів.
ФК5. Здатність розробляти технічні завдання на створення, а також моделювати, оцінювати, проектувати та конструювати складні біоінженерні та медико-інженерні системи і технології.
Результати навчання: В результаті проходження практики студент повинен продемонструвати такі результати навчання:
РН1. Проектувати, конструювати, вдосконалювати та застосовувати медико-технічні та біоінженерні вироби, прилади, апарати і системи з дотриманням технічних вимог, а також супроводжувати їх експлуатацію.
РН4. Презентувати результати досліджень і розробок державною та іноземною мовами у вигляді заявок на винахід, наукових публікацій, доповідей на науково – технічних заходах .
РН6. Вирішувати у практичній діяльності завдання біомедичної інженерії з усвідомленням власної етичної та соціальної відповідальності в особистій діяльності та/або в команді.
РН9. Отримувати, обробляти та інтерпретувати біосигнали для дослідження біологічних об’єктів, розробки і вдосконалення діагностичних і терапевтичних методів.
Виконання етапів магістерської кваліфікаційної роботи: Збирання та обробка інформаційних матеріалів. Аналітичне обгрунтування технічних аспектів. Розробка технічних задач. Економічне обгрунтування. Охорона праці. Виконання графічної частини. Оформлення пояснювальної записки.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Вибираються відповідно до теми магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Робота з інформаційними матеріалами. Консультації з лекторами... Виконнаня етапів магістерської роботи.
Опис: Зміст та послідовність виконання практики визначаються темою магістерської кваліфікаційної роботи. Під час проходження практики студент повинен зібрати повний обсяг інформації у відповідних підрозділах, що буде використана ним під час написання магістерської кваліфікаційної роботи. Під час проходження практики має вирішуватись певна наукова проблема, яка піднята у магістерській кваліфікаційній роботі, її тематика та науковий рівень мають відповідати освітньо-професійній програмі магістра.
Завдання на виконання науково-дослідної роботи записуються в щоденник практики, а їх виконання контролюється при перевірці баз практики керівниками.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль керівником практики від виробництва (оцінка щоденника та звіту за результатами проходження практики); контрольний захід (залік диференційований у вигляді усного захисту звіту по практиці та опитування для оцінки загального рівня знань пов’язаних з проходженням практики)
Критерії оцінювання результатів навчання: Результати практики оцінюються в ході захисту звіту з практики.
Оцінювання роботи студентів здійснює керівник практики від бази практики (подає коротку характеристику роботи студента та рекомендовану оцінку за 100-бальною шкалою), керівник практики від університету (оцінює рівень виконання програми, передбаченої кожним видом практики, наявність та правильність ведення звітних документів, старанність при виконанні обов’язків студента-практиканта) та спеціальна комісія, яка формується із керівників практики від університету, викладачів кафедри та представників баз практики для заслуховування звітів студентів про результати практики.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Вибирається відповідно до теми магістерської кваліфікаційної роботи.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).