Виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Біотехнічні та медичні апарати і системи (Інтернет речей)
Код дисципліни: 7.163.03.O.013
Кількість кредитів: 16.50
Кафедра: Електронні засоби інформаційно-комп'ютерних технологій
Лектор: Викладацький склад кафедри
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Під час виконання магістерської кваліфікаційної роботи у здобувачів вищої освіти формуються такі загальні компетентності:
ЗК 1. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК 3. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.
ЗК 5. Здатність розробляти проекти та управляти ними.
ЗК 6. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК 7. Здатність ідентифікувати, формулювати та розв’язувати завдання з використанням різних методів та засобів.
Під час виконання магістерської кваліфікаційної роботи у здобувачів вищої освіти формуються такі спеціальні(фахові) компетентності:
ФК 3. Здатність застосовувати комп’ютерні технології проектування і моделювання динамічних процесів літальних апаратів та систем авіоніки.
ФК 5. Здатність оцінювати технічні, економічні, екологічні, безпекові та інші ризики при проектуванні та впровадженні систем авіоніки та інформаційних систем літальних апаратів і наземних комплексів.
ФК 6. Здатність досліджувати пілотажно-навігаційні системи та системи автоматичного керування літальних апаратів.
ФК 7. Здатність використовувати передові технології при дослідженні та проектуванні систем керування літальними апаратами, розробці апаратних та програмно-алгоритмічних засобів підвищення точності, надійності, живучості, ресурсів функціонування систем авіоніки.
ФК 9. Розв'язувати складні задачі і проблеми авіоніки в широких та мультидисциплінарних контекстах, у нових або незнайомих середовищах за наявності неповної або обмеженої інформації з урахуванням аспектів соціальної та етичної відповідальності.
ФК 11. Володіння основами наукових досліджень.
Результати навчання:
Під час виконання магістерської кваліфікаційної роботи у здобувачів вищої освіти формуються такі програмні результати навчання:
РН 1. Відшуковувати необхідні дані в науково-технічній літературі, базах даних та інших джерелах, аналізувати науково-технічну літературу у вітчизняних і закордонних джерелах для визначення стану та пошуку сучасних і перспективних розробок у професійній діяльності.
РН 4. Розробляти і реалізовувати інженерні та бізнес-проекти у сфері авіоніки, враховуючи цілі, ресурсні обмеження, технічні, економічні, правові та безпекові аспекти.
РН 5. Проектувати і досліджувати навігаційні прилади літальних апаратів, системи навігації і орієнтації літальних апаратів, у тому числі з використанням систем автоматизованого проектування.
РН 6. Аналізувати та синтезувати цифрові системи автоматичного керування.
РН 8. Розробляти і використовувати мікропроцесорні системи та програмні засоби моделювання для розв’язування складних задач авіоніки.
РН 10. Будувати та досліджувати фізичні, математичні і комп’ютерні моделі систем авіоніки та інформаційних систем літальних апаратів і наземних комплексів з використанням відповідних методів та спеціалізованого програмного забезпечення.
РН 11. Розв’язувати багатокритеріальні задачі прийняття рішень в умовах неповної / недостатньої інформації та суперечливих вимог, аналізувати альтернативи, будувати прогнози, оцінювати ризики.
РН 14. Знати принципи інженерії сталого розвитку, методи наукових досліджень та права інтелектуальної власності.
РН 15. Знати предметну область мікросистемної авіоніки та уміти реалізовувати компоненти мікросистемної авіоніки як програмно-апаратні засоби.
РН 17. Знати системи керування літальних апаратів, сучасні методики синтезу функціональних та структурних схем систем автоматичного управління літальними апаратами та уміти їх моделювати.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Нормативні та професійно-орієнтовані навчальні дисципліни
Вибираються відповідно до теми магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Магістерська кваліфікаційна робота є завершальною стадією магістерської програми підготовки. Магістерська кваліфікаційна робота виконується у формі дослідницького проекту. Робота доводить уміння автора використовувати теоретичні знання та практичні навички, отримані при освоєнні освітньо-професійної програми.
Опис: Виконання магістерської кваліфікаційної роботи передбачає наступні етапи:
1. Вибір напрямку дослідження, керівника та формулювання теми магістерської кваліфікаційної роботи
2. Затвердження теми магістерської кваліфікаційної роботи, отримання завдання на магістерську кваліфікаційну роботу, подання заяви про захист роботи іноземною мовою (за бажанням).
3. Пошук джерел за темою роботи.
4. Визначення об’єкта, предмета, мети та методів дослідження.
5. Складання попереднього плану роботи та узгодження його з керівником.
6. Відвідування консультацій, які проводить керівник та консультант з економічної частини та іноземної мови, якщо захист роботи планується іноземною мовою.
7. Надання частин роботи на перевірку керівникові згідно плану роботи.
8. Оформлення магістерської кваліфікаційної роботи та ілюстративних матеріалів до презентації згідно встановлених вимог.
9. Перевірка роботи щодо плагіату та отримання довідки.
10. Отримання відгуку керівника.
11. Підготовка розширеного реферату іноземною мовою, подання його на перевірку та отримання позитивного відгуку фахівця з іноземної мови (у разі захисту іноземною мовою).
12. Подання роботи на перевірку та підпис завідувачу кафедри.
13. Подання роботи на зовнішнє рецензування.
14. Подання в електронному вигляді кваліфікаційної роботи, розширеної анотації та скан-копій відгуку керівника, рецензії, заяви-декларації секретарю ЕК для внесення у репозитарій робіт університету
15. Захист магістерської кваліфікаційної роботи українською чи іноземною мовою.
Методи та критерії оцінювання: Оцінка виконання магістерської кваліфікаційної роботи проводиться ДЕК на основі аналізу матеріалів МКР з врахуванням оцінок керівника та рецензента МКР.
Критерії оцінювання результатів навчання: Магістерська кваліфікаційна робота має відповідати загальним вимогам щодо викладення матеріалу:
- формулювання теми, назв розділів та підрозділів повинні бути чіткими, лаконічними та відображати мету і поставлені у роботі завдання;
- матеріал роботи слід викладати грамотно, доступним науковим стилем, який не повинен містити повторень та не бути перевантаженим цитатами;
- не допускається просте переписування матеріалів із літературних джерел, їхнє цитування без посилання;
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Вибирається відповідно до теми магістерської кваліфікаційної роботи.
Методичні вказівки до виконання магістерських кваліфікаційних робіт для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 173 «Авіоніка» (ОПП «Авіаційні інформаційні системи та комплекси») галузі знань 17 «Електроніка, автоматизація та електронні комунікації» всіх форм навчання / Укл.: Гліненко Л.К., Смердова Т.А., Фаст В.М., - Львів: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2024. - 48 с. (рестр. 10582 від 04.07.24 р.)
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).