Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Геотехнічний інжиніринг
Код дисципліни: 7.103.03.O.011
Кількість кредитів: 18.00
Кафедра: Інженерна геодезія
Лектор: Церклевич Анатолій Леонтійович, Смірнова Ольга Миколаївна, Бубняк Ігор Миколайович, Корлятович Тетяна Юріївна, Петров Сергій Леонідович, Шило Євгеній Олександрович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: • здатність продемонструвати знання професійно-орієнтованих дисциплін спеціальності; • формулювати та вдосконалювати важливу дослідницьку задачу, для її вирішення збирати необхідну інформацію та формулювати висновки, які можна захищати в науковому контексті; • здатність продемонструвати глибокі знання та навики щодо сучасного стану справ та новітніх технологій, основ економіки та управління проектами, відповідних нормативних документів, чинних стандартів і технічних умов, проведення експериментів, збору даних, моделювання та аналізу отриманих результатів, системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей у галузі геодезії • використовувати інформаційні ресурси науковим чином, з використанням високих стандартів текстового аналізу, інструменти інших гуманітарних, природничих та точних наук за необхідності вирішення задачі дослідження; • планувати та завершувати наукові дослідження згідно з визначеними часовими рамками.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: • Дослідницька практика за темою магістерської роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Вибір тематики досліджень. Отримання завдання. Складання плану досліджень. Аналіз сучасного стану справ за обраною тематикою, опрацювання літературних та інтернет джерел. Виконання експериментальних робіт. Проведення економічних розрахунків. Формування висновків досліджень. Оформлення пояснювальної записки магістерської кваліфікаційної роботи.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль керівником роботи.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Спеціалізовані навчальні підручники, посібники, монографії. 2. Нормативні та інструктивні довідники. 3. Галузеві науково-технічні праці вітчизняних та закордонних авторів.